Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa enää itkeä en mätänen sisältäpäin

Vierailija
07.07.2013 |

Enne itkin paljon ja usein, olin (olen?) siis herkkä. Oli ihanaa purkaa tunteita itkemällä, puhdistavaa. Nykyään en itke. Siis itkeitke. Saatan pari kyyneltä tirauttaa jos luen jotain surullista tai herkistävää mutta se ei riitä. Olen padonnut jo vuoden päivät tunteet sisälleni ja päivä päivältä olo tuntuu ahdistavammalta ja tukalammalta. Tuntuu että kohta ehkä räjähdän!! 

Mies aina sano et se vihaa kun mä itken, mutta hänkin jo toivoo että itkisin kun näkee ahdistuksen ja patoutumat mun silmistä :( väkisin ei itku tule.

Miten saisin itkuhanat taas auki? :/ 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ensin pitää purkaa ne padotut asiat. Ensin voi olla että tunnet vaikkapa vihaa ja suuttumusta. Itku tulee sitten joskus.

Vierailija
2/5 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ensin pitää purkaa ne padotut asiat. Ensin voi olla että tunnet vaikkapa vihaa ja suuttumusta. Itku tulee sitten joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita kaikki itkettävät asiat paperille juuri siten kuin sinusta tuntuu. Älä ajattele kirjoittavasi muille kuin itsellesi. Älä kaunistele, kirjoita niin raadollisesti kuin asia on. Kyllä se itku sieltä tulee.

Vierailija
4/5 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on sattunut ikäviäkin asioita, en ole kovettanut itseäni niin että ei itku tulisi,. Tulee herkästi plus liikutun herkästi.

Vierailija
5/5 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita purkaa oloa jotenkin muuten ku itkemällä. Esim. raivoliikunnalla. Itku tulee ajallaan, siitä ei kannata ottaa uutta huolenaihetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä