Lasten piirustukset: paljonko säästätte?
Mapitan tässä illan ratoksi vuoden 2019-2020 lapsen piirustuksia ym taideteoksia. Niitä on paaaljon. Mitä olette tehneet, säästättekö kaikki vai mitä? Itseä houkuttelisi kovasti heittää ainakin edes osa värityskuvista pois.
Yritetään elää aika minimalistisesti ja hankkiutua eroon turhasta, mutta lapseen liittyvät tavarat ovat nostalgisista syistä vaikea paikka luopua.
Kommentit (7)
En oo säästänyt mitään.
Oikeesti, kuinka monta kertaa oot katsonut niitä jälkeenpäin?
Oma äitini säästi aika paljon minun omia piirustuksiani ja antoi ne sitten myöhemmin minulle. Heitin kaikki roskiin (kysyin äidiltä luvan, olihan hän niitä vuosikymmeniä säästänyt) enkä ole niitäkään kaivannut.
Jos kaiken säästää, niin tila loppuu kesken. Pari kivointa voit laittaa tietysti talteen.
Olen laittanut kolme lapsen tekemää piirustusta raameihin seinälle :) Osa on vanhemmista hänellä itsellään tallessa, osa minullakin sellaisessa ns. vauvaboksissa jossa mm. yksi ensimmäisistä bodyista, kummilusikka, tutti jne.
Säästä hienoimmat ja merkityksellisimmät.
Veljen perheellä on joka vuoden taiteelle oma kansio. Mitä sanon jos serkut vertailevat töitään ja meidän muksulle ei ole säästetty mitään?
Ap
Heitän roskiin kaikki värityskuvat ja "hienot" taideteokset joista ei saa mitään selvää kun on pelkkää viivaa ja suttua. Säästän ainoastaan piirustukset jotka on omasta mielestäni tosi hienoja ja kuvastaa jotain, esim meidän perhettä. En usko, että lapsemme haluaa noita vähiäkään mukaansa muuttaessaan omilleen, mutta ompahan sitten minulla jotakin muistoja heidän lapsuusajastaan.
Yksi kaunis "mappi" johon karsin vuoden aikana tehdyistä muutaman. Tämä sitten mukava muisto lapselle antaa, kun muuttaa omaan kotiin. Isompana voi laittaa myös kirjoituksia tms, nyt ei ainakaan kuvataide tunnu olevan vahvin ala. Varmaan sukuvika :)
Mapitat? Laita ö-mappiin. Niitä tulee joka vuosi lisää. Ei teillä tila riitä. Säästä pari.