Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUOM! Monelle varmasti arka aihe (läheisten menettäminen), mutta...

Vierailija
05.07.2013 |

- Minkä ikäinen olet ja luettele ihmiset, jotka ovat poistuneet elämästäsi tähän mennessä? Meinaan silleen niinku lopullisesti...

Anteeksi huono kysymyksen muotoilu, mutta menen lukkoon tällaisissa asioissa. :( Vastaan itse kohta.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v. Kaikki isovanhempani ovat kuolleet, kuolivat ollessani 10-22v. Molemmat vanhempani ovat sisaruskatraansa nuorimmaisia, joten minulla oli hyvin vanhat isovanhemmat. Pari vuotta sitten menetin nuorimman poikani.

Vierailija
42/80 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18-vuotias. Molemmat isoisäni ovat kuolleet jo ennen syntymääni ja enoni kuoli vuonna 2000, jolloin itse olin vasta viisivuotias. Surullinen tapahtuma toki sekin, mutta muistan hänet lähinnä vain mukavana mutta hieman etäiseksi jääneenä sukulaisena.

Maailman kamalin asia tapahtui ollessani 14-vuotias: isäni kuoli levinneeseen syöpään sairastettuaan lähes neljä vuotta. Alussa oli vaikea jatkaa arkea, mutta nyt pystyn jo muistelemaan hyviäkin asioita, enkä itke aina isää ajatellessani. Vain puoli vuotta tämän jälkeen menehtyi isäni äiti, ja tänä keväänä äitini äiti päätti maallisen matkansa.

Välillä kaikki tuntuu niin epäreilulta, mutta uskon elämän opettaneen minulle enemmän kuin monille muille ikäisilleni - niin hyvässä kuin pahassakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 v

Kaikki isovanhemmat, isä, äiti.

Vierailija
44/80 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, läheisin on isä, pari kuukautta sitten..

Vierailija
45/80 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 23 ja minulta on kuollut isäisänisä, äidinäiti, äitipuolen isä, isänäiti, äidinäidin mies, 3 gerbiiliä, hamsteri, monta kissaa ja koira.

Vierailija
46/80 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

41v.

Isovanhemmista viimeinenkin kuoli ollessani 5v.

Omat vanhemmat molemmat dementoituneet ihan tässä lähivuosina, mutta virallisesti ovat hengissä.

Täti kuoli "nuorena" eläkeiän kynnyksellä.

Isoäidin sisaret, eli mummon korvikkeet on kaikki jo kuolleet.

Kovia kolauksia on olleet kaverinkaverin itsemurha 2-kymppisenä, kummipojan isän (kaverini ex-mies) kuolema tulipalossa ja yllättävää kyllä anoppipuolen kuolema pitkään sairastettuaan. Tuo anoppipuolikkaan kuolema varmaan vaikutti sillä, että hän oli minun lapselle eniten mummu...kun äidistäni ei siihen toimeen enää ollut.

Isän puolen sukulaisiani en sitten olekaan nähnyt kuin joskus...eli en laske läheisiksi, vaikka elossa ovatkin.

Sanotaan toisinpäin.... mulla on hengissä/läsnä enää 8-kymppinen täti, isoveli ja tämä minun oma perheeni.

Vierailija
47/80 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v.

Molemmat papat, toinen mummo, äiti.

Vierailija
48/80 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen menettänyt mieheni ja lasteni isän, kuoli 38vuotiaana sydänkohtaukseen. Myös kaikki isovanhemmat kuolleet, samoin mieheni isä.

Vierailija
49/80 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v ja menettänyt:

-äidinisä

-äidinäiti (kuoli ennen syntymääni, suren etten ehtinyt häntä ikinä tapaamaan)

-kaksi serkkua

-eno

-setä

-isänäiti

-pikkuserkku (oli läheinen)

- äkkiseltään laskettuna 5 kaveria

-exän äidinäiti

Vierailija
50/80 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 v

- isovanhemmat

- täti, setä

- kolme kaveria: kaksi oman käden kautta, yksi (yläasteaikainen luokkakaveri) murhattuna

Vierailija
51/80 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta, kaikki isovanhemmat, kaksi isoisovanhempaa, äidin setä (oli aikoinaan läheinen), ja tarhakaveri. 

Vierailija
52/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää mulla 44v.
Läheisistäni ovat kuolleet molemmat mummot ja vaarit, sekä mummon mies,
isäni aika tasan 2vuotta sitten keuhkosyöpään ja enoni vuosi sitten.

Vierailija
53/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v.
Olen tainnut säästyä aika hyvin kuolemilta...minulta siis kuollut läheinen isotäti, isoisä (jota en koskaan kyllä edes nähnyt), ystävä sekä koulukaveri.

Vierailija
54/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v. Minulta on kuollut äiti ja hänen vanhempansa (vasta 2 vuotta äitini jälkeen).

Vierailija
55/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v. Minulta pn kuollut molemmat papat ja toinen mummi sekä oma poika.

Vierailija
56/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 v. Kaikki isovanhemmat, täti ja eno, äiti, isä ja pahimpana oma lapsi + muutama tuttava

Vierailija
57/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 ja olen menettäny kaikki isovanhemmat, joista yksi oli hyvin läheinen mutta kuoli vanhuuteen, joten suru ei ollut niin suuri, kun hänen oli aikakin päästä lepäämään. Muut isovanhemmat kuolivat niin että olin lapsi (6-13 v). Miehen isoäidin (muita hänen isovanhempiaan en ehtinyt tuntea), 3 serkkua (ei läheisiä), yhden sedän (ei läheinen) ja opiskeluaikana miehen opiskelukaveri kuoli auto-onnettomuudessa. Itselläni on ollut myös myöhäinen keskenmeno. Eli hautajaisissa olen kyllä ollut, mutta en vielä kertaakaan ole ollut sellaisessa sydäntä raastavassa tilanteessa, että joku ihan läheltä repäistään pois.

Vierailija
58/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotias

Kaikki isovanhemmat, isä ja ystävä. Yksi ei ehkä niinkään minulta, mutta tavallaan kuitenkin: Miehen täti, johon minäkin olin tutustunut.

Vierailija
59/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kolme isovanhempaa

-eno

-appi

-ystävä

Olen 39-vuotias ja nämä menetykset ovat aikuisiällä. Lapsena menetin isoisotädin ja isosedän, jonka tosin tunsin aika huonosti.

Vierailija
60/80 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 36.

- Isovanhempani ovat kaikki kuolleet

- Kummitätini kuoli sydänkohtaukseen alle kuusikymppisenä

- Miehen isä kuoli pari vuotta sitten

Aika helpolla on menty, kummitätiä lukuunottamatta kaikki on ollut "kuolemisiässä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme