Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin huomasit tulleesi "vanhaksi"`?

Vierailija
01.08.2020 |

Milloin tai oikeastaan minkä ikäisenä tunsit, ettei kroppasi toimi enää "niinkuin ennen"?
Nivelet kolottaa, noustessa tai kyykkyyn mennessä ähkäiset, jne.. Kertokaa ihmeessä, koska itse koen kärsiväni näistä oireista ja olen vielä "nuori" (27v).

Kommentit (325)

Vierailija
1/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin olevani vanha silloin kun tajusin etten ole kuolematon.

Vielä ei kolota joten siihen en osaa sanoa.

Ikää 37v

Vierailija
2/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä 47+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo, krapulasta toipuminen alkoi kestää useamman päivän +30 veenä. Nyt suupieliin alkaa ilmestyä uurteet, en kestä! Musta on tulossa buldogginaama-mummo 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 N37

Vierailija
4/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tuossa kuuskyt ja risat kun ajatus ikuisuudesta alkoi tulla todellisemmaksi. Siihen asti luulee olevansa kuolematon.

Vierailija
5/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekan kerran tänä kesänä kun maalattiin. En ollutkaan niin ketterä nousemaan tikkaille kuin ennen. Täytin juuri 50 v.

Vierailija
6/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 36v. ja parin viime vuoden aikana olen tajunnut, että kappas, minähän vanhenen siinä kuin kaikki muutkin. Iho alkaa näyttää ikääntymisen merkkejä ja hiusten väri haalistua. Merkit ei ole vielä kovin selvät, mutta itse sen kyllä huomaa, kun joka päivä itseään peilistä tuijottelee.

Vierailija
7/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 25v kun eräs äiti puhui minusta lapselleen tätinä. Korjasin pyörääni ja ohikulkeva lapsi ihmetteli mitä tein ja äitinsä selosti "täti korjaa pyöräänsä" tmv.

Vierailija
8/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko tuossa kuuskyt ja risat kun ajatus ikuisuudesta alkoi tulla todellisemmaksi. Siihen asti luulee olevansa kuolematon.

Heh, erikoisia ajatuksia ottaen huomioon ikäsi. Minä olin kuolematon sinne 20-vuotiaaksi asti, sitten lapsuudenkaveri kuoli. Kyseessä ei edes ollut onnettomuus eikä ițşařı. Silloin iski ja lujaa, että jos lapsuudenkaveri voi kuolla täysin yllättäen, en minäkään ole eri asemassa.

Vierailija
9/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ole huomannut sellaista, ainakaan merkittävästi, jonkin verran ehkä olen kankeampi ja melko varmasti hitaampi, mutta se johtuu enemmänkin liian vähäisestä liikunnasta ja lihomisesta.

Vierailija
10/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun huomasin, etten voi enää maata koko päivää sohvalla lukemassa kirjaa, ilman että polvia ja selkää alkaa kolottaa. Ehkä 36-v.

Vierailija
11/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli ei toimi enää kuin ennen, selkää kolottelee.

Vierailija
12/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun huomasin, etten voi enää maata koko päivää sohvalla lukemassa kirjaa, ilman että polvia ja selkää alkaa kolottaa. Ehkä 36-v.

Mulla ihan sama! Tänä kesänä huomasin. N35

Vierailija
13/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivelrikko ja särky vaivaa useammin ja pitempiä jaksoja. Se vaikuttaa kaikkeen liikumiseen ja kuntoiluun.

Vierailija
14/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt onanointia välillä menee jopa muutamia päivä ilman ja kun haluttaa niin korkeintaan muutaman kerran enää päivässä  kun mielikuvitustyttöystävän uljaat muodot alkavat oikein nousta mieleen

Vierailija
15/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nousee sohvalta, pitää ottaa pari askelta varovasti, kun jalat on niin jäykistymeet. 44 vee

Vierailija
16/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähentänyt onanointia välillä menee jopa muutamia päivä ilman ja kun haluttaa niin korkeintaan muutaman kerran enää päivässä  kun mielikuvitustyttöystävän uljaat muodot alkavat oikein nousta mieleen

Sellaista se on kun mies vanhenee, kohta mielikuvitustyttöystäväsi joutuu vaihtamaan nuorempaan jos ei ole jo niin tehnytkin.

Vierailija
17/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 39-vuotias, ja vielä ei ole tullut mitään varsinaisia kolotuksia tai särkyjä, mutta vaatteissa ja kengissä olen alkanut arvostaa mukavuutta ja käytännöllisyyttä ulkonäön edelle.

Vierailija
18/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaksi en ole huomannut tulleeni, mutta havaittavia muutoksia (ainakin hormoonitoiminnassa ja aineenvaihdunnassa) tuli 35 v jälkeen. Syksyllä täytän 39.

Vierailija
19/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama on rupsahtanut viime vuosina. Kaulan rypyt on silmiinpistävät. Iho on löystynyt kaikkialta. Aika usein joku paikka särkee ja ihmiset ei enää kiinnosta. 40v jälkeen alkaa nopeasti rapistua.

Vierailija
20/325 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut vanhaksi ainakin kolmasti, mutta näistä on toistaiseksi myös toivuttu. Elämä rajallisuuden ymmärsin joskus alle kymmenvuotiaana. Nyt ikää on mittarissa 47v ja koen tällä hetkellä olevani vielä nuori. Tämä siitäkin huolimatta, että ikänäkö alkoi ajoittain vaivaamaan muutama viikko takaperin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä