Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulis jo ilta ni pääsis pois mökiltä...

Vierailija
07.07.2013 |

Täällä sitä ny on kökitty vkonloppu,tehdään kompromissejä ja nautitaan laatuajasta miehen suvun mökillä...Ilma on hieno jne, ja mä vaan odotan iltaa et voin sanoa et no voi, nyt täytyy lähteä kun huomenna on työpäivä, jääkää te nyt tänne nauttimaan ;( Buahahahaaa,mä vasta NAUTIN ku auto kurvaa kohti stadia 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran yksin lähdet, niin miksi odotat iltaan? Lähde nyt, ja jos tekosyitä tarttee, niin sano että lähdet ennen pahinta ruuhkaa. 

Vierailija
2/8 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän sua, AP. Mäkin olisin jo kassit pakattuna ja lähtöasemissa. Mökkeily on kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään olis kamalampaa kuin joutua stadiin....

Vierailija
4/8 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää valittako! Meillä ei ole mökkiä ja antaiisn mitä vain, jotta sellainen olisi.

Vierailija
5/8 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odotat iltaan? 

Mä ajelin jo aamulla mökiltä takaisin Stadiin, mies ja lapsi jä vielä muutamaksi päiväksi kun ovat kesälomalla. Suosittelen mahd. pian lähtemään, kohta alkaa kovat ruuhkat kun ihmiset 16-18 aikaan alkavat lähtemään mökeiltänsä ja sitä ruuhkaa ei erkkikään jaksa!

Vierailija
6/8 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä pääse karkaam vielä,kaikenmaailman kahvitusvieraita...Tää on meillä arka aihe,senkin takia yritä tässä muka nauttia ja olla iltaan...

Vierailija
7/8 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 13:31"]

Älkää valittako! Meillä ei ole mökkiä ja antaiisn mitä vain, jotta sellainen olisi.

[/quote]

No huom, ei tuollakaan tainnut OMAA olla, on nimittäin eri asia oleilla omalla ja olla siellä just niin kuin tahtoo, kuin jollain sukumökillä...

Vierailija
8/8 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haah, me tultiin onneksi jo eilen. Ihan painajaista, myös miehen vanhempien mökillä. Nyt se rangaistus on taas tältä kesältä suoritettu.