Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä suomalainen nainen on sitten ruma

Vierailija
05.07.2013 |

Persjalkainen, pottunenäinen, perse viistää maata ja hiukset täysin lisut ja nekin yleensä nyrhetty lyhyeks.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 11:53"]

Olen komea pitkä mies ja seurustelen vain venäläisten tai virolaisten naisten kanssa.

Ovat naisia eivätkä perunasäkkejä!

ap

[/quote]

Siis sä tosiaan väität että suomessa ei ole yhtään kaunista naista? :D siis missä hemmetin kuralammikossa sä oikeesti asut vai onko tää provo? Miksi mä tunnen niin monia pitkäsäärisiä upeita naisia jotka on täysin suomalaisia, ei ole perunanenää eikä kynittyä tukkaa... Ehkä se on tosiaan niin että sun pitäis ulkoillakin välillä ja matkustella sen sun kotikaupungin (kylän) ulkopuolelle niin näkisit muitakin ihmisiä kun sun naapurin Hilman ja Hilpan jotka sattuu näitä perunepersjalkoja oleen.... 

[/quote]

Asun Hesassa.

ap

Vierailija
42/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asut varmaan, kukaan stadissa asuva ei sano Hesa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 15:28"]

asut varmaan, kukaan stadissa asuva ei sano Hesa...

[/quote]

No kun se hengaa vain niitten venakoitten ja virottarien kanssa, niin ei ole tuo suomenkieli ihan hallussa. Pisti minunkin silmääni tuo 'Hesa'.

Vierailija
44/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä sanon vieläkin helsinkiä hesaksi. 5 vuotta tullu tosin vasta asuttua siellä.... no mutta eihän niitä kunnon stadilaisia paljoa enää olekkaan ;)

Vierailija
45/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla joku Jarno Kuusankoskelta, paikkakuntansa adonis. Ostanut kylän ensimmäisen Audin ja paljun takapihalle. Tuontiauton lisäksi tuonut jonkun mirkulin 1000 euron kuukasirahalla. 

Avaa silmäsi ja lähde liikkeelle. Helsingissä on kauniita naisia. Todella kauniita, tyylikkäitä ja älykkäitä. Minunkin lähipiirissäni. Täällä on myös komeita, fiksuja ja menestyviä miehiä. Ihania ihmisiä kaupunki täynnä. Mutta ei ne kotoa tule hakemaan. Lähde nyt johonkin sieltä Kontulan ostarilta tai sitten laske vaatimustasoasi. Jokaiselle miehelle ei riitä omaa Victoria Beckhamia.

Vierailija
46/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Jos on itse tyytyväinen ulkonäköönsä niin mitä väliä sillä on miltä muut näyttää? Eikös se päin vastoin ole hyvä tallustaa vähemmän koreiden ihmisten joukossa niin pääsee itse vähällä vaivalla loistamaan?

Vierailija
47/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi kulkea viihteellä kassi-alman kanssa. Parempi ottaa itänaapurista naisen näköinen nainen, jota kelpaa esitellä.

Ja ei ole jakamassa sänkyään muiden kuin minun kanssa. Tiedoksi vaan....

Vierailija
48/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä nyt onkin ihan provo ja keksittyjuttu, niin sanonpahan vain, että ap. on oikea alfauros! (Not.) Vauvapalstalla pitää hengata akkoja kiusaamassa. :D

Vierailija
49/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän provosoida suomi-naista pukeutumaan kuten nainen ja unohtamaan jätkämäisen pukeutumisen sekä huolehtimaan siitä vähästä, mitä hänellä on.

Vierailija
50/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 16:14"]

Yritän provosoida suomi-naista pukeutumaan kuten nainen ja unohtamaan jätkämäisen pukeutumisen sekä huolehtimaan siitä vähästä, mitä hänellä on.

[/quote]

Ja tämä siihen motivoi. Eiköhän tämä motivoi ihan vaan siihen, että nainen itsenäistyy entisestään kun tajuaa, että saa elellä itsekseen koko ikänsä ellei sitten jostain Sveitsin tai USA:n tyyppisestä maasta löydä itselleen asiallista miestä. Ja kun sitä elää yksin ja itselleen, sitä pukeutuu miten tahtoo ja urheilee miten tahtoo ja kampaa miten tahtoo eikä oikeastaan tarvitse sitä keskivertomiestä riipakseen. 

Vierailija
52/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun suomi-neidon perse laahaa kynnystä kun yli astuu :-(

Vierailija
53/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin? hae se itänainen sitten ja nauti kesästä. ei se sen vaikeampaa ole. =)

Vierailija
54/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen kaunis pitkäsäärinen upea ilmestys.

Revi siitä!

Vierailija
55/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. Kaikki naiset ovat omalla tavallaan kaunita! T. Suomalainen possunenä

Vierailija
56/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 17:48"]

Kauneus on katsojan silmässä. Kaikki naiset ovat omalla tavallaan kaunita! T. Suomalainen possunenä

[/quote]

Kuten miehetkin! Ainoastaan ilkeys ja pahuus vääristävät illmettä niin, että henkilöstä tulee vastenmielisen näköinen. 

Vierailija
57/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalaiset miehet hankkisivat vaimot itänaapurista ja suomalaiset naiset puolestaan miehet Norjasta tai Islannista, niin sadan vuoden päästä suomalaiset olisivat maailman kaunein kansa.

Islannissa on naisetkin tosi kauniita, mutta ne taitaa haluta vaan oman maan miehiä.

Vierailija
58/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyet sääret ja olen lyhyt. Kertokaas nyt , mitä teen, että saan ne paremman näköisiksi. Silloin kun arvostelee toisten ulkonäköä, pitäisi mielestäni aina olla neuvot miten asiat saa korjattua.  Olisi kiva olla pitkäsäärinen, mutta en ole keksinyt vielä keinoa saada niitä. 

Vierailija
59/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on maailman kaunein ja ihanin juuri sellaisena kun on. Mun mielipide. SUOMALAINEN MIES

Vierailija
60/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi