Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin huomasit tulleesi "vanhaksi"`?

Vierailija
01.08.2020 |

Milloin tai oikeastaan minkä ikäisenä tunsit, ettei kroppasi toimi enää "niinkuin ennen"?
Nivelet kolottaa, noustessa tai kyykkyyn mennessä ähkäiset, jne.. Kertokaa ihmeessä, koska itse koen kärsiväni näistä oireista ja olen vielä "nuori" (27v).

Kommentit (325)

Vierailija
321/325 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaana herrasmiehenä ja supliikkina rentona jäbänä saan 20-30-vuotiaat naiset helposti nauramaan ja hymyilemään. Ton ikäisen niille ei olis uskaltanut jutella rennosti edes kännissä.

Vierailija
322/325 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

77-vuotiaana älysin, että olen varmaankin vanha kun on kovin jäykkä, väsynyt, turhautunut ja synkkä olo.

Sitten järkeilin, että liikuntahan on ollut ja on minulle kuin kaikille ihmisille LÄÄKE

Sitä lääkettä olen nauttinut vuosikymmenet, mutta, mutta....tuli väliin jotakin muuta.

Nyt liikun joka päivä, ulkoilen, seurustelen ja olen kuin "nuori" taas.

Kulumat tietysti ovat jäsenissä, ne eivät mihinkään häviä, siis kipugeeliä ja menoksi.

Minä 80V

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/325 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin innostua kahvipaketti-tarjouksista tajusin tulleeni vanhaksi. Myös kukat on alkanut kiinnostaa ja ihastelen luontoa. En osaa käyttää kaikkia uusia älyjuttuja vaan lapseni neuvoo😀

Ulkoisesti ihme kyllä näytän suht. nuorelle vielä.

T. Täti 36 v. 

Vierailija
324/325 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-vuotiaana herrasmiehenä ja supliikkina rentona jäbänä saan 20-30-vuotiaat naiset helposti nauramaan ja hymyilemään. Ton ikäisen niille ei olis uskaltanut jutella rennosti edes kännissä.

Tämä! Nauru onkin ensimmäinen askel varsinaiseen yhdyntään miehen ja naisen välillä. Nauru ja varsinkin naurattaminen on täysin tiedostamaton reaktio jota monet nk. naistenmiehetkään eivät tajua vaikka he aloittavat välittömästi naisten naurattamisen heitä milloin missäkin tavatessaan.

Vierailija
325/325 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloin innostua kahvipaketti-tarjouksista tajusin tulleeni vanhaksi. Myös kukat on alkanut kiinnostaa ja ihastelen luontoa. En osaa käyttää kaikkia uusia älyjuttuja vaan lapseni neuvoo😀

Ulkoisesti ihme kyllä näytän suht. nuorelle vielä.

T. Täti 36 v. 

Täytän ensi kuussa 65 enkä vieläkään innostu kahvipakettitarjouksista, en ole kiinnostunut kukista enkä ihastele luontoa. Osaan käyttää kaikkia uusia älyjuttuja eikä 36-vuotiaan lapseni tarvitse neuvoa. Ulkoisesti ihme kyllä näytän suht. nuorelle vielä eikä kukaan usko että olen eläkkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän