Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on hyvä suihinotto? Miehiä paikalla vastaamaan tähän?

Vierailija
07.07.2013 |

Niin,mitä pitää tehdä että mies nauttii mahdollisimman paljon? Tuntuuko se imeminen hyvältä vai mikä?

Haluaisin oppia hyvät tekniikat siihen!

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:23"]

Monissa netin vinkkilistoissa kehotetaan esim. nuolemaan pitkin vedoin kyrpää tyvestä latvaan tai toisinpäin ja myös näitä minttupastilli suuhun -kikkoja näkee. Pakko kysyä että onko niissä oikeasti mitään tolkkua? Mun mielestä ei kuulosta ihmeelliselle.

Te keillä kyrpä, kertokaa.

[/quote]

Olen samaa mieltä M47:n kanssa tästä asiasta. Pitkät hitaat nuolemiset voi olla todella kiihottavia, mutta itselläni ei mitenkään riittäisi tulemiseen. Jos kysymys siis on "Millainen on hyvä suihinotto", voisin omasta puolestani sanoa, että se alkaa juuri tuollaisella tunnelman luomisella, jännityksen nostamisella. Paljaan rinnan yllättävä hipaisu penikseen on yksi kiihottavimmista asioista, mitä tiedän.

Hyvä suihinotto voisi omalla kohdallani siis olla esimerkiksi sellainen, joka alkaa intohimoisella suutelulla, kehittyy pikkuhiljaa kosketteluun ja lopulta siihen, että nainen riisuu minulta housut ja itseltään paidan ja rintaliivit. Selällään maaten pystyy keskittymään ainoastaan siihen, miltä kosketukset, nuolaisut ja kielen pyöräytykset tuntuu.. On mahtavaa, jos nainen aloittaa hitaasti, ikäänkuin kiusoitellen, ja kun kalu on jo täysin kova, siirtyy pitkien nuolaisujen kautta asteittain keskittymään enemmän ja enemmän terskaan. Itse pidän vaihtelusta - vaikka melkein kaikki mitä terskalle tekee (hampaita ja kynsiä lukuunottamatta) tuntuu hyvältä, se tuntuu hyvältä vain tietyn aikaa kerrallaan. Niinpä täydellisessä suihinotossa penis ei ole koko ajan naisen suussa, vaan välillä hän käyttää vain käsiään, ja ehkäpä nousee suutelemaan tai vain sen verran, että terska osuu jälleen puolihuolimattomasti nänniin.

Kun alan olla lähellä, tasainen, nopea edes-takainen liike terskan reunan yli on se, mikä saa minut reunan yli.

Vierailija
22/80 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän hämmentävää. Eräs eksä kehui, että olen paras suihinnottaja mitä hänellä koskaan on ollut (voi toki olla että valehtelikin, jotta tekisin sitä mahdollisimman paljon :D ), mutta aviomieheni ei ole koskaan kehunut minua niissä hommissa. Erästä aiempaa yhden illan juttuaan on kyllä minulle kehaissut... Että oli paras suihinotto ikinä. Vähän kyllä harmittaa, ja olen yrittänyt saada häntä opettamaan mua asiassa, mutta kaipa hänelläkin on se asenne, että toiset nyt vaan osaa sen ja toiset ei. Ei ole kun pari kertaa lauennut minun käsittelyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

39, miehesi on idiootti, jos kehuu sulle jonkun entisen hoidon suihinottotaitoja, mutta ei kehu sinua. mun kohdalla saisi mennä hakemaan suihinotot jatkossakin sieltä. tuo on varmaan kohta 1 opaskirjasta "kuinka tehdä selvää jälkeä naisen seksuaalisesta itsetunnosta".

Vierailija
24/80 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se oli joskus seurustelun alkuaikoina, kun kehui tätä vanhaa hoitoaan, mutta on toki on jäänyt mieleen. Varsinkin kun ei minulle niitä kehuja ole koskaan tässä suihinottoasiassa tippunut. En tiedä muistaako edes enää kehuneensa mulle sitä.. Onhan se aika sikamaista, kun miettii, vaikka meidän seksiin noin muuten on ollut ihan tyytyväinen. En itse voisi koskaan kehuskella kuinka joku toinen on ollut paras nuolemaan ikinä :D

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 13:12"]

39, miehesi on idiootti, jos kehuu sulle jonkun entisen hoidon suihinottotaitoja, mutta ei kehu sinua. mun kohdalla saisi mennä hakemaan suihinotot jatkossakin sieltä. tuo on varmaan kohta 1 opaskirjasta "kuinka tehdä selvää jälkeä naisen seksuaalisesta itsetunnosta".

[/quote]

Vierailija
25/80 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 12:54"]

Onhan tuo vähän hämmentävää. Eräs eksä kehui, että olen paras suihinnottaja mitä hänellä koskaan on ollut (voi toki olla että valehtelikin, jotta tekisin sitä mahdollisimman paljon :D ), mutta aviomieheni ei ole koskaan kehunut minua niissä hommissa. Erästä aiempaa yhden illan juttuaan on kyllä minulle kehaissut... Että oli paras suihinotto ikinä. Vähän kyllä harmittaa, ja olen yrittänyt saada häntä opettamaan mua asiassa, mutta kaipa hänelläkin on se asenne, että toiset nyt vaan osaa sen ja toiset ei. Ei ole kun pari kertaa lauennut minun käsittelyssä.

[/quote]

Toiset ei vaan halua tai uskalla neuvoa. Joidenkin itsetunto kun ei neuvojen kuuntelua kestä.

En ole vielä törmännyt naiseen, joka olis halunnut minua opastaa. Tosin ovat tuntuneet kielestäni nauttivan vaikkei kehujakaan ole kuulunut. Silti olisin kiinnostunut kuulemaan neuvoja miten voisin olla parempi. Epätietoisuus kun kalvaa itsetunnon nopeasti. Varsinkin kun lukee niätä palstoille tulevia kommentteja siitä miten paskoja aviomiehet sängyssä on.

Vierailija
26/80 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 22:02"]

koska palstan miehistä ei ole vastaamaan suoraan kysyin mieheltäni: herkin alue on hänen mielestään kärjen alapuoli, johon on syytä keskittyä. syvyys ei ratkaise mutta hyvä rytmi. tasainen sopiva paine tuntuu hyvältä samoin vauvaöljy.  penistä kannattaa nuolla samalla kun se on suussa, pyörittää kieltä ympärillä siis. alhaalta ylös nuoleminen ja kärjen nuoleminen on hyvä myös. ei aggressiivisia otteita. tässä yhden miehen näkemys asiaan, olkaa hyvä.

ja koska olen kuulemma hyvä suihinottaja voin kertoa hyväksi harjoitukseksi omien sormien imemisen ja nuolemisen.

[/quote]

Tämä kuulostaa hyvältä. Yksi tärkeä asia on myös se aiemmin mainittu innostuneisuus. Jos toinen tuntuu tekevän sen "pakosta", on vaikea nauttia vaikka tekniikka olisi kohdallaan. Minusta olisi mahtavaa joskus törmätä naiseen joka ottaisi ohjat käsiinsä ja alottaisi hommat suuhoidolla. Ainakin minulla on "puoliheijarissa" tunto jotenkin erilainen.

Vierailija
27/80 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä en kiinnitä niinkään tekniikkaan huomiota, kunhan hampaat ei hankaa ja nainen edes näyttää nauttivan imemisestä. Mikäli naisesta huokuu se ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa tai että tekee vain miellyttääkseen miestä, ei siinä paljoa kielen pyörittelyt jne auta.

Nieleminen ja monipuolinen käsittely(pallit myös) on ISO plussa!

Vierailija
28/80 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään nykiä hampailla esinahkaa ja pallikarvoja <3 Samoin kuulemma tuntuu hyvältä kun teen yllätyspureskeluja terskan päähän. Joskus jos oikein villiinnyn niin alan tunkemaan sitä mehukasta tattia korvaani kiimoissani, se se vasta miestäni kiihottaa!

Vierailija
29/80 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitasti venyttää ja samalla imee ihan päähän asti ja nupin ottaa suuhun sekä samalla kielellä nuolee päästä.

Vierailija
30/80 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on asenne, antautuu täysin toiselle ja tekee kaikkensa jotta hän nauttii. Tekniikan oppii kuuntelemalla miehen kehoa.

Vierailija
31/80 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista on tullut kokeiltua, ja kaikki toiminut.

Tuota jäin tästä viestiketjusta miettimään, että miksi mies ei saisi runkata naisen suuhun? Mulle se on ihan ok, vaikkei perinteinen suihinotto kuitenkaan.

.

Vierailija
32/80 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa netin vinkkilistoissa kehotetaan esim. nuolemaan pitkin vedoin kyrpää tyvestä latvaan tai toisinpäin ja myös näitä minttupastilli suuhun -kikkoja näkee. Pakko kysyä että onko niissä oikeasti mitään tolkkua? Mun mielestä ei kuulosta ihmeelliselle.

Te keillä kyrpä, kertokaa.

Vierailija
33/80 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo väittää, että suihinotosta saa kurkkusuövän. En ole sen jälkeen viitsinyt tarjota kikkeliäni nuoltavaksi.

Vierailija
34/80 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:33"]

Vaimo väittää, että suihinotosta saa kurkkusuövän. En ole sen jälkeen viitsinyt tarjota kikkeliäni nuoltavaksi.

[/quote]

Juu, ja runkkaamisesta pehmenee selkäranka ja sokeutuu.

Vierailija
35/80 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen osaa.

Laita mies niin että istuu rennosti, polviesi alle tyynyt ja sitten annat mennä. Palloja suuhun myös ja lastit kasvoille.

Vierailija
36/80 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis kysyä muijalta... en minä ole keskittynyt siihen että mitä tai miten se sen tekee. Minä keskityn vaan siihen kuinka helkutan hyvältä se tuntuu. Se on sitä jo seitsemän vuotta lutkuttanut todella hyvällä menestyksellä...

Vierailija
37/80 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:23"]

[/quote]

AP:n raporttia odotellessa :)

Nuo pitkät nuolaisut ovat sellaista kiusoittelua, lupaus tulevasta, pistää odottamaan.. Minua saisi kyllä lipoa aika pitkään, että laukeaisin. Vähän sama kuin naisen kanssa, ei kannata suoraan rynnätä lipomaan klitorista vaan ensin suukotella kaikkialle muualle, sitten siirtyä pikku hiljaa lähemmäksi, sitten kohdalle, mutta vain suukotellen ja vasta sitten itse asiaan.

Minttupastilleista en tiedä, ei ole kokemusta. Limakalvoja ärsyttävänä aineena se varmaan tuntuu kuumotuksena terskassa.

M47

Vierailija
38/80 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:08"]

Se on sitä jo seitsemän vuotta lutkuttanut todella hyvällä menestyksellä...

[/quote]

Mun mies laukee yleensä nopeammin.

Vierailija
39/80 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suihinotto on sellainen että se tuntuu; eli reilusti imua, huulia ja kieltä peliin. Tarkoitus ei ole vain pitää sitä kullia siellä suussa. Sylkeä tai liukkaria peliin että luistaa, välillä hoidella kädellä. 

Eikä sitä koko kullin vartta tartte niellä tai nuolla, eniten sitä tuntoa on terskassa

T: Mies 

Vierailija
40/80 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on mies ollu haltioissaan minttupastilleista, varsinkin jos sen jälkeen vähän puhaltaa niin tuntuu kuumalta ja kylmältä yhtä aikaa. jos tästä siirtyy suoraan panemaan niin sama tunne tulee pilluun ja kivaa on :)