Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että jos savolainen mies menee helsingissä baariin niin se voi tyyliin valita yöseuralaisen

Vierailija
31.07.2020 |

Ainakin kylillä miehet puhuvat, aikamoisia panojuttuja kun ovat käyneet Helsingissä.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savon murre on seksikkäin murre.

Vierailija
42/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhu juttu kiers aikoinaa ne vei kaikki naiset, nykyään ne vie joku muu.Mut on ne kuumii, savonmuan ukot.Nyt pitää ite männä kahtoo niitä.Ei niitä hkin katukuvasta erota nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä se ei kyllä ole. Mutta miehet on niin kuumia, että sen antaa anteeksi.

Vierailija
44/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öleimä kirjoitti:

Huhu juttu kiers aikoinaa ne vei kaikki naiset, nykyään ne vie joku muu.Mut on ne kuumii, savonmuan ukot.Nyt pitää ite männä kahtoo niitä.Ei niitä hkin katukuvasta erota nykyään.

Niinhän sitä luulisi, että ei erota. Mun niin vaan olen ihastunut kolmeen savolaisukkoon peräjälkeen.

Vierailija
45/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin metsikössä olevat lippispäät ovat erityisesti naisten mieleen. Kaupungissa väki on keskimäärin koulutetumpaa ja haluaa myös koulutetun puolison. Toisaalta etelässä on enemmän myös tarjontaa, joten voihan sitä savolaista onnistaa hyvällä säkällä.

Juu, pelekkää mettäähän se Savo on, mittään muuta ei löydy kuin puita ja lippispäitä... Kaupunki se Kuopiokin kuule on. Löytyy ihan yliopistokin, joten ei taida sentään ihan kaikki savolaiset olla metästä revittyjä juntteja (murteesta huolimatta). Tämän aloituksen kysyjä tosin vaikuttaa olevan sieltä juntimmasta haarasta.

Vierailija
46/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuun miehetki huhhuh... semmosen ku sais.

Vierailija
47/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öleimä kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi, että ei erota. Mun niin vaan olen ihastunut kolmeen savolaisukkoon peräjälkeen.

Ja väliä näillä oli 10 min..

Vierailija
48/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öleimä kirjoitti:

Kymmenen vuoden aikana, mutta jokainen ihastus kesti vuosia ja yhtäkään en niistä saanut, vaikka sinkkuja olivat ja kaikki tuntuivat kuitenkin haluavan. Jotain jäi savolaismiehen lähestymisestä tajuamatta.

Vierailija
49/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öleimä kirjoitti:

Kymmenen vuoden aikana, mutta jokainen ihastus kesti vuosia ja yhtäkään en niistä saanut, vaikka sinkkuja olivat ja kaikki tuntuivat kuitenkin haluavan. Jotain jäi savolaismiehen lähestymisestä tajuamatta.

Mummoni joskus savolaisen miehen itelleen huoli ja sanoi: ”ei noista mitään selvää ota, komea kuin veistos mutta ei kerro mikä on mielessä tai pielessä”

Vierailija
50/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että savolaisella olisi vientiä. Tai pohjalaisella. Toinen lyhytjalkaista rotua, toinen pitkäselkäistä. Samaa sorttia. Kanta-Hämeessä tai Lounais-Suomessa lievät ne juuriltaan parhaimmat.

T: ulkosuomalainen

Vierailija
51/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, Hesassa on(ollaan) aika helppoja. Varmaan miespuute vaivaa kun kaikki nuoret naiset tukkii sinne.

Vierailija
52/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öleimä kirjoitti:

Mummoni joskus savolaisen miehen itelleen huoli ja sanoi: ”ei noista mitään selvää ota, komea kuin veistos mutta ei kerro mikä on mielessä tai pielessä”

Mummos oli täsmälleen oikeassa!

Vierailija
53/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Lehtinen on viisikymppinen / savolainen, mutta silti ihminen.

Vierailija
54/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näinpäin, että ellet saa helsingissä, niin thaimaa taitaa olla ainoa vaihtoehto.

mies52v

Ei ole ainoa vaihtoehto.

Onneksi mikä tahansa naapurimaa tuottaa välittömästi paremman tuloksen, jopa Ruotsi.

Vierailija
55/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku savolaismies kertoa, miten kannattaa ottaa kontaktia?

Vierailija
56/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että savolaisella olisi vientiä. Tai pohjalaisella. Toinen lyhytjalkaista rotua, toinen pitkäselkäistä. Samaa sorttia. Kanta-Hämeessä tai Lounais-Suomessa lievät ne juuriltaan parhaimmat.

T: ulkosuomalainen

Hämäläistä murjottajaa ei taida haluta edes toinen hämäläinen murjottaja?

Vierailija
57/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä lähtisi 😁 luulin kauan että savolainen työkaveri v**tuili minulle ilman syytä, kunnes lähdettiin työreissulle Savoon. Siellä tajusin että eihän se v**ttuilua ollutkaan vaan pelkkä puhetapa 😁

Vierailija
58/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatanallista pitkäpiimäistä jankkaamista.  Aivan sietämätöntä ja junttia. On taatusti seksi taka-alalla.

Vierailija
59/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvää että esmerkiks Polliisit-sarjan kuumimmat uroot on Juakko ja Pauli Kuopijosta eikä se kirjailijaksi ja senaattoriksi ryhtynyt Kilipikään mikkää töörn-ohvi ole.

Vierailija
60/66 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkojumala!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan