Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ ENSIKOIDEN IHANA PERJANTAI +++

14.07.2006 |

Huomenta kaikille! Aamuvirkku täällä!

Tänään oli kai odotettavissa joku PLUSSA?? bd bd bd bd bd

Parin päivän nettipimennon jälkeen kävin pikaisesti tän viikon pinkat läpi. Kommentoin tuota muutama päivä sitten ollutta " ketutus-keskustelua" :

Oma tilanteenihan on se, että erottiin mieheni kanssa viime syksynä, koska tulevaisuuden suunnitelmissa oli huimia eroja. Mulle kaikkein tärkein oli vauva ja sille joku ihan muu. Vauva ei kuulunut sen suunnitelmiin lainkaan. Päätin, että nyt en enää katso tätä touhua yhtään ja jätin mieheni. Rakastin häntä mielettömästi (yhteistä aikaa takana tuossa vaiheessa lähes 7 vuotta), ja seksikin sujui molempien mielestä loistavasti.

Pidimme kuitenkin läpi talven yhteyttä ja tapailimme (tapailin muitakin). Seksiä harrastin vain exäni kanssa, koska se tuntui ainoalta oikealta vaihtoehdolta. Kaipasin miestäni hurjasti, vaikka olen lähes joka vuosi ollut pitkiäkin aikoja lomalla kavereideni kanssa. Tarkoitan siis, että olimme tottuneet olemaan erossa.

Sitten loppukeväästä huomasin exäni mietteiden hieman muuttuneen. Vauva ei ehkä olisikaan se maailman isoin este suhteen jatkumiselle... Nyt jälleen olemme yhdessä, onnellisia pupuilijoita! Vauva on mulle edelleen tärkeä ja toivon, että pian tärppää. Mieheni ei suoraan edelleenkään sano haluavansa vauvaa, enkä sitä enää vaadikaan. Aikaisemmin molempien aikaa ja hermoja kiristi mun jatkuva kysely ja asioiden setviminen... Kertokoon " seksi-ilman-ehkäisyä" kaiken!

Toivon, että muillakin ongelmat selviää. Tosin eri tilanteessahan me ollaan (mä haluan juuri tämän miehen ja juuri hänen vauvan!), mutta olkoon tämä esimerkkinä niille, jotka eivät uskalla tehdä radikaaleja ratkaisuja! Tällä kertaa se oli tuhat kertaa parempi kun ns. väsytystaistelu!

Aurinkoista päivää kaikille Enskattarille!

Oon@, kp 23/25-26 (jänniä aikoja siis elellään, mutta aikaisintaan ensi viikolla tartun testipuikkoon..)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vielä kirjoitan ennen kuin lähdemme taas mökkeilemään, tällä kertaa meidän (siis mun vanhempien) möksälle.

Oona: Tsempitystä ja onnenhippusia piinailuun!

Ninnuliina: Toivotaan, että roskishaamu tarkoittaisi vauvelia!!! Jännää!

MaryRose: Onnea piinailuun! Tädin on PAKKO pysyä poissa sieltä teiltä!

Jouhi: Hih...eihän sitä koskaan tiedä vaikka se aamuinen pahaolo olisikin ollut raskauspahoinvointia:) Paitsi riippuu tietenkin siitä, missä vaiheessa kierto on meneillään...en muista, mitkä kp:t siellä on menossa. Mutta plussaonnea kovasti kuitenkin toivottelen!

Meriheppa: Se on tosiaan hyvä asia, että miehellä on jalat suhteellisen tukevasti maassa tämän vauvailun suhteen. Meillä myös mies suhtautuu melko rauhallisesti ja realistisesti raskautumiseen (ja nyt tähän raskaana olemiseen)....itse taas olen välillä aikasmoinen säheltäjä ja hösöttäjä! Mukavaa reissua!

LB: Mukavaa mökkireissua ja kesälomaa!

Tappert: Ai sulla on jo maanantaina ultra:)!!! Jännittävää! Toivotaan, että pikkuisen sydämensykkeet näkyisivät selkeästi!

Hoyt: Eiköhän se ovis siellä jo kolkuttele! Plussatuulia puhallan! Ja galluppiin vastailen, että ollaan miehen kanssa molemmat tummatukkaisia, suhteellisen pitkiä (minä 174cm ja mies 186cm) ja normaalipainoisia. Mulla on tosi isot, siniset silmät ja miehellä kauniit tummanvihreät. Ja ollaan tietenkin molemmat oikein kauniita ja komioita;) En nyt oikein tiedä, että mitä piirteitä haluaisin lapseni erityisesti perivän meiltä, mutta suloinen siitä joka tapauksessa tulee, sillä kaikki vauvat ovat suloisia ja oma aina suloisin:)!

Naksu: Mukava kuulla, että miehen kanssa asiat ovat taas kunnossa!!

Nellamaija: Kiitos moikkauksesta! Hih...vai on luulotauti luoksesi löytänyt:) Eiköhän se ole ihan tavallista meillä vauvakuumeilijoilla...ei kannata yhtään huolestua:) Mutta aurinkoisia päiviä ja onnenhippusia toivottelen sulle iiiiihan tosi paljon!

Brooke: Pupuiluintoa sinne teille ja plussasädetystä!

Sere: Jaksamista työhön! Ei varmastikaan ole niitä " helpoimpia ja kiireettömämpiä" töitä! Tsempitystä tupakkalakkoon...kuulostaa kyllä siltä, että onnistut hyvin!!!

Tuiskutiusku: Toivotaan peukut pystyssä, että tämä toinen testi näyttäisi plussaa ja voisit jättää viinat narikkaan:)!!! Jep, vauvauutisen kertominen miehen vanhemmille (ja pikkusiskolle) oli kyllä herkistävä kokemus! Mulla on ihan tosi ihanat appivanhemmat (varsinkin miehen äidin kanssa voidaan jutskailla ihan mistä vaan...se on ihan huippu!) ja ollaan paljon niiden kanssa tekemisissä, joten oli jotenkin todella tärkeä hetki meille kaikille se, kun mökillä kauniina kesäiltana annettiin se " Mummola" -kyltti ja kerrottiin vauvasta:)! Myös omat vanhempani ovat maailman parhaita, joten vauveliini saa aivan mahtavat isovanhemmat:) Onnellinen olen siitä.

Desejo: Inhottava tätsy, kun oikein apujoukkojen kanssa on pitänyt rantautua teille:( *halaus*

Titi-uu: Pahoittelut tätiryökäleestä:( Mutta onnea tähän uuteen kiertoon, ihkaoikeaan yritykseen:)!

Yritän tässä pikkuhiljaa uskaltaa siirtyä tuonne o-puolelle, etten täällä teitä häiriköisi tämän enempää...kääks, kun se sinne kirjoitteleminen tuntuu vaikealta. Täytyisi vain ajatella, että eihän sinne kirjoitteleminen ja plussanneeksi ilmoittautuminen mitään keskenmenoa saa aikaan...höpsö minä!! *aikoo ihan pian ryhdistäytyä ja potkaista itseään persuuksiin*

PLUSSATUULAHDUKSIA KAIKILLE IHANILLE ENSKOILLE!!!

~Viipuli ja Pikkupikku rv5+2~

Vierailija
22/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

\ /

OvO

( )

* *

Missä kaikki enskakamut luuraa? Viikonloppureissussako kaikki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

\__/

OvO

(-----)

*-*

NIIN ETTÄ HU HUU!

Vierailija
24/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

\__/

OvO

(-----)

*-*

Vierailija
25/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee tuloksia:

Aamulla testasin aconin 10 haamun, ihan selvän vaihteeksi. Naureskelin sille testille, että siinäpä vain kummittelet. Tänään kaikki ratkeaa!!!!

Sitten sinne lääkäriin. Se oli sellainen huonokuuloinen vanhempi mies. Sain huutaa oikein kunnolla. Se tutki ja tuumaili ja määräs clomit ja jonkin toisen lääkkeen jolla menkat saa alkaman. Minä itku kurkussa, että eikö ultrata?? Se vaan tuumas, että minkä vuoksi... Karjuin sille, että haluan ainakin verestä tehtävän raskaustestin, kun tänne on tultu ja niin se happamana sen mulle määräs. Tokas vielä, että turhaa sinä siitä maksat. Nega se on kuitenkin. Sanoi se hoitaja mulle, että puol tuntia menee niin soittaa sitten mulle sen vastauksen.

Me ukkelin kans syömään lähdettiin ja toisia jo tsempattiin, että nyt nämät lääkkeet käyttöön ja plusa heti eka clomi kierrosta :)

Syötiin, puhelin soi ja olin jo valmistautunut negaan, kun se hoitaja ihan hämillään selitti, että kolmatta testiä jo tässä teen siitä näytteestä, kun hiukan on epäselvää, mutta kyllä se nyt plussalta vaikuttaa... Purskahdin nauruun ihan hysteerisenä ja se jo rauhoitteli. Selitin, että aika hyvin mun kohdalle sattuu nämät ehkä.

Siinä sitten laskettiin ja tuumattiin, että ovis on ollut ajallaan kuun vaihteessa, vaikka yhdet menkat jäi välistä. Käski testata uudestaan maanantaina tai tiistaina ja jos pissa testi nega, niin laittavat lähetteen tänne omaan labraan verikokeisiin. Kyllä se lopuksi onnitteli.

Minäkö luonnonoikku??? Uskomatonta. Aika huippua. Jos nyt se plussa on. Tekis mieli uskoa, mutta hiukka pelottaa.

Kysyin kyllä mitä ne aikaisemmat haamut oli, niin tuumas, että pissatesteihin voi tulla haamuja, yleensä roskishaamuja ja ne eivät tarkoita raskautta. Varmin on kuulemma verestä tehtynä. Eli kai se nyt aika varmaa sitten on. Sitä vielä kyselin, että jos on mennyt kesken joskus aikaisemmin ja siksi tuota hormonia vielä veressä olis, vaan tuumas, että tuossa vaiheessa hyvin usein poistuu spontaanisti.

Eli nyt vain toivotaan parasta ja sunnuntaina jos en jo huomenna aamulla testaa uudestaan, kun kuus noita testejä vielä on. Täällä kuitenkin roikun ja jos joku osais noihin mun viikkoihin jotain villiä veikkausta heittää niin olis kiva :) Olisko jotain 4-5??

Hyper super iloinen Yedo jo nyt!!!!!

Vierailija
26/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

----------------------------\__/------- -------------------------

----------------------------OvO--------- -----------------------

---------------------------(-----)------ -------------------------

----------------------------*--* ---------------------------------

ONNISTUI!

Vierailija
27/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on työviikko takana ja viikonloppu edessä.

MaryRose: Mäkin painan koko kesän töissä, tuurailen porukan kesälomia. Oman lomani pidän sitten syksyllä.

Ninnuliina: Pahoittelut negasta, toivottavasti se täti tajuaa pysyä poissa ja testitikkuun plussa vielä pärähtää :)

Merihepalle rattoisaa reissua heppojen parissa :)

LinnaeaBorealis: Hauskaa lomaa ja antoisaa mökkireissua

Tappert ja Viipuli: Taidan teitä aikani tässä huhuilla, mutta ilmottakaahan sitten ne LA:t niin päivitän esittelypinoon, tai ilmottakaan jos haluatte että teen sen myöhemmin. Kuitenkin ennenkuin kokonaan tonne toiselle puolelle siirrytte :) Me tullaan täältä sitten teidän perässä

Naksu: Mukava että teillä on asiat hyvin siellä :)

Titi: Kiva että netti on kunnossa, päivitän tietojasi :) Kyllä se pöllö jo aika hyvältä näytti :)

tuisku: toivottavasti se täti ei tuu sun valmiiks kattamalle pöydälle vaan tajuaisi pysyä poissa bdbdb

Yedo: Voi kun ihania uutisia, kyllä se varmasti nyt plussa on :) bdbd

-Sara-Maria-

Vierailija
28/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se sitten onnistui, makee pöllö :)

Vierailija
29/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ninnuliina87, toivottavasti plussa vahvistuu ja varmistuu!

meriheppa, ihanan rennolta kuulostaa teidän vauvailu. Sellaisesta minäkin tykkäisin, mutta täytyy ottaa järeämmät aseet meillä jo käyttöön, kun vuosi yritystä takana ;). Rentoa kesäistä kuumeilua teille! Hyvinkin saattaa tärpätä, kun ei liikaa murehdi.

Naksu, kiva kuulla että olette saaneet asiat selvitettyä =).

Titi-uu84, pahoittelut tädistä!

Yedo, paljon onnea plussasta!!!

Täällä menossa kp 21/33. Ovis oli eilen, ja nyt saa taas rauhoittua ovisplussan jälkeen. Tämän enempää ei voida kotikonstein tehdä, loput saa hoitaa lääkäri =). Odotan jo sitä, että voin lekurille soittaa, niin oudolta kuin se ehkä kuulostaakin. Tulee ainakin selvyyttä näihin asioihin!

Rentouttavaa viikonloppua ihan kaikille enskoille!

Emma

Vierailija
30/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nimittäin pakko tulla nopsaan kommentoimaan YEDOLLE, siis uskomatonta!! Joko oot repinyt ne kuuluisat pelihousut?! Mä ainakin oon ihan täpinöissä täällä ja peukut ja varpaat pystyssä, että plussa se on bdbdbdbd Olis aika onnellinen päätös sille megapitkälle kierrolle :)

Ja hienoa oli kuulla, että Naksulla kotiasiat taas kunnossa ja ryppy rakkaudessa oiennut :)

Nellamaija, jos siellä onkin tulossa neitseellisen sikiämisen tuloksena Jeesus 2? :D (ja anteeksi mauttomasta vitsistä, toiv. kukaan ei loukkaantunut..)

Sorisori, pakko lähteä töihin, mutta kiitos tsempityksistä, kovasti koitan tuota tätiä hätyyttää pois!

Vierailija
31/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Joka aamu on melkein satanut vettä. Kutsun kaikki tänne nauttimaan vesisateessa seisomisesta.. :) (kaikki joilla viiraa yhtä paljon ku mulla...) ;)

Killa: Kyllä kyseessä on sama testi.Harmittaa kyllä kun menee seuraavaan kiertoon ku pahuksen vkl tuli sotkemaan.

Nyt kp 8/26-27

Onnea kaikille plussaneille ja piinailijoille PLUSSAONNEA!!!

Mies tuli äsken töistä kotiin ja huuteli.. Minä niin keskittyneenä etten edes kuullut.. :) Ihmetteli miten voi viihtyä täällä niin hyvin että joka välissä pitää käydä.. Naureskeli ku sanoin et täällä on sellaisia jotka ymmärtää ja upeita ystäviä vaikka ei olla koskaan tavattu.. Käski kutsua kaikki kylään... :) Joten ei muuta kuin tervetuloa pietarsaareen vaan kaikki!!! :)

Vierailija
32/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on taas ollut vilkasta, kiva! :)

[color=CD2990]Yedo[/color]: uskomatonta, mutta totta eli kyllä tässä voi sanoa että [color=FF6EB4]ONNEA PLUSSASTA![/color] Kyllä ihmeellisiä voi noi tesit olla, kun näytävät mitä sattuu! Nyt vielä toivotaan, että saat viivat vahvistumaan niin varmaan vielä vähän mieli rauhoittuu! *bd*

[color=CD2990]Naksutin[/color]: Moi! Kiva kuulla susta taas! Ja vielä hyviä uutisia -kankkisesta huolimatta! ;)

[color=CD2990]Oona[/color]: onpa kiva kuulla, että olette löytäneet yhteisen sävelen elämillenne! Toivotaan pikaista tärppiä! *bd*

[color=CD2990]Ninnu[/color]: toivotaan, että roskishaamu tarkoittaisi oikeeta plussaa! Sulla on kuitenkin aika hyvä asenne eli tuossa ei auta muu, kuin odotella hetki, testata uudestaan ja toivoa parasta! Peukutukset sullekin *bd*

[color=CD2990]Meriheppa[/color]: sovitaan vaan! ;)

[color=CD2990]Emma[/color]: toivotaan parasta! *bd* Mullakin aikanaan helpotti jo ajatus siitä, että ainakin tutkitaan onko jotain vialla ja jos, niin mitä. Nykyään, kun kuitenkin -jos hoitoihin suostuu- voidaan saada ihmeitä aikaiseksi! :)

[color=CD2990]LB[/color]: hyvää lomaa!

[color=CD2990]Nella[/color]: joo tosiaan on kummmaa tämä kuumeilijan elämä! Toisaalta tulipa mieleen, että olikos sun menkat ihan normit viimeksi...?

[color=CD2990]Brooke[/color]: täällä peukutetaan sunkin plussan puolesta! *bd*

[color=CD2990]Sere[/color]: hieno homma toi tupakkalakon jatkuminen! Tsemppiä vaan siinä suhteessa eteenpäinkin! Ja kohta sit päästään piinailemaan sun puolesta!

[color=CD2990]Tuisku[/color]: ihmettelin noita sun merkkejäsi, kun ne mun koneella (joka on macci) näyttää neliöltä/ruudulta, jonka sisällä on rasti! :D No selvispän arvoitus, eli piti olla hymiö! :) Sulle edelleen toivotaan sitä plussaa, laitan vähän sädetystä sinne +++++++++++++

[color=CD2990]Desejo[/color]: samperin ilkeä akka, kun tekee sut noin kipeeksi! :S Häädä se nyt hittoon sieltä, niin estetään sen pääsy teille seuraavan reilun vuoden ajan!

[color=CD2990]Titi[/color]: kovasti onnea uuteen yritykseen! Toivotaan uutta tärppiä pikapuoliin! :) Hyvät huhuilut sulla! :D

[color=0000CD]Ulkonäkögalluppiin[/color]: Toki olen miettinyt jo tuota ulkonäköasiaa, vaikkei vielä vauvaa näköpiirissä olekaan! ;)

Me ollaan miehen kanssa tosi erinäköiset. Itse olen tällainen tavallinen suomalainen; sinisilmäinen ja hiukset maantien väriset (mikäli tuohon tyvikasvuun on uskominen -hiusten omaa väriä en nimittäin ole nähnyt vuosiin...).

Lapsemme toivoisin olevan mieluummin enemmän miehen näköinen: miehellä ihanat kiharat tummat hiukset, ruskeat silmät ja -mikä parasta- " iso" suu (siis toisin kuin minulla, hänellä on kunnon huulet ja leveä hymy)! Ruumiinrakenteelta ollaan aika samanlaiset eli vaikkei ylipainoisia olla, niin ei mitenkään tikkulaihoja , vaan ennemmin rotevia joten niiltä osin ei voi parempaa toivoa.

[color=00CD66]Kiitti kaikille taas meikäläistäkin kannustaneille! Ootte kivoja! :)[/color] Katotaan ehtiikö tässä lomalla yhtää piinailla, vai yllättääkö täti, kun oon ihan pihalla viikon päivistä, saati sitten kiertopäivistä... No hyvä lomailla vähän siitäkin! ;)

Vierailija
33/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vielä Titin [b]galluppiin horoskoopeista[/b]: minä olen skoprpioni ja mies oinas. Itseäni en skorppariksi oikein tunnista, mutta mies on tosi oikullinen oinas... ;)

Vierailija
34/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan täältä on pysyä poissa! Pakko on ollut lukea pinoja iltaisin pikaisesti, vaikka uhkasinkin olla elokuun lopulle saakka poissa. :)

Yedo, aivan mielettömän ihania uutisia sinulla! ¿Syyttävä¿ sormi osoittaakin sinua, miksi olen roikkunut linjoilla. On ollut ihan pakko seurata, miten luonnonoikun käy :D Nyt vaan pissitestistä ensi (?) viikolla kunnon plussa ja vauvaliimaa mukaan! Hitsi, kyllä on hymy herkässä!

Galluppeja oli ainakin pari. Hmm..

Ulkonäkögalluppiin: Molemmat ollaan tummia ja tietenkin meidän lapsista tulee tummia ja komeita/nättejä. Heh, en oikeastaan ole koskaan ajatellut, minkä näköisiä lapsia tästä yhdistelmästä tulisi, mutta eikös se niin ole, että omat lapset on aina niitä kaikkein kauneimpia.

Mitähän muuta sitä piti sanomani? Niin, onkos se Mooli siirtynyt o-puolelle, kun en oo pitkiin aikoihin bongannut Moolin kirjoituksia? Olen tainnut kyllä pudota teidän kyydistä ihan kokonaan tämän lomailun takia¿ Loma on mennyt aika rennosti. On nautittu toisistamme ja auringosta. Uusia harrastuksiakin olen aloittanut, niiden joukossa muun muassa kalastus. Jännää puuhaa!

Ja nyt sitten sitä omaa napaa (anteeksi, mutta mieli on ollut apea pari päivää tän takia ja HÄTÄ on iso¿): Otin sen kalenterin sitten esille ja laskeskelin noita päiviä. Nyt olisi kp11 menossa. Täti tuli kolmen päivän tuhrun jälkeen ja lähti ihan oikeaan aikaan. Mutta nyt sitten onkin kaksi (tai kolme jos haluan muistaa oikein) päivää pienesti tuhruttanut. Olen aivan ihmeissäni, mistä tämä tuhruttelu tähän kierron aikaan on keksinyt tulla! Gynelle en saa aikaa vasta kuin ensi kuussa, jos silloinkaan, sillä jonot on kuulemma pitkät, yksityiselläkin. Mitään kipuja en tunne, mutta olen käynyt jo kaikki vaihtoehdot syövästä raskauteen läpi. Tuntuu, että on juuri minun tuuriani tällainen vastoinkäyminen.

Joten, rakkaat Enskat, auttakaa masentunutta ja epätoivoista!

Ja kiitos onnitteluista :) Koskakohan tuohon sormukseen tottuu¿ Koko ajan täytyy vain näperrellä sitä :D

- Epätoivoinen

Vierailija
35/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yedo: Onneksi ottivat verikokeen, onnittelut[color=red][size=4]♥[/size][/color]! Olisivat voineet vielä ultratakin kaupanpäälle niin ei tarvitsisi yhtään jossitella ja ehkätellä! :) Hassua että tekivät kolmesti sen testin! Milloinkas sulla oli se ensimmäinen haamu? Otettiinkos sinulla silloin terveyskeskuksessa verestä raskaustestiä? Toivottavasti plussa vahvistuu pikaisesti! Sinulle toivon kyllä ihka oikeaa vauvaplussaa oikein kovasti, enemmän kuin mitään muuta! bdbdbd!

Titi: hienoja tipejä olet laittanut! Plussatuulia uuteen kiertoon!

Emma: vielä onnea siitä ovisplussasta ja lisää plussia jatkossa!

Ninnuliinalla tosi jännät paikat bdbd!

Viipuli aina yhtä onnellisena! Hienoa! Kiitos hippusista! :)

Serenity: Lykkyä lakkolaiselle ja plussatuulia!

G: Ihania juttuja olitte laittaneet meriheppa ja LB. Pistää ihan hihityttämään legot ja apinat! Meillä on kanssa niin monia vaihtoehtoja mahdollisuus arpoontua, että vaikea on aavistella, miltä kullanmuru sitten näyttäisi. Miehellä on ollut lapsena paksut ihan vaaleat hiukset ja nyt alkaa tukka olla harva ja ihan tumma, luonnon kihara. Minulla on klassinen hiekkatien harmaa ja suora tukka. Minä olen vaalea ja mies tumma iholtaan¿ Minulla väärät ja paksut sääret, miehellä lättäjalat¿ Että josko ei tosiaan ihan kaikki huonot puolet osuisi yhteen lapseen, raukkaparka¿ Onneksi ei tarvitse itse valita, pieleen menisi kuitenkin!

Aqua: pikkusen mää repesin nauramaan! Sinähän sen sanoit! Mikään ei ole mahdotonta enskoille ;D

Killa: Kiitos kysymästä: oli ne menksut vähän omituiset mutta mulla on aina jotain omituista :)¿ Niukat kuten aina ja nyt kaksiosaiset: ehtivät jo loppua kunnes alkoivat uudelleen vielä niukempina. Näitten omituisuuksien vuoksi aiemmin keväällä täällä niistä teroistakin kyselin. Muuta gyne oli vakaasti sitä mieltä, että ei huolta. Täytyy nyt yrittää unohtaa nuo oireet ja odotella seuraavaa tädin vierailua¿

Pakko mennä pois netistä, muuten pöhköönnyn aivan liikaa¿ trixie olen siellä kohta!;)

nellamaija ¿vesimies ja mies on kaksonen

Vierailija
36/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ovis aiheuttaa vähän tuhruilua, ei huolta siis vielä!

nellamaija

Vierailija
37/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kertauksesksi lueskelin tän päivän pinon " toisella silmällä" ja ajatukset on siis jossain muualle..tänään siis rakas sukulaistyttö sairastui vakavasti...makaa nyt teho-osastolla tiputuksessa...ajatukset siis tuossa pienessä rakkaassa olennossa :(( *haluaa halaamaan häntä*

ei siis paljon juttu luista tänään... kirjottelen huomenna paremmin kuulumisia...

-surullinen apilainen

Vierailija
38/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan höyryissä : )

Kiitos kaikille onnitteluista!! Testaan kyllä vielä ja varmasti monesti, että uskon tämän todeksi.

Joku niistä haamuista kyseli, eli olen saanut niitä nyt jo ainakin neljänä? viikkona. suurin osa testeistä negaa ja siten muutama haamujen haamu joukossa, eli oletettavasti näitä " roskishaamuja" vaikka sen 10 min. sisään ovat tikkuun tulleet. Tänään sitten aamulla testasin sellaisen " selvän" haamun eli huomas kauempaakin.

G: Meille tulee varmaan kaks ja puol metrisiä hampaattomia muksuja.. minä olen vaivaiset 180 pitkä ja miehus 195.. Miehuksella on sairaus, jossa ei kehity hampaisiin kiillettä ollenkaan ja minulla ja kaikilla sisaruksillani on huonot hampaat ja paljon paikkoja. Vaaleita taitavat olla ennen kuin tummia ja toivottavasti perivät minulta ainakin vihreät silmät.

Yedo- härkä ja miehus- neitsyt

Lähden nyt vähän ajelulle, eli suomeksi juoppokuskiksi eikä edes harmita : )

Vierailija
39/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä mun nettipimennosta tuli sitten pitempi mitä piti, ilmoittautumaan piti kuitenkin tulla ettette aivan minua unohtaisi... =) Kahlasin noita pinoja läpi alkuviikosta asti. Eikä käyny mitenkään pikasesti niinku monet sanoo... ( tai sit oon tosi hidas lukee). Aikaa meni vaivaset 2 tuntia ja pää on ihan pyörällä. Tajusin jo ihan alkuunsa, että nyt on pakko jättää kommentoimatta kaikki mitä haluis, koska kirjottamiseen menis sit ne toiset 2 tuntia. Joten lupaan maanantaina kun taas palailen pimennosta kommentoida oikein kunnolla!! Yedon tapausta ei kuitenkaan voinu unohtaa, joten superisot onnittelut ja halit täältä, olen onnellinen puolestasi ja se kannustaa muakin jonkinlaista luonnonoikkua jatkamaan eteenpäin. =)

Omaa napaa pikkasen; sunnuntaina mökiltä hetkeksi kotiuduttuani sain ovisplussan!!! Tai ainakin luulen saaneeni, viivat oli tasavahvat, hieman ehkä testiviiva tummempi tietyssä valossa, mut aika lähellä kumminkin. Ja sit pupuiltiinkin sunnuntaina ja maanantaina ahkerasti, mut sit lähdin reissuun, joten täytyy toivoa et se riitti. Terojen ottamista siirsin ja nyt tänään aloitin ottamaan. Jostain olen lukenu et vois auttaa kiinnittymiseen, mut tiedä näitä. Syön niitä nyt kuitenkin ja katsotaan mitä tuleman pitää.

Onnentoivotuksia ja hyvää mieltä kaikkille viikonlopuksi ja tietty tuulten mukana plussatuulia!!!

T:Lennu kp21/?

Vierailija
40/43 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Yedo plussasta! Varmasti hienoa kaiken epävarmuuden ja murheen jälkeen. Täytyy kai uskoa viimeiseen asti, koska ihmeitäkin joskus tapahtuu :)

(.) Meitä negan testanneita, mutta tädittömiä näyttää olevan useampia. Toivottavasti ainakin osalla muuttuisi vielä plussaksi. Omalla kohdallani en oikein usko siihen. Mulla menossa kp 34/? ja oon odotellu tätiä mutta ei vaan kuulu. Mitä ihmettä?! Kurjaa jos kierrot on näin sekasin... Liian aikaisesta testaamisesta tuskin on kyse (kp 32). Milloin kannattais tarkastaa tilanne gynellä? Siis kattoo vaikka hormonibalanssi tms vai mitä ne nyt sitten testaileekin? Onhan mahdollista että mulla vaan on pitkät kierrot, mutta en miiilläään malttais odottaa menkkoja enää kauaa. :( Vali vali... pahoittelen

G: kauhuskenaario meidän osalta olis että lapsesta tulis erittäin karvainen, heikkohampainen ja perunanenäinen, maantienharmailla piikkisuorilla hiuksilla varustettuna. Eli kunnon peikko! ;) Mahkut on myös ruskeasilmäiseen, tummahiuksiseen kiharapäähän, jolla on upeat hampaat, suora, sopusuhtainen nenä ja kaunis hymy. Vai oliskohan jotain siltä väliltä...

Sikuri