Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ ENSIKOIDEN IHANA PERJANTAI +++

14.07.2006 |

Huomenta kaikille! Aamuvirkku täällä!

Tänään oli kai odotettavissa joku PLUSSA?? bd bd bd bd bd

Parin päivän nettipimennon jälkeen kävin pikaisesti tän viikon pinkat läpi. Kommentoin tuota muutama päivä sitten ollutta " ketutus-keskustelua" :

Oma tilanteenihan on se, että erottiin mieheni kanssa viime syksynä, koska tulevaisuuden suunnitelmissa oli huimia eroja. Mulle kaikkein tärkein oli vauva ja sille joku ihan muu. Vauva ei kuulunut sen suunnitelmiin lainkaan. Päätin, että nyt en enää katso tätä touhua yhtään ja jätin mieheni. Rakastin häntä mielettömästi (yhteistä aikaa takana tuossa vaiheessa lähes 7 vuotta), ja seksikin sujui molempien mielestä loistavasti.

Pidimme kuitenkin läpi talven yhteyttä ja tapailimme (tapailin muitakin). Seksiä harrastin vain exäni kanssa, koska se tuntui ainoalta oikealta vaihtoehdolta. Kaipasin miestäni hurjasti, vaikka olen lähes joka vuosi ollut pitkiäkin aikoja lomalla kavereideni kanssa. Tarkoitan siis, että olimme tottuneet olemaan erossa.

Sitten loppukeväästä huomasin exäni mietteiden hieman muuttuneen. Vauva ei ehkä olisikaan se maailman isoin este suhteen jatkumiselle... Nyt jälleen olemme yhdessä, onnellisia pupuilijoita! Vauva on mulle edelleen tärkeä ja toivon, että pian tärppää. Mieheni ei suoraan edelleenkään sano haluavansa vauvaa, enkä sitä enää vaadikaan. Aikaisemmin molempien aikaa ja hermoja kiristi mun jatkuva kysely ja asioiden setviminen... Kertokoon " seksi-ilman-ehkäisyä" kaiken!

Toivon, että muillakin ongelmat selviää. Tosin eri tilanteessahan me ollaan (mä haluan juuri tämän miehen ja juuri hänen vauvan!), mutta olkoon tämä esimerkkinä niille, jotka eivät uskalla tehdä radikaaleja ratkaisuja! Tällä kertaa se oli tuhat kertaa parempi kun ns. väsytystaistelu!

Aurinkoista päivää kaikille Enskattarille!

Oon@, kp 23/25-26 (jänniä aikoja siis elellään, mutta aikaisintaan ensi viikolla tartun testipuikkoon..)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä taas jumitetaan, tosin taidan palstailla yksin... Eikä mulla mitään asiaa edes ole :) Pitäs vaan varmaan kammeta unten maille kun huomenna olis niiiiiiiin paljon kaikkee tekemistä niin ulkona (jos sää sallii) kuin sisälläkin. Nukuttaa vaan ei malta nukkua...

Vierailija
42/43 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yedo: Super paljon onnea!!!!

Meriheppa: Miekin olin aluksi silleen rennosti, että tulee kun on tullakseen, mutta kuitenkin kiertoa miettii, että millon ois otollista. Ja sit tietysti ne piinailut... Onneks sulla on mies jalat maassa...ainakin vielä.

Kelläs oli roskishaamu? (minä ja huono muistini) Toivotaan, että sieltä selkeä plussa tulee pdpdpd

ON: Kuhea flunssa! Kuumetta ja nenä vuotaa. Tässä kierrossa ajattelin ovista tikutella. En ole sitä aijemmin tehnyt, mut nyt koitan sen metsästää! Mieheni sanoi tikuttelusta miusta niin hyvin, että " ei se tulos voi tästä ainakaan huonommaks tulla" ;)

Nyt taidan painua pehkuihin.... Plussa tuulia kaikille +++++++

T:Remukka kp 7/28-33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaihan se tosiaaan jo on, niinku Remukkakin totesi! :)