Miksi miehille ja naisille pitää olla omat vessat?
Eikö vessojen jakaminen sukupuolen mukaan ole vanhanaikaista? Niissä on kuitenkin kopit, joissa käydään. Myös miehet voivat pissata pönttöön, eivät tarvitse omia pissalaareja. Lisäksi kun tietää miesten vessojen olevan paljon vähemmässä käytössä esimerkiksi baareissa, niin en tajua tätä vanhentunutta käytäntöä.
Kommentit (62)
Moi oon 16 vuotias poika ja koen itseni tytöksi! Käyn naiten vessoissa kun helpompi mennä hoitamaan vessa tarpeet naisten vessaan vaikka olisi usempi tyttö ja nainen sillä minulle turvallisempi olo kun käyn naisten vessassa! Toissa päivänä kun tulin naisten vessaan niin se oli täynnä naisia ja tyttöjä ei pelottanu yhtää! Tytöt ja naiset kysy miksi tuun sinne sanoin että koen itseni tytöksi niin naiset ja tytöt sano että ole vaan jonossa heidän välissä! Sitten kun muut oli lähtenyt niin sinne tuli kaksi naista molemmat raskaana ja minä itkin siinä lattialla kun mun vanhemmat hylkäsi mut! Ja sanoin niille sen että vanhempani hylkäsi mut niin ne naiset sanoi että me voidaan olla sinun äitejäsi kun me ollaan lesdoja niin mulla on nyt kaksi äitiä oon päässyt pitkälle heidän kanssa pääsin nuolemaan heitä ja sain lauveta pimppiin!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 05:04"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 14:10"]
Eikö vessojen jakaminen sukupuolen mukaan ole vanhanaikaista? Niissä on kuitenkin kopit, joissa käydään. Myös miehet voivat pissata pönttöön, eivät tarvitse omia pissalaareja. Lisäksi kun tietää miesten vessojen olevan paljon vähemmässä käytössä esimerkiksi baareissa, niin en tajua tätä vanhentunutta käytäntöä.
[/quote]
Jaksamatta edes lukea ketjua, vastaan nain. Minulla on kaksi tyttoa ja kaksi poikaa. Pojille on oma vessa ja tytoille omansa. Vain hata tapauksissa kayn poikien vessassa. :)) Etta silleen. Sen takia miehille ja naisille omat vessat.
[/quote]
Vain MINÄ voin olla, oikeassa ja KAIKKI muut ovat väärässä ja sen takia asiat nyt vain on niin kuin ne on... (sarkasmia, jos et tajunnut)