Mahtavaa! Tytär pääsi ammattikoulun blogistilinjalle!
Kommentit (86)
Hain viime keväänä av-mamma linjalle. En päässyt sisään. Harrastan avomieheni kanssa seksiä useammin kuin kerran viikossa (paha virhe,minulla ei ole aviomiestä ja seksiä liian usein). Toinen paha virhe oli ettei minulla ollut kunnollista mielipidettä rämemajavista :(
Kiitosta sain kirjoitusvirheistä ja "minä" sanan käyttämisestä!
Kyllähän alalle pääsee oikeasti ilman mitään provonomin tai provologin pätevyyttä. Sopivuus ja suhteet ratkaisevat, kuten yleensäkin. Esimerkiksi Muru on ihan avoimesti myöntänyt, että hänen isänsä on järjestänyt kaiken hänen puolestaan. Koulutus ei takaa nykyään yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 11:48"]
Mä on alottanut ketjujen nosto dieetin. Alku on tuntunut aika helpolta kun nostaa vaan kaikki itseä kiinnostavat ketjut mutta tuloksia saa vasta jos jaksaa nostaa kunnon sarjoja. Onneksi saa syödä mitä tahansa. Mun alotus paino oli 155,5 kg ja tavoite olis ens kesään mennessä 48 kg. Nyt paino on 169,2 kg. Tää lievä nousu alussa on kuulemma yleistä jos alottaa yli innokkaasti. Mun blogi on tässä: http://jasmiinanihanauusielama.wordpress.com/
[/quote]
Mä en pääse sun blogiin :(
blogistilinjalle, wau! Mahtavaa ja onnittelut :)
minkäs suuntautumisvaihtoehdon hän on ajatellut ottaa,
laukkublogisti, kakkublogisti, läskiblogisti, sisustusblogisti, WT-blogisti, mitä kaikkia näitä nyt onkaan?
Mä taas oon ajatellut pyrkiä sinne Lassukka-tutkimuksen linjalle, luennoidaan samassa tiedekunnassa kuin Naistutkimus ja Elefanttinaisen fittologia.
Onnittelut kaikille jotka on päässeet opiskelemaan. Itsehän valmistun piakkoin ja työllistymisnäkymät vaikuttavat ihan lupaavilta. Mun provopsykologisen ja kirjallisuusvarkaudellisen opinnäytetyön otsikko on "Ap:n persoonallisuuden kehitys vuosina 2008-2011". Ohjaaja ehdotti tuollaista rajausta, ettei aineisto paisuisi mahdottomaksi käsitellä ja olen siis käyttänyt monitieteistä tutkimusmetodia.
Mä aion ilmoittautua sellaiselle esiintymisvalmennuskurssille, jossa käydään läpi esiintymistä ap:na erilaisissa tilanteissa. Siellä on huippuluennoitsijoita monista kiintoisista aiheista niin kuin palstauskottava kirjoitustyyli, tunteiden ilmaiseminen, persoonallisuuden kehittäminen, tyylimuutokset, huomion keskipisteenä oleminen, yleiseen mielipiteeseen vaikuttaminen jne.
Odotan jo ihan innolla sitä, että pääsen av-palstan ap-kermaan, sillä en todellakaan ole mikään wt.
Pyrin tässä taannoin blogistilinjalle, mutta koska en omista kartellin lamppua enkä Louis Vuittonin shaalia, tyssäsi urahaaveeni jo ensimetreillä. Ensi vuonna pyrin Suomen Persoonaallisuushäiriöakatemiaan.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 20:01"]
Pyrin tässä taannoin blogistilinjalle, mutta koska en omista kartellin lamppua enkä Louis Vuittonin shaalia, tyssäsi urahaaveeni jo ensimetreillä. Ensi vuonna pyrin Suomen Persoonaallisuushäiriöakatemiaan.
[/quote]
sinne käy feikit ihan yhtä hyvin.
Olen syksyllä menossa avoimeen yliopistoon trollikirjallisuutta lukemaan. Tavoitteena Trolli-Finlandia -ehdokkuus vuonna 2016
Olen viittä vaille valmis provonomi (AMK) Olisi mukavaa olla jo työelämässä!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 00:05"]
Mä en päässyt sisään viime vuonna. Mulla oli liian pieni maharöllykkä. Nyt yritän karpata ja petrata ensi vuodeksi.
[/quote]
Hei yksi AV-mamma tiesi kertoa, että juoksemalla lihoo. Juoksee kuulema 25km päivässä, ja on nyt parin viikon aikana paisunut muutaman sentin. Muutenkin muuttunut "löysemmäksi". Kannattaa kokeilla, vuodessa saisit varmasti mukavasti lisäkiloja kerrytettyä.
[/quote]
Hei alkaako joku mun kanssa paisumisdieetille?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 09:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 22:06"]
Kyllä me nelikymppiset on aikaa sitten pudottu kisasta, ei me työelämässä pärjätä näille nuorille blogisteille. Olen ite NMT ja GSM ja paperit on myös telexin ja faxin perusopinnoista, eipä niillä nykyisin mitään arvoa ole töitä hakiessa
[/quote]
hienoa, että täältä löytyy joku toinenkin NMT-akatemian käynyt. 80-luvulla tutkinto oli todella arvostettu. Itse olen vielä diskettitieteen maisteri.
[/quote]
Mutta minäpä olenkin diskreettitieteen maisteri! Lällällää!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 20:52"]
Itse olen rakastelutieteen gandidaatti ja opiskellut human tiede kunnassa nalkutustiedettä
[/quote]
Minä taasen olen opiskellut kodin hoidon tuen ilta kursseilla koska en halua menettää tukiani.
[/quote]
Ilmeisesti opettivat yhdys sanojen oikein kirjoitusta.
[/quote]
yhdys sanat on ihan siinä ensimmäisessä perus opinto jaksossa. vasta sen jälkeen tulee ov 1 ja 2, ev, ap, wt 1-12, yt ja up jaksot. nyt kun tokaa opinto vuotta olen aloitellut, niin tulee sitten vaativampia jaksoja niinkuin esim. kappale jaot ja muu tekstin käsittely. valinnaisena voi suorittaa sellasenkin erikois tason kurssin missä opetetaan noi B I U
ketjujen peukalointi suoritetaan muuten etänä.
Meillä human tiede kunnassa alkoi nyt ketjujen rasvaus kurssi ja väärin kirjoituksen maailman klassikot 1900-2012. Mysteri tutkintoa voin odotella 2029.
Mä on alottanut ketjujen nosto dieetin. Alku on tuntunut aika helpolta kun nostaa vaan kaikki itseä kiinnostavat ketjut mutta tuloksia saa vasta jos jaksaa nostaa kunnon sarjoja. Onneksi saa syödä mitä tahansa. Mun alotus paino oli 155,5 kg ja tavoite olis ens kesään mennessä 48 kg. Nyt paino on 169,2 kg. Tää lievä nousu alussa on kuulemma yleistä jos alottaa yli innokkaasti. Mun blogi on tässä: http://jasmiinanihanauusielama.wordpress.com/
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 10:50"]
Kyllähän alalle pääsee oikeasti ilman mitään provonomin tai provologin pätevyyttä. Sopivuus ja suhteet ratkaisevat, kuten yleensäkin. Esimerkiksi Muru on ihan avoimesti myöntänyt, että hänen isänsä on järjestänyt kaiken hänen puolestaan. Koulutus ei takaa nykyään yhtään mitään.
[/quote]
Olen tasan päinvastaista mieltä. Alalla on kova kilpailu eikä ilman koulutusta pääse eteenpäin. Harrastuspohjalta voi tietysti meistä itse kukin kyhäillä mitä mieleen juolahtaa, mutta lähtökohtaisesti se provologian gradukin vaaditaan, jos haluaa alalle tosissaan.
En ole ollenkaan samaa mieltä edellisen kanssa. Kaverin naapurin mies on ennen eläkkeelle jäämistään ollut ensin provoilevana virkamiehenä ja sitten provo- ja dissausministeriön kansliapäällikkönä. Hän on päässyt näihin tehtäviin ilman provologin tai provonomin koulutusta.
Mies on siis varmennematemaatikko (opiskellut Provonnen yliopistossa Pariisissa), mutta on kuulemma myös käynyt erilaisia AV- ja WT-kursseja työn ohessa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 08:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 23:18"]
-
[/quote]
Monet varmaan luuli, että tää on provo, mutta muotibloggaajaksi voi oikeasti opiskella Helsinki Design Schoolissa.
[/quote]
Mutta ehdottomasti parempi on Helsinki University of Arts, College of Fashion bloggers ja sehän on ihan eurooppalainen huippuyliopisto (ei todellakaan mikään AMK) ja siellä voi käydä kolme kertaa vuodessa ja sit valmistuu esimiestehtäviin! Mutta tosi vaikee päästä, pitää olla monen vuoden kokemus bloggaamisesta.
[/quote]
Helsinki Design schoolissa onkin vain kurssi, ei koko tutkintoa :(
http://www.helsinkidesignschool.fi/kurssit/muotiblogikurssi/