Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nauttinut suunnattomasti kaikkien 3 lapsen vauva-ajasta

Vierailija
05.07.2013 |

mutta nyt kun nuorimmainen on 4v omatoiminen tyttö niin voin sanoa että on todella helpottavaa huomata että pääsen jo helpommalla. Syy miksi kirjoitan tästä on se että tunne on hyvin ristiriitainen. Vielä vuosi pari sitten olimme miehen kanssa vakaasti sitä mieltä että meille saa kernaasti tulla vielä lisää lapsia. Nyt olen varannut ajan kierukan laittoon :) Helpottava tunne kun saa ajatella että se elämänvaihe on nyt ohi ja uusia tulee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin! Onea uuteen elämänvaiheeseen! Itse en voi sanoa suuresti nauttineeni lasteni vauva-ajasta, vaikka se valtava työ on ollut toki palkitsevaa monella tapaa. Yöherätykset olivat aika hirveitä jonkin aikaa jokaisen kanssa. Paljon enemmän nautin nyt vaiheesta, jossa minulla on pieni leiki-ikäinen ja isompia.

Vierailija
2/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva-aikaani helpotti kovasti se että meillä kaikki lapset olleet hyviä nukkujia...ymmärrän ettei jaksa nauttia sumussa. Tykkään kovasti vauvoista mutta nyt kun lähipiirissä on paljon vauveleita olen onnellinen että voin pidellä heitä hetken ja ojentaa sitten takaisin :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en voisi ikinä kirjoittaa noin kuin sinä otsikossa. Inhosin lasteni vauva-aikoja. Ekalla lapsella oli koliikki, refluksia, allergiaa, yleistä kitinää, huutoa, tyytymättömyyttä ja lisäksi monta vuotta erittäin rikkonaiset yöt. Toista sain ruokkia pumpatulla rintamaidolla nenämahaletkuun ja sekoitella maitoon lääkkeitä ja valvoa syke- ja hengitysmonitoria, jotka saimme kotiin (keskonen). Itse asiassa pitkälti noiden hirveiden vauva-aikojen takia en halua lisää lapsia.

Vierailija
4/4 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin nyt kaksosten vauva-ajasta enemmän, kuin esikoisen vauva-ajasta. Esikoinen oli niin helppo hoitoinen muuten, imetys nyt ei onnistunut kireän kielijänteen takia. Kaksosten imetys sujuu todella hyvin ja tämä vauva-aika on vaativampaa, joten nautin tästä paljon enemmän, kuin helpon esikoisen, joka nukkui heti yönsä heräämättä syömään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän