Minä, "täysi hetero" harrastin lesboseksiä baarin vessassa
viikonloppuna.. Olo on niin hämmenyny, tuntuu epätodelliselta, nololta, vähän ällöttävältä, mutta silti ehkä hieman myös.... kivalta.
Vessaan päädyttiin tanssilattian kanssa, kun tanssin vieraan naishenkilön kanssa hieman intiimimmin. Apua noloa:D
Kommentit (44)
Jotta me muutkin tiedetään mihin mennä kun halutaan sama kokemus!
So what? Mitään korvaamatonta et ole menettänyt. Päin vastoin olet nyt murtanut yhden elämääsi rajoittaneen muurin. Olet yhtä kokemusta rikkaampi. Maailmasi on vähän avarampi kuin ennen.
Tanssilattian kanssa. :D Anteeksi. Mua naurattaa aina konkreettiset mielikuvat tällaisista typoista yms. =)
Taisit mua lipasta, käy testeis..
Mitä kaikkea teitte? Nuoltiinko suakin?
Ei kerta homoa tee.
Miksi jengi ajattelee, että homous on vain seksiä...
Kaappilesbo kaikki tyynni! Älä häpeä, vaan tule ulos kirkkaaseen päivänvaloon! Suurin osa meistä valtaväestöheteroistakin on vähintään bi (yli 70% länsimaalaisista)! Hallelujaah!!!
Tämä palsta on täynnä saastuneita moraalittomia hu****...
Mutta ei olekkaan uutta suominaisista ;).
Oisin halunnu olla kärpäsenä katossa.<3
Oliko hyvä tavara? Miltä maistui? Sheivattu, vaiko tuliko karvoja kieleen? Kyllä minä ainakin nuolisin hikistä tussua jos olisi tarpeeksi kuuma mimmi kyseessä. :P
Vieläkin tuntuu olevan kauhea juttu jos kokeilee samaa sukupuolta olevan kanssa. Ei se että harrastit kerran seksiä naisen kanssa tee sinusta lesboa tai bisseä vaan se kumpaan sukupuoleen rakastut:D
Mun mielestä toi on aika coolia, vaikka tussun nuoleminen ei kuulu omiin fantasioihini. Olen ehkä hieman kateellinen, koska en itse päädy tuollaisiin tilanteisiin.
Älä suotta soimaa itseäsi (ellet saanut sukupuolitautia).
mulle on käynyt sama! olin vähän yllättynyt itsestäni.
oli kivaa, olin itse saavana osapuolena. vieläkin vähän kuumottaa muisto tapahtuneesta.. oli todella kiihkeää suutelemista, rintojen hyväilyä, sormetusta, nuolemista. harmi kun olin juonut vähän liikaa, olisi ollut vielä kivempaa muuten.
naisen kanssa voin harrastaa seksiä toisenkin kerran, mutta suhdetta en naisen kanssa haluaisi. tietenkin you never know, vannomatta paras. :)
pitäkää silmät ja mieli avoimena ja baarissa voi pienellä flirttailulla tapahtua yllätyksiä.
Kyllä on rappiolle mennyt joittenkin moraali.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 14:09"]
[/quote]
Tämä on aivan totta! Nykyään ei ole enää olemassa sellaista asiaa kuin "seksuaalietiikka", ja seksi nähdään lähinnä paskalla käyntiin verrattavana toimenpiteenä. Juuri tällä tavalla on alkanut kaikkien historian suurten kansakuntian tuho. Surullista.
Mun mielestä nolompaa on yökerhon vessa kuin seksi vieraan naisen kanssa :)
Jotta me muutkin tiedetään mihin mennä kun halutaan sama kokemus!