Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Erään naisen ystävyys alkoi käymään hieman raskaaksi, kun alkoi viikonloppuisin yöllä kesken unien tulemaan humalaisia soittoja ja sieltä kuului aina jotain itkuja miesongelmista. Olen myöhemmin yrittänyt ystävystyä naisten kanssa kirjeenvaihtopalstoilla, mutta jostain syystä ne hyytyvät aina sieltä toisesta päästä. Ilmeisesti katsovat, ettei minulla ole tarpeeksi mielenkiintoiset jutut näin miehenä. Tällä hetkellä minulla on yksi hyvä naisystävä, jonka kanssa tulee oltua yhteyksissä lähes päivittäin. Eipä se ole helppoa naisten kanssa tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat juuri miesystäviä?

Miksi asetaa ystävyys riippumaan jostain sellaisesta asiasta, jolle toinen ei oikeasaan voi miään ja on ihan luonnollinen asia; toiset meistä on miehiä toiset naisia (ehkä, joku myös jotain tältä väliltä). - miksi juuri sukupuolen pitäisi estää poentiaalinen ja mahdolline ystävyys?  - Vai, etkö kykenen vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemään muuta kuin miettiä, tai pyrkiä harrastamaan seksiä häne kanssaan? Ja ellei hän miellytä "seksuaalisesti" niin hän ei ole ystävyytesi arvoinen, vai kuinka?     

Töh täh? Oletko ap? Jäi tuosta aloituksesta mieleen, että hän haluaisi juurikin mieskavereita ja sitä ihmettelen, että miksi juuri miehiä haluaa kaveriksi? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Erään naisen ystävyys alkoi käymään hieman raskaaksi, kun alkoi viikonloppuisin yöllä kesken unien tulemaan humalaisia soittoja ja sieltä kuului aina jotain itkuja miesongelmista. Olen myöhemmin yrittänyt ystävystyä naisten kanssa kirjeenvaihtopalstoilla, mutta jostain syystä ne hyytyvät aina sieltä toisesta päästä. Ilmeisesti katsovat, ettei minulla ole tarpeeksi mielenkiintoiset jutut näin miehenä. Tällä hetkellä minulla on yksi hyvä naisystävä, jonka kanssa tulee oltua yhteyksissä lähes päivittäin. Eipä se ole helppoa naisten kanssa tuo.
Joo naisilla harvoin on mitään mielenkiintoisia harrastuksia- tai harrastuksia ylipäätään. Niiden elämä on muut ihmiset, bailaus ja niihin liittyvät draamat, etenkin nuorena. Vanhemmiten sitten tulee kauniiden ja rohkeiden tuijotus ja koiran hoitaminen.

Vierailija

Keski-ikäisenä miehenä voi olla kavereina naisia. En usko, että kukaan kiinnostuu naimisissa olevasta miehestä kenellä on lapsia sillee tosissaan. En anna mitään vihjeitä eikä kukaan ole lähestynyt oikeasti. Pientä kiusoittelua on ollut mutta nekin loppuneet ajan myötä.

Vierailija

Ilmeisesti jotkut naiset tosiaan pitävät näitä orbitereja, mutta vain jotkut.

Olen ollut hyvä kaveri tai ystävä monelle naiselle, ja olen viihtynyt heidän kanssaan hyvin. Parhaat työkaveritkin ovat olleet naisia. 

Joskus olen törmännyt sellaisiin naisiin, jotka haluavat flirttailla minulle, vaikka olemme vain kavereita. Tällaisiin "kaverinaisiin" olen kylläkin ottanut heti etäisyyttä. Heidän ympärillään sitten pyöriikin näitä orbitereja, jotka ovat toimineet taksikuskeina, lompakkoina, muutto- ja remppa-apuna jne.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat