Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset vaatteet frisbeegolfiin?

Vierailija
05.07.2013 |

Neuvokaa tietämätöntä! Minut ja mies kutsuttiin tuttavien kanssa frisbeegolfaamaan, enkä yhtään tiedä, millaiset vaatteet sinne pitäisi laittaa. Urheiluvaatteet + lenkkarit? Vai hame + sandaalit? Mulla ei läydy noista välimuotoa sitten ollenkaan, kun kesällä pukeudun yleensä vain hameeseen, esim. tennarityyppisiä kenkiä en omista. Urheiluvaatteita löytyy kyllä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennot urheilukamat, jos pelaatte tosissanne. Minikin voi olla ok, jos haluat näyttää hyvältä eikä pelillä niin väliä.

Vierailija
2/2 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään pukeutumisohjetta mutta yleensä puistoympäristö (eli kelin mukaan voi olla märkää nurmikkoa, frisbeen voi saada johonkin pusikkoon tai puroon, josta se nyt tietysti itse pitäisi hakeakin jne.) eli sellainen rento, vähän sporttinen vaatetus ennemmin kuin edustusvaatteet. Hiki lajissa ei yleensä tule mutta ehkä joku kilsa-puoltoista voidaan kävellä. Joku asiallisen rento mekko ja matalat tai sporttisandaalit voi mennäkin mutta korkeakorkoisille glittersandaaleille ja kukkamekolle kyllä varmaan vähän hihitellään.... Itse laittaisin vaikka caprishortsit, sporttisandaalit tai tennarit/lenkkarit, t-paidan, tarvittaessa huppari mukaan, jos viileämpää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi