Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko viettää kesälomaa ilman mitään etukäteissuunnitelmia?

Vierailija
10.07.2013 |

Siis kuukauden lomaa ilman että olisit varannut reissun tai että sinulla olisi mökkiä tms?

Mä en, ois kamalaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voin ihan 100%:sti kun olen sinkku.

Vierailija
2/11 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ja vietänkin :) Minusta on kiva, kun saa vain olla eikä suorittaa. Toisaalta ei olisi varaakaan kalliisiin matkoihin, mutta kyllä pienille reissuille voi lähteä ihan parin päivän varoitusajalla. Ja kyllä sitä tekemistä keksii muutenkin, jos vain haluaa. Minusta on ihan yhtä kiva vain tavata kavereita, pelata, lukea ja rentoutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän sellaisen loman joka vuosi, kuusi viikkoa jota en ole suunnitellut lainkaan! Lähdetään Viroon, Ruotsiin tms. sitten fiiliksen ja sään mukaan. Mökkiä meillä ei ole emmekä sellaista halua omistaa tai vuokrata.

Vierailija
4/11 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän AINA kesäloman ilman suunnitelmia, ei siis synny mitään paineita. Nautin kesästä, loikoilen ja otan rennosti, jos tekee mieli niin menen jonnekin.

Vierailija
5/11 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa rakennusalan konsulttityöntekijän elämään. Teemme niin joka vuosi. Mies tietää lomansa joka kesä aikaisintaan paria päivää ennen, hän kun ei voi jäädä lomalle kuin tietyissä vaiheissa työmaata eikä sitä päivää voi sanoa edes viikon tarkkuudella etukäteen. Emme siis voi varata etukäteen mitään matkoja vaan on turvauduttava äkkilähtöihin ja mentävä sinne missä on tilaa. Kotiin ei ole tarvinnut jäädä koskaan. 

Vierailija
6/11 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt sellaisen kesäloman aina.

Vierailija
7/11 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin viettäväni juuri sellaisen loman, mutta en ole vielä päässyt siihen. En sentään enää suorita niin paljon lomaani kuin ennen.

Vierailija
8/11 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään just nyt. Ainoa suunnitelma oli käydä risteilyllä, lintsillä ja stadikalla fiiliksen mukaan. Syy tähän on hiljan syntynyt tuore vauvamme. Ollaan tietoisesti tuhlattu rahaa matkan sijasta esim.ulkona syömiseen jne. Vuoden varrella kertyneitä pikkuisia kodin kunnostustöitä on tullut tehtyä. Loma on tosiaan tuntunut lomalta :-).

Vierailija
9/11 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras loma on kun ei oo kalenteri täynnä. tekee mitä huvittaa, jos huvittaa

Vierailija
10/11 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vietän sellaisen loman :) .  Lasten hyvinvointi on kaikkein tärkeintä joten pidämme lasten ollessa pieniä lomat aina peräkkäin, ehkä 3-5 päivää yhteistä lomaa ja muuten toinen vanhemmista on töissä kun toinen on lomalla =lapsilla on koko kesä lomaa.

Mitään varauksia tai siinnitelmia ei ole senkään takia, että miehen isommat lapset tulevat ja menevät oman mielensä mukaan. Loma tuntuu silti lomalta :). Syömme usein ulkona, usein aamiaisen kahvilassa, teemme päivän-parin reissuja sinne tänne mielen mukaan.... ihanaa.

Vierailija
11/11 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ja olen viettänytkin. Monta kertaa.

Valitettavasti ennalta suunnitellut lomat ova aina antaneet enemmän kaikillee lomailijoille.  Joten ennalta suunnitellan tulevaisuudessakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme