Mitä laitat munakkaseen?
Mulla eri variaatioita. Äsken tein munakkaan johon laitoin ruohosipulia ja kaksi palaa edam-juustoa.
Kommentit (42)
Sissijuusto, smegma ja squirrtimehu.
Nam!
Tonnikalaa, sipulii, juustoo ja mausteita.
Vierailija kirjoitti:
Sissijuusto, smegma ja squirrtimehu.
Nam!
Tietämättömät alapeukuttaa.
Jos itelleni teen, niin 6-8 munaa ja saman verran juustosiivuja. Ketsupista suola.
Yleensä teen munakkaan jos en jaksa käydä kaupassa ja silloin laitan mitä sattuu jääkaapista löytymään. Usein herkkusieniä, tomaattia, juustoa tai jotain kasvista. Juustoa yleensä löytyy aina ja tomaattia.
Munakas on hävikkiruoka. Mistä nyt tarvitsee päästä eroon :D Viimeksi kesäkurpitsaa, kirsikkatomaatteja ja Västerbotten -juustoa.
Munakas on meillä ns. "jämäruoka". Eli siihen laitetaan mitä jääkaapista löytyy ruoantähteitä sun muuta. Juuston jämä on hyvä raastaa tai pilkkoa munakkaaseen. Samoin ne kolme vikaa lihapullaa ja viimeinen tomaatti, porkkana ja kesäkurpitsan puolikas. Hyvää on aina!
Kanat tapetaan kun ne lakkaa munimasta. Vastaa samaa, kuin että taloudellisesti alistetut naiset tapetaan kun vaihdevuodet alkaa.
Tomaattia, herkkusieniä ja aurajuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Kanat tapetaan kun ne lakkaa munimasta. Vastaa samaa, kuin että taloudellisesti alistetut naiset tapetaan kun vaihdevuodet alkaa.
Kanoja tapetaan muutenkin nimittäin RUUAKSI! Ja hyvää on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sulle riittää, että joku menettää elämänsä sinun makumieltymystesi vuoksi. Itse en ole noin itsekäs. Saan nautintoni ilman kuolemaa tai julmuutta.
Koska viimeksi itse tapoit syömäsi kanan?
Aurajuustoa, emmental-raastetta, juustokermaa, suolaa, kinkkusuikaleita, hieman tomaattimurskaa ja chiliä. Tulee ruokaisa ja jaksaa pitkään 👍
Luomumunat on oikeasti parhaan makuisia!
Sipulia, paprikaa, tomaattia, pinaattia tai mitä vihanneksia sattuu löytymään. Maustan nykyään munakkaan aika voimakkaasti enkä käytä siihen juustoa juuri koskaan.
Appenzeller-juustoa, tomaattia, salamia, persiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sulle riittää, että joku menettää elämänsä sinun makumieltymystesi vuoksi. Itse en ole noin itsekäs. Saan nautintoni ilman kuolemaa tai julmuutta.
Koska viimeksi itse tapoit syömäsi kanan?
Luulis, että jo syöty kana on melko hankala tappaa. Ohis.
Mulla sama ku monella muulla, tungen munakkaaseen just sitä mitä kaapissa on. Viimeksi tais olla pakastimesta he-ma-paa, sipulia, paprikaa, kirsikkatomaatteja plus tietty juustoa ja mausteita. Basilikan jämät päälle.
Onko luomumunien kanat vapaina?