Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin yöllä unen jossa persut

Vierailija
07.07.2013 |

saivat 53 %  kannatuksen seuraavissa eduskuntavaaleissa. Unessani muka katsoin TV:tä jossa Soini kertoi tulevasta hallitusohjelmasta. Valitettavasti juuri silloin heräsin talomme pihalta kuuluvaan meteliin, naapurini oli iltavuorosta tullessaan joutunut sanaharkkaan pihalla hengailevan jengin kanssa, olivat valloittaneet autojen parkkipaikat omaan "käyttöönsä" . Harmittaa kovasti, olisin halunnut tietää mitä Suomelle oli luvassa Soinin haluamassa tulevaisuudessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootellan ne  vaalit niin sitte nähdään

Vierailija
2/4 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten parempi että Suomi joutuu perikatoon Käteisen hyvän työn tuloksena? Alexander Stubbin sanoin: talouskriisi on nyt Euroopan uusi normaali! Ehkäpä persut voisivat saada sitä paljon kaivattua muutosta aikaan?! 

Ps. en ole itse ikinä persuja äänestänyt, viime eduskuntavaalien aikoihin oikein puoluetta halveksin. Mutta nyt kun Euroopan ja Suomen talous on niin huonolla tolalla ja elpymisestä ei minkäälaisia merkkejä ole, päin vastoin, olen vakavasti harkinnut äänestäväni persuja seuraavissa vaaleissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, alkaa varmaan monen mieli muuttua persujen suhteen kun nykymenoa Suomessa katselee.

Vierailija
4/4 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muuten hyvä, mut tuskinpa persut mitään saa aikaiseksi. Ne lähinnä pyörittelee peukaloita, valittaa, moittii ja voivottelee, mutteivat tee mitään. Ei muka voineet mennä hallitukseen, kun joku asia mättäs, vaikka kompromisseja ja myönnytyksiäkin tehtiin. Oishan siellä enemmän saanut aikaan kuin oppositiossa kai.

Eli toisin sanoen, en luota siihen että persut tois juuri mitään hyvää ja uutta.
Enkä tiedä haluaisinko sitä edes. Olen heidän kannallaan lähinnä maahanmuuton suhteen, mutta mitään huonompia tukia ja oloja esim. nuorisolle en tahdo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi