Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisko alkaa bloggaamaan? Pitääkö peittää henkilöllisyys?

Vierailija
22.07.2013 |

Mä olen kauan miettinyt että jos alkais pitämään blogia, vaikka ei mitään hajua miten se käytännössä toimii.

En tiedä kiinnostaisiko ketään lukea mun kirjotuksia, kun en itsekään jaksa seurata muiden juttuja, pitääkö olla hirveen innokas itse lukemaan muiden blogeja?

Täällä kirjoittaessani olen saanut palautetta että aloita blogi, ja siitä sain taas kipinää, että mitäs jos oikein tempaisis. Onko se kuitenkin oikeesti sellaista että kirjoittelet vähän kuin päiväkirjaa, ja sitä ei kukaan vieras ihminen edes eksy lukemaan? Tuntuu että en ehkä viitsisi peitellä henkilöllisyyttäni, kun kuitenkin olen jonkin verran ollut mukana esim. politiikassa, niin monet mut tuntevat (vaikka en tunne heitä), olen ollut yrittäjä, ja sitäkin kautta mut tuntee enemmän ihmisiä kuin joita itse tunnen. Kaikki tuntevat apinan, apina ei tunne ketään :)

Ihmetyttää, että miten täälläkin puhutaan joistakin bloggaajista kuten he olisivat koko kansan tuntemia julkkiksia, vaikka heitä ei kai tunne kuin ne jotka sattumalta ovat käyneet blogia lukemassa, ovatko he olleet tuttuja jostain muualtakin?

Voiko kenestä tahansa tulla täällä netin ihmemaassa yhtäkkiä kuuluisa blogisti? Vai pitääkö olla jotenkin tosi erikoinen, ja sit olla niitä sponsoreita vai mitä firmat on joiden tuotteita he mainostavat?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä