Miksi naisille ei kelpaa lyhyt mies?
Olen 26-vuotias ja noin 172 cm lyhyt. Miksi naiset eivät kelpuuta lyhyttä miestä? En mahda pituudelleni mitään.
Kommentit (161)
Ei 172 ole erityisen lyhyt, ihan sopivan pituinen. Suurin osa naisistakin on tuota lyhyempiä, jos se on kynnyskysymys.
Kyllä mulle kelpaisi, en itsekään ole kuin 157cm.
Minä oon 170cm ja mies sentin pari lyhyempi.. luonne ratkaisee ja kemiat!
Mun mies on 171 cm, minä 153 cm. Minusta hän on aina ollut juuri sopivan pituinen, jotta saan tuntea itseni pieneksi naiseksi ja katsoa häntä ylöspäin ihan fyysisestikin.
Jos ap 172-senttisenä hujoppina ei taivu katsomaan tänne alamaailman suuntaan, ei voi mitään. Tunnen ja tiedän monia pikkukaunottaria, joille saattaisi hyvinkin kelvata :)
Oma isäni oli 164 cm pitkä tunnettu hurmuri, jolla flaksi kävi liikaakin.
Ehkä vika on heikossa itsetunnossa, eikä pituudessa. Jos asenne on se, että sorry, kun mä olen näin lyhyt, niin eihän semmoinen itsesääli ja oman persoonan vähättely ole viehättävää miehissä enempää kuin naisissakaan. Opettele ap hyväksymään itsesi ja pitämään itsestäsi, silloin sinusta tykkäävät muutkin.
Ei sitä pituutta aina edes huomaa.
Kun tapasin mieheni, hän istui sohvalla kai vähän lysyssä. Ehdin jo ihastumaan ensisilmäyksellä ennen kuin tajusin, että mieshän on minulle ihan liian pitkä! Se oli sitten kuitenkin myöhäistä jo ja naimisissa ollaan.
Myöhemmin oli päinvastainen tilanne: Olin luullut tuttuamme ihan pitkäksi mieheksi. Olimme tunteneet jo kuukausia, kun hän sattui seisomaan pidempiensä vieressä. Vasta silloin tajusin, että hän onkin paljon lyhyempi kuin olin tajunnutkaan. Vähän järkytyin tuosta pituussokeudestani. Mutta ilmeisesti hoikka mies näytti minun silmiini pitkältä ihan vain hoikkuutensa ja sopusuhtaisen lihaksikkuutensa ansiosta.
Koska alle 190cm on poikia ja ne etsii miehiä.
Juu tiedän huono vitsi😅
Mutta itse joskus 182cm naisen kanssa seurustelleena huomasin, että jos nainen on pitkä ja tykkää vielä käyttää korkoja, niin hän yleensä hakee pidempiä miehiä ihan jo ulkonäöllisistä syistä.
No en minä ainakaan tuijota miesten pituutta. Olen seurustellut 190cm, 160cm ja 170cm miehen kanssa. Itse olen 170cm ja mieheni on 180cm.
Mutta vain siksi, että sinä pidät jostain naisesta, joka ei viehäty sinun pituisistasi miehistä, tämän naisen ei tarvitse sinun kanssasi seurustella, ettei sinulle tule paha mieli. Pätee myös toisin päin, sinun ei tarvitse seurustella naisen kanssa, josta et viehäty, vain siksi ettei tälle naiselle tule paha mieli.
Uskoisin että ihan muista asioista kuin pituudesta kiinni jos ei kelpaa. Jos esim. minä annan lyhyelle miehelle pakit, pituus on erittäin epätodennäköisesti ollut syynä. Mulle kelpaa erittäin hyvin lyhyt mies, mutta se ei tarkoita että kuka tahansa lyhyt mies.
172 on ihan ok. Tinder mies valehteli olevansa 170, menin treffeille ja olikin 162
Mulle kävisi lyhyempikin mies. Pituus kohtuullisen epäolennaista. Olen itse 180 cm nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Töissä ei esimerkiksi naiset puhu minulle kuin pakollisen pahan. Sitten tuli samalle toimistolle töihin varmaan 195cm pitkä, harteikas nuori mies. Tälle lirkuteltiin kyllä, pyydettiin lounaalle jne. Muutaman kuukauden ajan olin itsemurhan partaalla, lähistön rautatie oli jo katseltu, mihin päätän päiväni. Nyt menee vähän paremmin, mutta nämä kesät on edelleen vaikeaa ja tuskaista aikaa., kun näkee muilla pitemmillä miehillä kauniita naisia.
M34, 174cm.
Kyllä pituutesi on pienin turn offisi. Tuollaista negatiivisuutta, itsesääliä ja heikkoa mielenterveyttä ei yksikään terve nainen kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi kerran joku nainen baarissa, että "sori, mutta mun miehen pitää olla yli 190-senttinen..." Sanoin siihen, että eipä mitään, koska mun naisen pitää olla alle 70-kiloinen.
Kaatoi siiderit päähäni.
Joopa joo...
Vierailija kirjoitti:
172 on ihan ok. Tinder mies valehteli olevansa 170, menin treffeille ja olikin 162
No näitähän riittää. Tuollainen valehtelu on melkoista naisen aliarvioimista.
Oon ite 167cm pitkä. Lyhin mies kenen kanssa oon seurustellut oli 166cm. Nykyinen avomies on 177cm.
Ilmainen vinkki sinulle. Älä haikaile naisten perään jotka ovat niin pinnallisia että pituus on heille rajaava tekijä vaikka mies muutoin olisi varsin kelvokas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaa jos mies on joku N'golo Kante, kelpaa vaikka on 168cm. Koska statusta ja vaurautta piisaa.
No hommatkaa sitä statusta ja vaurautta sitten, niin saatte sellaisen naisen mitä haluatte. Ei teitä kuitenkaan kiinnosta meidän tavisnaisten mielipiteet ollenkaan, joten miksi edes kysytte mitään meiltä?
Vierailija kirjoitti:
Älä sure, kuuntele tästä biisi piristykseksi:
Tuossa laulussa sanotaan "pieni mies, sinun näen kasvavan", joten ei sovi aloittajaan. :D
Noh, kun on itse naisena 180-senttinen, ei halua tuntea itseään isoksi ja "miehekkääksi" miehen rinnalla. Oma miesystäväni on 188 cm.
Eihän tuo ole edes lyhyt. Ja se on vain mukavaa, että kasvot ovat suunnilleen samoilla korkeuksilla, niihin kiinnitän ensiksi huomioni. Kun meitä löytyy, joille pituudella ei niin ole väliä, niin kyllä kelpaamattomuuden syyt ovat muualla.
Samasta syystä, kun joku ei halua vaikkapa lihavaa kumppania.
Vapaus valita ja taipumus viehättyä tietynlaisesta.
Eiköhän jokaiselle joku löydy.