Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naapurin tupakoimisen kieltää omalla pihallaan (rt)?

Vierailija
07.07.2013 |

Ärsyttää, kun haluaisin pitää ikkunoita auki ja viereisellä pihalla poltetaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 20:15"]

Siis musta lihavia ihmisiä pitäs kieltää hengaamasta pihallaan ilman paitaa. Ne on tosi ällöjä, ni aattelin et voisinkoha mennä kysyy et jos se vaik laihduttais tai käyttäis peittävämpii vaatteita? :/

Sit kans en oikee tykkää grillauksen hajusta, et jos samalla pyytäsin lopettaa senkin ku en ite grillaa ja haluisin pitää ikkunoit auki.

Ainii, ja lopettaiskoha ne niiden koiran jos kysyisin ku siitä lentelee välillä karvaa mun pihan puolelle?

[/quote]

Noissa on kylläkin se ero, että grillistä nouseva käry ei ole myrkyllistä, eikä paidattoman naapurin näkeminenkään tapa edes suurina annoksina. Mutta pointti on totta.

Muakin ärsyttää välillä, kun alakerran naapurin tupakansavut tulee suoraan mun kämppään, jos pidän parvekkeen ovea auki. Ärsyttäis varmaan myös, jos siellä grillattais ja ne käryt tulis mun kämppään, vaikka tupakansavu onkin terveydelle vaarallisempaa.
Ärsyttää toisaalta sekin, kun naapurissa pidetään yötämyöden bileitä, enkä saa meteliltä nukuttua.
On kuitenkin turhaa unelmointia, että naapuria vois estää tekemästä parvekkeellaan mitä tykkää, tai ainakaan minä en voi sitä estää. Saati sitten, että naapuria vois kieltää tekemästä asioita omalla pihallaan, mihin on vielä vähemmän vaikutusmahdollisuuksia.

Vierailija
22/24 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä kenestäkään muusta tuo otsikko ja viesti ole ristiriidassa keskenään? Tietenkin voit kieltää naapuriasi tupakoimasta sinun pihallasi, mutta hän saa omalla pihallaan tupakoida. Ärsyttävää se kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kieltää tupakoimasta pihallasi.

Vierailija
24/24 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillistä nouseva käry on myös karsinogeenista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan