Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä suomalainen nainen on sitten ruma

Vierailija
05.07.2013 |

Persjalkainen, pottunenäinen, perse viistää maata ja hiukset täysin lisut ja nekin yleensä nyrhetty lyhyeks.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarttee tehdä ittelles jotain!

Vierailija
2/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole onneksi ruma :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävitä peili, niin ongelma poistuu. 

Vierailija
4/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Ja samat geenit ne jyllää suomalaisten miestenkin puolella, eli ihan samasta puusta ollaan veistetyt, joten ei ongelmaa siinä suhteessa.

Vierailija
5/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meillä asuva nainen on kaunis vaikka suomalainen onkin...

Vierailija
6/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Kun itse oot kaunis, niin rumien vieressä näytät vieläkin kauniimmalta.

Vierailija
7/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komea pitkä mies ja seurustelen vain venäläisten tai virolaisten naisten kanssa.

Ovat naisia eivätkä perunasäkkejä!

ap

Vierailija
8/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa perunassa? Maailman tuulet eivät ainakaan vie vahvoilla jaloilla köpöttelevää ja pitäähän sitä takapuolta olla, että jaksaa istua tuolilla! :) Ja mitä hiuksiin tulee, niin makunsa kullakin.

Vierailija
9/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt näin halpaan menkö...

Vierailija
10/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on vielä rumempi ja tyhmempi varsinkin sinä ap kun et saa muita kuin "itänaisia" ;)

Suomalainen mies ei osaa edes aina käydä suihkussa ja pestä hampaita jos vaimo/tyttöystävä ei pakota....

Vierailija
11/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kaunis venäläinen? Missäköhän päin maailmaa ne asustaa, ne kauniit venakot...

Vierailija
12/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen parempi yhteensopivuus,kuin ruma suomalainen kaljamahainen mies ja riipputissinen suomalainen nainen.Kyllä se Luoja on tiennyt mitä tekee. :)  Kyllähän me tiedetään,että isot nenät omataan.Aasian maissakin kun puhuvat suomalaisista,olemme heille sitä isonenäistä kansaa.Britit on huonohampaisia,kiinalaiset vinosilmäisiä,afrikkalaiset tummia...Kerro jotain uutta.

Vierailija
14/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin suomenruotsalaisia, ovat kauniita JA kaiken lisäksi pappa betalar niin ei maksa edes paljon.

Vierailija
15/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin samat sanat suomalaisista miehistä. Toista se on vaikka Espanjassa. Ah...

Vierailija
16/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan! Tosin on onneksi pari ryhmää, jotka pelastaa hieman tilannetta. Nuoret tyylikkäät ja hoikat/normaalipainoiset naiset, jotka satsaa pukeutumiseen, kampaajalla käyntiin jne. Yleensä ovat myös niitä korkeammin koulutettuja. Eivät välttämättä mitään kaupungin kermaa, vaan ihan tavallisista lähtökohdista, mutta ovat ymmärtäneet ulkonäön ja tyylin merkityksen.

Toinen ryhmä on jo keski-ikään ehtineet tyylikkäät ja normaalivartaloiset naiset, jotka laittautuvat, pitävät itsensä kunnossa, käyvät kampaajalla ja omaavat ihan oikean hiustyylin, eikä sitä tanttalookia. Käyttävät koruja ja asusteita, mätsääviä vaatteita, jotka ovat myös istuvia ja imartelevia. Ei sitä tanttakaapumallistoa, jolla on tarkoitus peittää läskit.

Loput on sitten sitä maantienharmaata populaa. Töröimmät vetää lyhyeksi ja punaiseksi hiuksensa, kunnes keski-iässä lankeavat permikseen. Vaatteet on konservatiivista tanttamallistoa. Meikkiä ei juuri näy. YÖK.

Vierailija
17/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itse ruma joka käyttää toisista ihmisistä sanaa RUMA, ja opettaa sen käyttöä vielä jälkikasvulleen!!!

Vierailija
18/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 11:53"]

Olen komea pitkä mies ja seurustelen vain venäläisten tai virolaisten naisten kanssa.

ap

[/quote]

Hah! Virolaiset naiset oli menneet suomalaisten naisten ohi maailman lihavuustilastoissa jo viime vuonna, että revippäs ihan siitä.......

Vierailija
19/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä. Olen oikein malliesimerkki itse. Olen keski-ikäinen, ylipainoa on 20 kg. Se on keskittynyt vyötärölle ja vatsalle, joten minulla on aika pienet tissit, littana perse mutta suuri kaljavatsa. Tässä iässä kaikki myös jo roikkuu, niin rinnat, naama kuin pötsikin.

Tukka minulla on tyypilliseen tapaan ohut ja maantienvärinen. Käytännöllisyyssyistä olen leikkauttanut sen lyhyeksi,  ettei ole niin hiirenhäntä. Löytyy myös tyypillinen suomalainen pyöreä pallonaama jossa pienet ei-minkäänväriset silmät syvällä päässä. Komeuden kruunaa leveä mutta lyhyt perunanenä sekä sairaalloisen kalpea, suorastaan sinertävä, ihonväri.

Vierailija
20/62 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 11:53"]

ap

[/quote]

Sittenhän kaikki on osaltasi hyvin! Oliko sydämelläsi muuta?

Älkää kuitenkaan pyörittäkö Suomessa mitään ilotyttöbusineksiä, joita suomalaisin verovaroin ylläpidetty poliisilaitos joutuu selvittelemään myöhemmin. Tuttumme erehtyi vuokraamaan asuntonsa tällaiselle "asialliselle" salskeahkolle,  itäisiin naisiin viehättyneelle ja itseasiassa akateemiselle miehelle, joka sitten pisti tilanteen sananmukaisesti "lihoiksi".  Kuulemma ei ulospäin hänestä olisi uskonut, mihin taisi luottaakin. Onneksi poliisi nappasi parempaan talteen osana isompaa juttua.  Piti siis itäisistä naisista, joilla oli vaikeuksia työllistyä muuten. Geeniperimä sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän