Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUOM! Monelle varmasti arka aihe (läheisten menettäminen), mutta...

Vierailija
05.07.2013 |

- Minkä ikäinen olet ja luettele ihmiset, jotka ovat poistuneet elämästäsi tähän mennessä? Meinaan silleen niinku lopullisesti...

Anteeksi huono kysymyksen muotoilu, mutta menen lukkoon tällaisissa asioissa. :( Vastaan itse kohta.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50

- muutama luokkakaveri

- muutama läheinen työtoveri

- kaksi ystävää

- kaikki isovanhemmat

- kolme tätiä

- äiti ja isä

Vierailija
62/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22v. 

Minulta on kuollut elinaikanani äiti ja äitini isä. (Äitini äiti ja isäni isä kuolivat ennen kuin synnyin.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 12:27"]

- Minkä ikäinen olet ja luettele ihmiset, jotka ovat poistuneet elämästäsi tähän mennessä? Meinaan silleen niinku lopullisesti...

Anteeksi huono kysymyksen muotoilu, mutta menen lukkoon tällaisissa asioissa. :( Vastaan itse kohta.

[/quote]

Olen 47-vuotias.

Kun olin 5 kuoli pikkuveljeni.

Kun olin 11 kuoli läheisin ystäväni.

Kun olin 12 kuoli isänisäni.

Kun olin 14 kuoli äidinisäni.

Kun olin 16 kuoli poikaystäväni.

Kun olin 27 kuoli poikani.

Kun olin 34 kuoli äidinäitini.

Kun olin 35 kuoli mieheni.

Kun olin 38 kuoli isänäitini.

Kun olin 42 kuoli lapsenlapseni.

Siinä kai lähimmät...

Vierailija
64/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisien poismenoa en ole osannut surra sillä olen ollut ½v ja 1½v kun ovat kuolleet, isoäidit taas olivat läheisiä, mutta olin jo aikuinen kun kuolivat toinen 84v ja 96v eli kuolemat olivat odotettuja.

Pahin menetys on kun 31v tätini kuoli ollessani 23v, häneltä jäi pienet lapset.

Vanhoja tätejä ja enoja on kuollut, kummisetä, appivanhemmat ja muutama muuten läheinen ihminen.

Onneksi paljon läheisiä on jäljellä ja suurin osa kuolleista on ollut vanhoja ihmisiä.

Vierailija
65/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias ja kaikki isovanhemmat, setä ja äiti ovat kuolleet.

Vierailija
66/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v

Ukki ja mummi, tosin emme olleet läheisiä. Isän puolelta oli isovanhemmat jo kuolleet kun synnyin.

Vierailija
67/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v. isäni kuoli kun olin 17v.Paras kaverini kuoli ollessani 14v.(kaveri oli samanikäinen).Lisäksi kaikki isovanhempani ovat kuolleet.

Vierailija
68/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v. molemmat mummot ovat kuolleet, isän äiti kuoli 2010 kesällä ja äidin äiti kuoli 1991. Isän isä kuoli ennen minun syntymää ja äidin isä kuoli 1990. Oma äitini kuoli äkillisesti 2010 kotonaan vain hetki viimeisen puhelumme jälkeen.

Vierailija
69/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotias. Olen menettänyt isovanhempani, vanhempani (+ näiden sukulaiset jotain kaukaisia lapsia lukuunottamatta) ja toisen veljeni. Lisäksi yksi keskenmeno takana, jos se nyt lasketaan.

Vierailija
70/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-v. Äiti, täti, kaikki isovanhemmat.

Vierailija
71/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v 

-isoäiti

Vierailija
72/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v

kaikki isovanhemmat (äskettäin vaari, hautajaiset olis tulossa ens perjantaina...) ja sit jotain sukulaisia keitä en muista ku olin aika pieni sillon ku ne vielä eli :/

Vierailija
73/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 40 vuotta. Olen menettänyt

-isä

-kaikki isovanhemmat

-isäni mummi (ainoa isoisovanhemmistani jonka tunsin. On ne loputkin isoisovanhemmat kuolleet mutta lasken vain ne, jotka ehdin tuntea itse)

-ukkipuoli

-2 enoa

-2 setää

-1 täti

-1 ystävä (auto-onnettomuus)

-1 kissa

Ikävä jokaista.

Vierailija
74/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 40 vuotta. Olen menettänyt

-isä

-kaikki isovanhemmat

-isäni mummi (ainoa isoisovanhemmistani jonka tunsin. On ne loputkin isoisovanhemmat kuolleet mutta lasken vain ne, jotka ehdin tuntea itse)

-ukkipuoli

-2 enoa

-2 setää

-1 täti

-1 ystävä (auto-onnettomuus)

-1 kissa

Ikävä jokaista.

Vierailija
75/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta, äidin, isän, kaikki isovanhemmat, tätini, enoni, ja kaksi rakasta ystävää... muutama kaverikin mennyt..

Vierailija
76/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v

kaikki neljä isovanhempaa

tätejä ja setiä, mutta niitä en varsinaisesti listaa kun eivät ole olleet läheisiä (asuivat ulkomailla ja muita syitä)

Vierailija
77/80 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 16 -vuotias, mutta tänä vuonna täytän 17. En ole menettänyt kovinkaan montaa läheistä, mutta ei se kuolleiden määrä vähennä niiden lähdön aiheuttamaa surua ollenkaan. Olen kuitenkin ehtinyt jo oppia elämään ilman näitä rakkaita, mutta kaipuu heistä ei lopu vaikka elämä jatkuukin.

Kerron myös kuolinsyyt, mutta en tarkasti. 

Läheiset jotka ovat poistuneet iäisyyteen:

-Menetin serkkuni päivää vaille kolmen viikon ikäisenä erittäin vakavan kehityshäiriön seurauksena. 

-Entinen bussikuskini joutui luovuttamaan tämän julman maailman aivan liian aikaisin sydänkohtaukselle. 

-Isäni hyvä kaveri, joka oli minulle perhetuttu. Kuoli oman käden kautta. 

-Enoni, kuoli kylläkin jo -08, myöskin oman käden kautta. 

-Menetin yhden parhaista kavereistani toiselle paikkakunnalle ollessani 6lk. Olen nähnyt hänet kerran sen jälkeen, mutta siitä on vuosia. 

-Isänpuolen pappani menehtyi sairaalabakteeriin jo ennen kuin minä synnyin, -95. En kirjoittanut, että olen menettänyt, minua ei ollut vielä silloin kun hän kuoli. 

-Useita eläimiä. 

Vierailija
78/80 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v eikä ketään ole vielä lähtenyt.

Lähtölaskenta lienee alkanut kyllä.

Tai no, toinen vaari on kuollut, mutten sillälailla häntä laske mukaan lainkaan. Oli rikollinen eikä tunnettu. Ns potkittu perheestä jo aikoja sitten tekojensa myötä.

Vierailija
79/80 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v. Kaikki isovanhemmat, toinen vanhemmista ja pari serkkua.

Vierailija
80/80 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, sinulta, miksi nostit tämän? Iso asia. Olisi hyvä kuulla, tuli outo olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan