Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä määrää naisen tason

Vierailija
08.07.2013 |

Suoli24-puolella on miehekäs trolli aiheesta.

Omat kriteerit on että käyttäytyy asiallisesti, ei ole syyllistynyt mihinkään vakavaan rikokseen ja on terve.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä kaikki sen määrää mutta oman tasonsa nähnee kun katsoo kumppaneitaan?

Vierailija
2/58 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 09:55"]

En tiedä mikä kaikki sen määrää mutta oman tasonsa nähnee kun katsoo kumppaneitaan?

[/quote]

Pätee varmaan muuten. Mutta moni parikymppinen nainen seurustelee itseään ns.alempitasoisen miehen kanssa. Yleensä näissä suhteissa tulee muutamassa vuodessa ero, ehkä johtunee siitä, että aikuistuessa itsetunto kohenee ja tajuaa oikeasti oman tasonsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti A, neiti B, Neiti C, neiti D, neiti tupla D, E ja F .. Se on sitten ihan miehestä kiinni minkä heistä valitsee.

Vierailija
4/58 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/58 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 11:47"]

Mä luulen että ainakin nuorempien alle nelikymppisten miesten näkökulmasta järjestys on ulkonäkö, ikä (eli nuoruus), luonne, äly, työ, koulutus. [/quote]

Itse sanoisin: Ikä, äly, luonne, ulkonäkö, koulutus, työ.

T. Mies 28v.

[/quote]

Eli koska ikä on kaikkein tärkein kriteeri, olisit mieluummin rumahkon ja ilkeänpuoleisen 21-vuotiaan kuin edellistä sievemmän ja kiltimmän 25-vuotiaan kanssa? Aikamoista. Ei toki millään pahalla, jokainen saa määrittää sellaiset kriteerit kuin haluaa. Kummastuttaa vain.

Vierailija
6/58 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 23:49"]

Eiköhän naisen taso määräydy pitkälti samoin kuin miehenkin: Luonteenpiirteistä itsevarmuus, ystävällisyys, lojaalisuus, sosiaalisuus ja toimiva äly, maallisemmista määreistä miellyttävä ulkonäkö, terve olemus sekä kyky ja halu elättää itse itsensä.

[/quote]

Lisäisin luetteloon tasapainoisuuden, vaikka se toki onkin edellytys noille muille puoleensavetäville ominaisuuksille.  

Vierailija
7/58 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäinen seksikumppanien määrä on ihan ykkönen.

Sitten kaikki muut, koulutustaso, terveys, ulkonäkö, luonne ym.

Vierailija
8/58 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että ainakin nuorempien alle nelikymppisten miesten näkökulmasta järjestys on ulkonäkö, ikä (eli nuoruus), luonne, äly, työ, koulutus.

Vierailija
9/58 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voi jakaa kolmee luokkaan, niihin jotka ei ymmärrä olla hiljaa, niihin jotka ymmärtää olla hiljaa ja niihin joitten ei tarvi olla hiljaa.

Ja niille jotka ei ymmärrä, eli kuulutte ekaan luokkaa, ensimmäinen luokka on niin tyhmä että sen huomaa heti kun suunsa avaa. Toinen luokka on tyhmä mutta kuitenkin itse ymmärtää sen eikä tee sitä heti selväksi avaamalla suutaan. Ja kolmas luokka sitten on sen verran älykäs että voi puhua ilman välitöntä leimaa tyhmyydestä.

Vierailija
10/58 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 11:47"]

Mä luulen että ainakin nuorempien alle nelikymppisten miesten näkökulmasta järjestys on ulkonäkö, ikä (eli nuoruus), luonne, äly, työ, koulutus. [/quote]

Itse sanoisin: Ikä, äly, luonne, ulkonäkö, koulutus, työ.

T. Mies 28v.

Vierailija
11/58 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasanen?

Vierailija
12/58 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tason missä?

Vierailija
13/58 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokas nainen on hempeä, naisellisesti pukeutuva, heleällä äänellä puhuva, vain kasviksia ja proteiinivalmisteita syövä, 6 tuntia päivässä treenaava fitnesskaunotar.

t.laasaslainen

Vierailija
14/58 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 11:44"]

Vähäinen seksikumppanien määrä on ihan ykkönen.

Sitten kaikki muut, koulutustaso, terveys, ulkonäkö, luonne ym.

[/quote]

no ei tuo seksikumppanien määrä kyllä oikeasti merkkaa miehille yhtään mitään. lassukat ovat asia erikseen. en ole koskaan tavannut miestä, jolle olisi väliä montako seksikumppania naisella on ollut.

Vierailija
15/58 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppanien määrää lukuun ottamatta kaikki mainitut ominaisuudet ovat sellaisia, jotka voidaan todeta ihan ulkonäön tai puheen perusteella. Työtä ja koulutustaustaakin voi kysyä, mutta kuka helkkari nyt kysyy kenenkään seksikumppaneiden määrää muut kuin oma partneri. Tää on jokin juttu, jossa miehen oma huono itsetunto ei kestä sitä, että naisella voi olla seksin suhteen "liikaa" vertailukohteita.

Vierailija
16/58 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares?

Vierailija
17/58 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiteollisen maan ihmiset ovat näin kujalla.. laitetaan kaikille asioille joku numeerinen arvo ja katsotaan kuka voittaa.. "joo ton pentin lapset on kyl siinä 45,34, mut sen vaimo on taas 555,4B eli ehkä seon vähän lähempänä taivaspaikkaa kun Jyrki, vaikka Jyrki saakin peniksestään sen 22,1 kertoimemn, mut sen Vaimon vasen nänni pudottaa muuten kokonaissaldoo..."

Nyt oikeesti ihmiset. Eläkää elämänne ja nauttikaa, olkaa parisuhteessa semmosten ihmisten kanssa joista te pidätte.

Vierailija
18/58 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneiden lukumäärää tärkeämpi on miten nopeasti niitä on kertynyt. Tämä kertoo miten kevytkenkäinen nainen on.

Vierailija
19/58 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä lassukat vaahdotessaan tästä kumppanien lukumäärästä. Lassukathan yrittävät pelkistää naisen pelkäksi pilluksi ( mies elättää ja raataa vain sen pimpan takia tms.paskaa) ja samalla uskoa sitä, että ovat itse jotain niin erityislaatuista kyrpineen, että ansaitsevat ns.vähän käytetyn/käyttämättömän pimpan. Silti viljellessään tälläistä ajatusta yhä useampi heikompitasoinen mies jää kokonaan ilman eikä saa edes sitä koko kylän polkupyörää tai yhtä ainutta kyytiä siltäkään, vaan joutuu rahtaamaan Thaimaasta asti ammattilaisen itselleen ja ruokkimaan tämän sukulaisiakin sen pimpan saannin takia. Onko miehillä joku sokea piste tässä? Vai vain näillä at-miehillä?

Vierailija
20/58 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahaa, eli siis naisia voi pisteyttää?! Pisteyttäkää mulle malliksi seuraavat:

1) muistisairaiden parissa työskentelevä lähihoitaja, 170cm, 77kg, lyhyet kaksoisvärjätyt hiukset, harrastaa järjestötoimintaa ja tykkää leipomisesta, seksikumppanien määrä 5-10kpl.

2) esimiesasemassa oleva kaupan alalla työskentelevä, 166cm, 60kg, vaalea polkkatukka, harrastaa zumbaa ja viinejä. Seksikumppien määrä 15 kpl.

3) psykologi, 163cm, 53kg, luonnostaan punaiset pitkät hiukset, harrastaa moottoripyöräilyä ja juoksemista. Seksikumppanien määrä 1 kpl.

Ja jos jokin seikka nostaa kerrointa yli muiden tekijöiden, niin kertokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän