Onko totta että jos savolainen mies menee helsingissä baariin niin se voi tyyliin valita yöseuralaisen
Ainakin kylillä miehet puhuvat, aikamoisia panojuttuja kun ovat käyneet Helsingissä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna savolaiselle
Mä antaisin, mutta miten niitä saa? Piiritin joskus vuosikausia yhtä savolaismiestä, eikä lohjennut.
Mä vasta alkanut piirittämään savolaista. Ei ole vielä huomannut tämän kaupunkiketun pyrkimyksiä. Edelleen tutkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites meinasit iskee?
"Halluutko munnoo" vai jotain romanttisempaa "oot sie kyl kaanis ja haaska, mentäskö teelle?"Eli suoraan mennään asiaan? Mun kokemuksen mukaan savolaismiehet kyllä kiertelevät ja kaartelevat asian ympärillä.
No joo, oon itsekin savolainen eikä noista miehistä kyllä ole kiinnostusta tajunnut :D pyörii, hyörii, tuijottaa ja hölisee omiaan kuukausitolkulla ja sit loukkaantuvat kun ei lohjennutkaan :D
Mut ehkä he rohkaistuis tuolla suuressa maailmassa.
Sanotaan näinpäin, että ellet saa helsingissä, niin thaimaa taitaa olla ainoa vaihtoehto.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites meinasit iskee?
"Halluutko munnoo" vai jotain romanttisempaa "oot sie kyl kaanis ja haaska, mentäskö teelle?"Eli suoraan mennään asiaan? Mun kokemuksen mukaan savolaismiehet kyllä kiertelevät ja kaartelevat asian ympärillä.
Ite kaupunkilaisena koittaisin jotenkin möngertää samalla kielellä..
”Voitas myönnä tonne meille ja vähä pusutella ja jottae muutaki? Lämmitettäskö sauna?”
Ne sanoo suoraan: oot haaskan näköne. Kyllä lohkeaa
Kannattaa ottaa evääksi kalakukko ja laittaa parhaat kumisaappaat jalkaan. Sitten pyydät daamia hotelliisi maistelemaan tuliaisia maakunnasta. Kalakukon seuraksi on hyvä olla myös piimää mukana, mutta sitä ei kannata Savosta asti tuoda, sitä saa Helsingistäkin. Minibaarissa piimää ei valitettavasti ole, mutta käyt ennen baarireissua lähikaupassa. Eksoottisena miehenä menestys on näin taattu.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa evääksi kalakukko ja laittaa parhaat kumisaappaat jalkaan. Sitten pyydät daamia hotelliisi maistelemaan tuliaisia maakunnasta. Kalakukon seuraksi on hyvä olla myös piimää mukana, mutta sitä ei kannata Savosta asti tuoda, sitä saa Helsingistäkin. Minibaarissa piimää ei valitettavasti ole, mutta käyt ennen baarireissua lähikaupassa. Eksoottisena miehenä menestys on näin taattu.
Toimiiko tämä sama savolaisiin miehiin?
Naisetkin haluaa usein baarista sänkyyn, joten halukkaaseen kun törmäät, niin mikä ettei.
Eh nimittäin. Junnailijian pili ilimoo jo viilsi. Rautakylyki kukko kiskoilla kiilsi Helsingin yössä.
Voi kun sais oman savolaisen miehen tänne ja pelastais mut harmaalta kaupunkielämältä. Muutettais yhessä poies ja eleltäs oman näköstä elämää kaukana kaikesta. Ehkä pari mukulaakin siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin metsikössä olevat lippispäät ovat erityisesti naisten mieleen. Kaupungissa väki on keskimäärin koulutetumpaa ja haluaa myös koulutetun puolison. Toisaalta etelässä on enemmän myös tarjontaa, joten voihan sitä savolaista onnistaa hyvällä säkällä.
Yllättäen savolaisissakin on kyllä korkeakoulutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Savolaiset on kyllä kuumia.
O. Ja pitkiä suurin osa.
Kaikki haaskannäköiset naiset pitää savolaisia kyllä seksikkäinä, joten en ihmettele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites meinasit iskee?
Ite kaupunkilaisena koittaisin jotenkin möngertää samalla kielellä..
”Voitas myönnä tonne meille ja vähä pusutella ja jottae muutaki? Lämmitettäskö sauna?”
Jotenkin tuntuu, ettei savolaismies lämpenisi noin suoralle ehdotukselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna savolaiselle
Mä antaisin, mutta miten niitä saa? Piiritin joskus vuosikausia yhtä savolaismiestä, eikä lohjennut.
Mä vasta alkanut piirittämään savolaista. Ei ole vielä huomannut tämän kaupunkiketun pyrkimyksiä. Edelleen tutkalla.
No siitä miehestä ainakin näki selvästi, että mieli teki, mutta ehkä me ei vain puhuttu samaa kieltä savolaisena ja karjalaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites meinasit iskee?
No joo, oon itsekin savolainen eikä noista miehistä kyllä ole kiinnostusta tajunnut :D pyörii, hyörii, tuijottaa ja hölisee omiaan kuukausitolkulla ja sit loukkaantuvat kun ei lohjennutkaan :D
Mut ehkä he rohkaistuis tuolla suuressa maailmassa.
"pyörii, hyörii, tuijottaa ja hölisee omiaan kuukausitolkulla ja sit loukkaantuvat kun ei lohjennutkaan"
Mulla on näin käynyt valehtelematta kolmen savolaismiehen kanssa. Miten ne ihan oikeasti saisi etenemään?
Vierailija kirjoitti:
Miten savolaiset iskevät naisia? Onko kokemuksia?
Hamarapuolella.
Muutin 2003 Savosta Helsinkiin ja juu joka ilta, jos vaan viitsii niin eri nainen sängyssä.