Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajat, pelottaako teitä koulujen alku?

Vierailija
30.07.2020 |

Kysymyksiä opettajille. Mitä ajatuksia herättää koulujen alku? Pelottaako korona? Mitä erityisjärjestelyjä kouluissanne järjestetään? Itse olen uusi opettaja ja työt alkavat maanantaina. Mietityttää nykyinen tilanne, kun keväällä vielä opiskelin yliopistossa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän nuo kauppojen myyjät, miten paljon he pelkäävät koronaa?

Ovat jatkuvasti alttiina taudille hyllyjen välissä, vaikka minkälaisten ihmisten yskimisille ja aivasteluille.

Turvavälejä ei ole minkäänlaisia, koska lähes yksikään asiakas ei niitä noudata.

On eri asia olla samassa suljetussa luokkatilassa 30 lapsen/nuoren kanssa monta tuntia päivässä, kuin tiheään vaihtuvien asiakkaiden kanssa. Molemmissa toki tartunta mahdollista, mutta kummassakohan todennäköisempää?

Vierailija
22/24 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat oph:n ohjeet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo;( suojautuminen on mahdotonta. Turvavälejä ei voi pitää oikeasti. Kaikki ne turvatoimet on näennäisiä, jolla luodaan tunne, että jotain tehdään.

Jos ollaan taas omien ryhmien kanssa koko päivä niin jaksaminen loppuu monelta. Kolmenkymmenen lapsen kanssa tuntikausia ilman mitään taukoa. Jokainen voi kokeilla..

Pienestä nuhasta kun jäädään lapsia hoitamaan kotiin ja itse kotiin niin poissaoloja on paljon. Sijaisia ei löydy kun ei ole edes ennen löytynyt. Voi kuvitella millaista meno on jos ei ole sijaista.

Ja sitten pitää varmaan pitää lähiopetusta ja etäopetusta samaan aikaan.

Mulla on 20 000 säästössä. Jos tämä tällaiseksi menee niin jään pois töistä.

Lapset ja nuoret saavat pitää turvavälejä kunhan yrittää kunnolla ja vois olla niin että oman luokan kanssa koko ajan välkät ulkona eikä missään sisällä ainakaan yläasteella.

Vierailija
24/24 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelotti niin paljon, että irtisanouduin. 

T. Riskiryhmäläinen ex-opettaja