Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin huomasit tulleesi "vanhaksi"`?

Vierailija
01.08.2020 |

Milloin tai oikeastaan minkä ikäisenä tunsit, ettei kroppasi toimi enää "niinkuin ennen"?
Nivelet kolottaa, noustessa tai kyykkyyn mennessä ähkäiset, jne.. Kertokaa ihmeessä, koska itse koen kärsiväni näistä oireista ja olen vielä "nuori" (27v).

Kommentit (325)

Vierailija
41/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53v ja notkeus, liikkuvuus, voima, pää toimii paremmin kuin ikinä, kiitos säännölliselle liikkumiselle, kehonpainoharjoituksille, venyttelylle, hieronnalle, hengitysharjoitukselle ja meditaatioille yms. keinoille..  Aika hyvin palaudun myös kovista treeneistä kiitos mm. kreatiinin ja Q10 lisäravinteiden.  

Vierailija
42/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 50-vuotis synttäreillä tajusin, miten minä voin olla näin vanha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun piti hankkia kaksiteholasit.

Kun minulle optikko sanoi lasien tarpeesta täytettyäni 40v  hankin isomman kännykän. Nykyisin läppärikin on melkein käsivarren mitan päässä kun kirjoitan. Ja nyt taas pitäisi hankkia isompi puhelin kun vanha on menossa pieneksi.

Vierailija
44/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten 47-vuotiaana, kun alkoivat voimakkaat vaihdevuosioireet kuten hikoilu, virtsan karkailu jne. Lisäksi tuntui, että kerralla vanheni henkisesti, kun oma lapsi tuli täysi-ikäiseksi, kirjoitti ylioppilaaksi ja muutti pois kotoa.

Vierailija
45/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abiturienttina

Vierailija
46/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotiaana.

Kuin taikaiskusta krapuloista tuli ihan kauheita, kun ikävuodet alkoi kolmosella.

Samoihin aikoihin alkoi naurattamaan jengi, joka laivalta roudaa kärrinpyörät vääränä kaljalaatikoita ulkomailta ja kuormat purkaantuvat rappusissa.. Tölkki sanoo plomp, plomp, tsiiiihhhspruits kastellen vieressä ihailevat kanssamatkustajat.

Eikö sitä keekua saa suomestakin?

Aikaisemmin olin itse ihan samanlainen, sehän tässä hauskaa onkin...

Vierailija
47/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tässä yhtenä päivänä peilistä ja tajusin, ettei minusta tule enää timmiä, vaikka kuinka treenaisin. Iho vain on niin löytynyt, ettei sitä saa kireälle kuin veitsellä. Seuraavana päivänä kävin Alkossa, eikä papereita enää kysytty. N37.

Vierailija
48/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orista tuli ruuna.

Niin totta !

Aloitin tämän aiheen, ihan vaan siitä syystä, että naiset saa taas vinkua sairauksiaan.

Ja kyllä!!!! Mitä stooreja .. hahaha..

AP

Vierailija
49/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53v ja notkeus, liikkuvuus, voima, pää toimii paremmin kuin ikinä, kiitos säännölliselle liikkumiselle, kehonpainoharjoituksille, venyttelylle, hieronnalle, hengitysharjoitukselle ja meditaatioille yms. keinoille..  Aika hyvin palaudun myös kovista treeneistä kiitos mm. kreatiinin ja Q10 lisäravinteiden.  

Luepas kysymys uudestaan, ja mieti, vastasitko siihen.

Älykkyys ja viisaus voi ilmeisesti rupsahtaa, vaikka kroppa olisikin ylivertaisen upeassa kunnossa, kuten sulla. Luulin, että ihmiset viisastuu vanhetessaan, mutta poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
50/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta kaikki mitä netissä on..Ei ole totta!

Vierailija
51/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain ensimmäisen krapulan. Tarkoitan oikeata krapulaa, en mitään pelkkää päänsärkyä ja oksentelua.

Vierailija
52/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 ja nivelrikko vaatii liikuntaa tosissaan nyt.

Vierailija
53/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä miettii että mitä tästä tulee, kun alle 30-vuotiaana on useampi jatkuva lääkitys päällä. Oon syöny terveellisesti, pysynyt normaalipainossa ja liikkunut mutta silti tilanne on tämmönen. Sairauksien lisäksi selkä on sökö mutta se pysyy vielä toistaiseksi kunnossa kun pysyy liikkeessä. Ei oo kauheesti varaa löysäilyyn ja hirvittää kyllä se, että lääkityksiä on kokeiltu useampia ja mikään ei oo tehonnut kauhean kauaa.

Vierailija
54/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

👓

Vierailija
55/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että "vahaksi" ja sain elämäni naurut... 

Vierailija
56/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen 45 v.

Voin pyytää juuri 18 v täyttänyttä poikaani hakemaan mulle kaupasta viiniä tai lonkeroa. Tai pyytää häneltä kyydin johonkin. Lapseni ei siis ole enää ”lapsi”.

Vierailija
57/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut jäykistyä sohvalta noustessa vasta nyt. 53 v.

Vierailija
58/325 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on nyt jo aikaa, mut jossain vaiheessa huomasin, että kun ennen näin jonkun sälliporulan tekevän jotain sekoilua/laitonta niin ajattelin ihan tähdet silmissä, et ompa kovia jätkiä ja miten coolia ja nykyään kattoo vaan, että voivoi pikkupoikia..

Vierailija
59/325 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryöstössä jossa meni lähimuisti  huonoksi,

Vierailija
60/325 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähes täysi-ikäinen lapsi sanoi mun säähöpinöihin että siitä hän tietää ettei ole aikuinen kun ei tajua mitään ukkosen odottelusta, painostavasta ilmasta jne.

Mun NUORIN lapsi kertoi että kaksi hänen luokkalaistaan on yhdessä.

Tajusin että kohta mun pikkuinenkin on jonkun kanssa yhdessä!

Sanon kaikkeen että en näe kyllä näin pientä tekstiä tms.

Tippa silmässä katson Allsång på Skansen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi