Mahtavaa! Tytär pääsi ammattikoulun blogistilinjalle!
Kommentit (86)
Tyypillistä palstaa, kukaan ei onnittele AP:ta, kateellisia kaikki.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 23:36"]
Kiitti vinkistä, erittäin varteenotettava vaihtoehto siis meikäläiselle! Aamulla juttelen vielä miehen kanssa tästä. Opiskelu edellyttäisi häneltä melkoista vastuunottoa lastenhoidosta..
[/quote]
Siis eihän se kotihoidon tuki ole lastenhoitamista varten. Kotiahan siinä hoidetaan. Kyllä mies hoitaa ne lapset. Hänhän ne on tehnytkin. Rohkeasti vain uudelle uralle!
Mä olen kateellinen sulle ap. Mulla on takataskussa vain provoilijan tutkinto ja lapsetkin ovat vasta alakoulussa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 23:40"]
Kiitti vinkistä, erittäin varteenotettava vaihtoehto siis meikäläiselle! Aamulla juttelen vielä miehen kanssa tästä. Opiskelu edellyttäisi häneltä melkoista vastuunottoa lastenhoidosta..
[/quote]
Siis eihän se kotihoidon tuki ole lastenhoitamista varten. Kotiahan siinä hoidetaan. Kyllä mies hoitaa ne lapset. Hänhän ne on tehnytkin. Rohkeasti vain uudelle uralle!
XDD
Kiitti vinkistä, erittäin varteenotettava vaihtoehto siis meikäläiselle! Aamulla juttelen vielä miehen kanssa tästä. Opiskelu edellyttäisi häneltä melkoista vastuunottoa lastenhoidosta
Kaitpa se anoppikin 78v, tajua vastuunsa t'ss' tilanteessa ja ota lapset hoitoonsa.
Minä pääsin viime vuonna viidenneltä varasijalta JSSAP-opistoon ja valmistun palstailijaksi ensi vuonna. Suosittelen miettimään sitäkin vaihtoehtoa. Onnistuu myös työn ohessa iltaopiskeluna.
Missä järjestetään nettitrollaajakoulutusta? Voisin hakea, vaikka pohjataidot onkin aika nollissa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 23:58"]
Missä järjestetään nettitrollaajakoulutusta? Voisin hakea, vaikka pohjataidot onkin aika nollissa.
[/quote]
Täältä saa lisätietoja hakuprosessista:
Mä en päässyt sisään viime vuonna. Mulla oli liian pieni maharöllykkä. Nyt yritän karpata ja petrata ensi vuodeksi.
Muistakaa laittaa miehen koulutustiedot niihin hakupapereihin! Jos mies on vlamistunut yliopsitosta, tekin ootte käytännössä akateemikkoja ja siitä saa hurjasti lisäpisteitä kouluun pyrkiessä.
Minäkin hain sinne opiskelemaan, mutta se tyssäsi niihin blogiarvointoihin.
Minä aion hakea ensi vuonna mukautetulle blogistilinjalle. Siinä voi opiskella ihan mitä haluaa.
Hienoa! Onnittelut äidille ja tyttärelle!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 02:47"]
Hienoa! Onnittelut äidille ja tyttärelle!
[/quote]
Kiitos.
En malta odottaa ensimmäistä blogistilyyraani rintapieleen
t. onnellinen äiti
Muistakaa, että av-masentajan tutkinnon voi suorittaa näyttötutkintona. Näytöksi kelpaavat mitkä tahansa palstalla masennusta aikaansaaneet avaukset ja myös masentavan tylsät avaukset kelpaavat.
Minä suoritan juuri varmennematematiikan kurssia yliopistossa. Aika vaikeaa on.
itse kyllä arvostan enemmän yliopistotutkintoa. Pääsin Porvoon yliopistoon Humanoidilinjalle.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 01:11"]
Minäkin hain sinne opiskelemaan, mutta se tyssäsi niihin blogiarvointoihin.
[/quote]
Voi harmi : ( Itse olen nyt kesällä ollut yhdys sanojen preppaus kurssilla.
Minä olen ajatellut hakea aikuiskoulutuskeskukseen av-mamma -linjalle. Kauanko kestää? Pääseekö suoraan hoitovapaalta vai pitääkö ensin olla työtön?
[/quote]
Tuo voidaan nykyään hoitaa muuntokoulutuksena. Jos sinulla on pohjalla lähihoitajan tutkinto, siitä saa aika paljon hyväksilukupisteitä.