Kyllä suomalainen nainen on sitten ruma
Persjalkainen, pottunenäinen, perse viistää maata ja hiukset täysin lisut ja nekin yleensä nyrhetty lyhyeks.
Kommentit (62)
Suomalainen mies samoin. Silmiinpistävä piirre tosiaan on possumainen töpselinenä.
olen suomalainen nuori nainen minnulla ei ole mitään noista piirteistä :PPP
jos apllä olisi kaikki hyvin, hänen ei tarvitsisi täällä haukkua muita, joten....
Eipä meitä haittaa vaikka haukutte, meillä on hyvä itsetunto, joten antaa tulla vaan.
Mä en ole persjalkainen enkä pottunenäinen... perseeni ei viistä maata vaan on treenattu ja hyvä, en tiedä mitkä on lisut hiukset mutta olen tyytyväinen omiini eikä ne ole ainakaan lyhyeksi nyrhetty... :( kiitos silti haukuista prkl. Suomalaiset miehet taas on nopeesti kulahtaneen näkösiä, valjuja ja kaljamahaisia, pottuneniä ja persjalkoja myös, karvaisia ja pullanaamoja. Suomessa nyt vaan on rumat geenit ja sä olet myös yksi niistä, voihan sitä aina toivoa syntyneensä johonkin kauniiseen kansaan mutta sitä asiaa ei pysty muuttaan miksi et siis alkaisi myös treenaan ja huolehtisi itsestäsi ja korostaisi hyviä puoliasi ja korkeintaan sitten vaikka kävisi leikkauksissa?
Silmä bongaa kadulta mitä haluaa.Joka kulttuurista löytyy kaikkeen lähtöön,riippuu mitä itse tykkää katella.Aloittaja ei osaa irroittaa katsettaan "rumista" naisista,ehkä saa itsensä tuntemaan paremmalta,vaikkei olisikaan eri luokkaa.
Itsekkin tykkään lueskella täältä miten huonosti joillain menee,saa omat murheet näyttämään pieniltä kun muilla on niitä suuren suuria miltä toinen näyttää murheita.Kiitos taas tästäkin,piristi alkavaa viikonloppua.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 11:53"]
Olen komea pitkä mies ja seurustelen vain venäläisten tai virolaisten naisten kanssa.
Ovat naisia eivätkä perunasäkkejä!
ap
[/quote]
Siis sä tosiaan väität että suomessa ei ole yhtään kaunista naista? :D siis missä hemmetin kuralammikossa sä oikeesti asut vai onko tää provo? Miksi mä tunnen niin monia pitkäsäärisiä upeita naisia jotka on täysin suomalaisia, ei ole perunanenää eikä kynittyä tukkaa... Ehkä se on tosiaan niin että sun pitäis ulkoillakin välillä ja matkustella sen sun kotikaupungin (kylän) ulkopuolelle niin näkisit muitakin ihmisiä kun sun naapurin Hilman ja Hilpan jotka sattuu näitä perunepersjalkoja oleen....
Hitto! Mulle on siten vissiin myönnetty väärän maan passi kun mulla ei ole mitään noista ja aina oon kuvitellut olevani suomalainen...
Asun Helsingissä Punavuoressa ja näen täällä jatkuvasti todella kauniita naisia. Nuoria ja vanhoja. En myöskään kutsuisi itseäni rumaksi. :)
Kyl mä äsken katoin peiliin ja näin aika kivan pakkauksen :))
Tervetuloa tänne itä-Suomeen, missä näkee päivittäin venäläisiä perheenäitejä. Osalla on kyllä tosi huvittavia asuyhdistelmiä ja ihan tavallisia tanttoja suurin osa heistäkin.
Kyllä suomalainen nainen on kaunis verrattuna englantilaiseen. Täällä on paljon ylipainoisia ihmisiä. Löysät harmaat gollegehousut päällä ja mahaläskit roikkuu. Tukka rasvainen ja kuin harakan pesä. Teinit ne vasta hirveä näky onkin tekorusketuksineen. Tämä Lontoon alueella. En arvostelis suomalaisia ennen kuin näen ettei ne muunkaan maailman naiset niin kauniita ole. Taas joku asennevammainen ap tehnyt aloituksen!
Eikä tarvi häävi olla, että pääsee sanomaan(laitapa arvostelija kuvasi tänne)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 11:45"]
Persjalkainen, pottunenäinen, perse viistää maata ja hiukset täysin lisut ja nekin yleensä nyrhetty lyhyeks.
[/quote]MIKÄ SUA OIKEASTI pännii? Miksi sä kirjoitat tänne että suomi nainen on ruma jos sulla on kaunis ulkolainen vaimo? Miksi vaivautua? Jos mulla olisi komea ulkolainen mies, miksi kirjoittaisin vauva keskustelualueelle, että jopas on suomalaiset miehet rumia? Nauttisin vaan onnestani. Vai onko sulla käynyt vanhanaikasesti, että sokaistuit kauneudesta mutta sisäpuoli olikin mätä ja johonkin pitää purkaa pettymys.Kuule kyllä niitä rumia ja kauniita löytyy joka maasta, mutta kannattaa myös kiinnittää huomiota luonteen laatuun, tsemppiä.
Et ole ap. nähnyt mua! Kyllä silmä lepää, kun meikäläistä katselee. Siinä jää venakot ja Tallinnan tulijaiset kakkoseksi!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 12:17"]
Kieltämättä. Olen oikein malliesimerkki itse. Olen keski-ikäinen, ylipainoa on 20 kg. Se on keskittynyt vyötärölle ja vatsalle, joten minulla on aika pienet tissit, littana perse mutta suuri kaljavatsa. Tässä iässä kaikki myös jo roikkuu, niin rinnat, naama kuin pötsikin.
Tukka minulla on tyypilliseen tapaan ohut ja maantienvärinen. Käytännöllisyyssyistä olen leikkauttanut sen lyhyeksi, ettei ole niin hiirenhäntä. Löytyy myös tyypillinen suomalainen pyöreä pallonaama jossa pienet ei-minkäänväriset silmät syvällä päässä. Komeuden kruunaa leveä mutta lyhyt perunanenä sekä sairaalloisen kalpea, suorastaan sinertävä, ihonväri.
[/quote]Olet ihana ja palstan ainoa rehellinen, kiitos sinulle:)))
Olen komea pitkä mies ja seurustelen vain venäläisten tai virolaisten naisten kanssa.
ap
[/quote]toivottavasti ne sun venakkosi seurustelevat monien muidenkin kanssa.HIH
Itse en ainakaan kosksi sinuun tikullakaan.
t.terv.huollossa työskennellyt
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 14:08"]
ap
[/quote]
Siis sä tosiaan väität että suomessa ei ole yhtään kaunista naista? :D siis missä hemmetin kuralammikossa sä oikeesti asut vai onko tää provo? Miksi mä tunnen niin monia pitkäsäärisiä upeita naisia jotka on täysin suomalaisia, ei ole perunanenää eikä kynittyä tukkaa... Ehkä se on tosiaan niin että sun pitäis ulkoillakin välillä ja matkustella sen sun kotikaupungin (kylän) ulkopuolelle niin näkisit muitakin ihmisiä kun sun naapurin Hilman ja Hilpan jotka sattuu näitä perunepersjalkoja oleen....
[/quote]
No kun ei se saanut niitä kauniita, jotka se olisi halunnut. Ja ne rumatkaan ei sitä huoli tuon asennevamman takia. Niin sitten joku nätti ja epätoivoinen ulkomaalainen huolii ja sitten sitä voikin jo rauhassa katkeroitua näille oman maan kaikennäköisille kauheille akoille.
Täällä haukutaan vuoroin suomalaiset miehet ja naiset. Mitähän siitäkin hyödytään? Menettelevät minusta kummatkin. Ja molempien kanssa on tultava toimeen.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 12:12"]
Se on itse ruma joka käyttää toisista ihmisistä sanaa RUMA, ja opettaa sen käyttöä vielä jälkikasvulleen!!!
[/quote]
Juuri näin.