Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ryyppää parvekkeella on jo juonut 7 tölkkiä olutta

Vierailija
31.07.2020 |

Ei tiedä että olen kanssa parvekkeella lukemassa ja kuulen kun auikaisee tölkin:D jos vanhat merkit pitää paikkansa alkaa,yksin höpisemään jotain vanhoja juttuja kuinka kova jätkä oli nuorikona.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mun ex...kuullostaa tutulta..

Vierailija
22/37 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryypätköön, kunhan ei ala möykkäämään.

Itsellä ei harmainta aavistusta montako naapureilla on mennyt, mutta sen verran kuitenkin että katsovat sopivaksi käytökseksi mylvähdellä jotain ÖÄÖÖÖEHHEHEII tasaisen epätasaisin väliajoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla tukkimiehen kirjanpito käytössä :D.

Ai hitto, että harmittais, ku olis kytännyt kuinka monta kaljaa naapuri on juonut, ja sitten menis laskuissa sekaisin!

Vierailija
24/37 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Hanki oma elämä.

Vierailija
25/37 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se taas ryyppää. Haki justiinsa lähikaupasta kassillisen Rainbow-kaljaa ja mikäli entiset merkit paikkansa pitävät niin parkkeeraa parvekkeelle dokaamaan ja kuuntelemaan jotain Kake Randelinia kovalla volyymilla. Kiva ilta tiedossa taas. Ehkä naapuritalon ryyppykaveri liittyy seuraan 😊

Vierailija
26/37 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten demat kuuntelee aina kökköä Suomi-iskelmää? Nuoremmat sekakäyttäjät tykkää taasen teknistä, kunhan on bassoraita vaan tanassa.

Vierailija
27/37 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan se naapuri ei putoa kovin korkealta parvekkeelta humalassa toikkaroidessaan.

Vierailija
28/37 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe mahoton!

Vierailija
29/37 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on samanlainen naapuri, nainen tosin. Tiedän hänen elämästään yhtä ja toista, aina kun avaa ikkunan tai parvekkeen kuulee taas kuinka se avautuu puhelimessa jollekin. Koko kesän se on polttanut ketjussa ja ryypänny.

Se on varmaan mun kaveri. Määkin olen kyllästynyt sen kännipuheluihin ja avautumisiin.

Vierailija
30/37 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä naapuri kurkkii jatkuvasti nuoren kaljoittelevan naapurin parvekkeelle. On lukevinaan kirjaa, mutta ei tiedä että näen ylhäältä kuinka pää kääntyy jatkuvasti naapurin parvekkeen puolelle. Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin juoksee tasaisin väliajoin sisälle kirjoittelemaan nettifoorumeille havainnoistaan.

Repesin kun mietin kyttääjää kyttäämässä kyttääjää ja varmasti joku kolmas vielä kyttää kyttääjiä 😂

Vierailija
31/37 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se omallaan vai sun parvekkeella?

Vierailija
32/37 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mul on samanlainen naapuri, nainen tosin. Tiedän hänen elämästään yhtä ja toista, aina kun avaa ikkunan tai parvekkeen kuulee taas kuinka se avautuu puhelimessa jollekin. Koko kesän se on polttanut ketjussa ja ryypänny.

Se on varmaan mun kaveri. Määkin olen kyllästynyt sen kännipuheluihin ja avautumisiin.

Miksi niiden pitääkin mennä aina parvekkeelle hölisemään puhelimessa?

Vierailija
33/37 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne naapurin parvekkeella?

Vierailija
34/37 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap. Hanki oma elämä.

Mitä hän osaisi sillä tehdä? Samanlainen luuseri meidän muiden täällä näpyttelevien kanssa.

Vierailija
35/37 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niiden pitääkin mennä aina parvekkeelle hölisemään puhelimessa?

Kaveri istuu ainakin siksi parvekkeella, kun se vetää ketjussa tupakkia.

Vierailija
36/37 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri tiirailee tännepäin nyt on jo kroppa puoliks kaiteen ulkopuolella...mihin se katos, ai joo tuolla alhaalla. Sattukohan sitä, tää on kuitenkin viides kerros ja asfalttia alla? Noh,kai se olis pyytäny apua, otan toisen vissyn, kuuma päivä.

Vierailija
37/37 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulla käy kateeksi!