Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovainen(hell.) äitini värkkää jotain leipää SAPATTIATERIALLE.

Vierailija
05.07.2013 |

Täh? Eikös se ole enemmin juutalainen perinne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se, mutta Israelia rakastavat kristityt joskus viettävät juutalaisia juhlia ihan rakkaudesta Israeliin. Tällaisia havaintoja olen tehnyt. Ei siinä liene kysymys mistään sen kummemmasta. Vähän kuin matkuistaisi Israelissa ja kävisi pyhillä paikoilla.

Vierailija
2/9 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei sen kummallisempaa kuin värkätä jouluna siankinkkua. Sehän on erittäin pakanauskonnollinen tapa, sikauhri jollekin Saturnukselle vai mikäsenytoli. 

Suomessa on uskonsuuntia joissa vietetään sapattia, esimerkiksi adventistit, herrankansalaiset ja surullisenkuuluisat maitobaarilaiset viettävät sitä ja pitävät siis lauantaita "pyhäpäivänä". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi siis satanisti?

Vierailija
4/9 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole satanisti tietääkseni, ihan kunnon hihhuli vaan,. Uskoo mm sellaiseen että joidenkin erityisen hyvien uskisten iholle ilmaantuu KULTAHIPPUSIA. Näitä hippusia kun sitten on oikein tutkittu niin on havaittu, että ne ovat ERITYISEN MAHDOTTOMAN korkealaatuista kultaa.

Eikö olekin hyvä, että mummeli on eläkkeellä eikä enää vastuussa esim toisten ihmisten lapsista? ap

Vierailija
5/9 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 18:07"]

Ei ole satanisti tietääkseni, ihan kunnon hihhuli vaan,. Uskoo mm sellaiseen että joidenkin erityisen hyvien uskisten iholle ilmaantuu KULTAHIPPUSIA. Näitä hippusia kun sitten on oikein tutkittu niin on havaittu, että ne ovat ERITYISEN MAHDOTTOMAN korkealaatuista kultaa.

Eikö olekin hyvä, että mummeli on eläkkeellä eikä enää vastuussa esim toisten ihmisten lapsista? ap

[/quote]

Tätä kultahippu-uskoa esiintyy jopa ev.lut kirkossa uskovien keskuudessa ja ihan fiksuja ihmisiä ovat ja terveen kirjoissa. Yhden papinkin olen ev.lut kirkossa kuullut niistä puhuvan. Itse en ole nähnyt, mutta ei minulla ole mitään tieteellisiä todisteitakaan, etteikö sellaista voisi tapahtua. Sitä en ottaisi niin vakavasti tai pitäisi mummoa pimahtaneena sen vuoksi. Ihan normisettiä uskispiireissä.

Vierailija
6/9 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell uskovainen kuulostaa kyllä pimeyden palvonnalta?

Vierailija
7/9 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntalainen, mut mä käytän lyhennettä hell. Ihan periaatteesta, samoin kuin nimeä Jesse siitä päähenkilöstä tässä hell.suuntauksessa.

Nyk hell. äitini siis erosi ev.lut kirkosta, koska siellä oltiin liian suvaitsevaisia. Homoja hyysäiltiin ja on naispappeja ja -piispoja ja kaikenlaista maailmanlopunmeininkiä. EU-presidentti tai paavi on Ilmestyskirjan peto. Tää vaihtelee ajoittain. 666= sirullinen pankkikortti. ap

Vierailija
8/9 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuulostaa siltä, et sun äitis porukat kuitenkin ohittaa sen viinin siunaamisen. Ekä siunailevat kraanavettä?

Vierailija
9/9 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo on mummoja, jotkut ne jaksaa kehitellä kaikkea mielikuvituksellista. Ootteko väleissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme