Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ei kelpaa lyhyt mies?

Lyhyt mies
30.07.2020 |

Olen 26-vuotias ja noin 172 cm lyhyt. Miksi naiset eivät kelpuuta lyhyttä miestä? En mahda pituudelleni mitään.

Kommentit (161)

Vierailija
41/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäiväinen pituuden itkuvirsi...

Vierailija
42/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle on noloa jos mies ei ole pidempi, niin yksinkertaista se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyille miehille ei kelpaa pitkä nainen. Olen 178cm pitkä ja joku 170cm mies Ok - eivät vaan kelpuuta minua...

oot just hyvän mittainen, ei olisi ainakaan pituuden puolesta ongelmia mulle

Vierailija
44/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku 180cm missi tai malli ei ole huolinut ap:ta ja se yleistetään sitten kaikkiin naisiin.

Vierailija
45/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on lyhyt, hintelä ja kalju. Naisensa pidempi. Ovat olleet vähän yli vuoden verran yhdessä..

Etsi muualtakin kuin siitä omasta (lähi)pitäjästä!

Vierailija
46/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa harva asia olla mitenkään universaali turn off sukupuolesta riippumatta. Eiköhän kokonaisuus ratkaise, jos yksilö jää ilman kumppania.

Vierailija
47/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa jos mies on joku N'golo Kante, kelpaa vaikka on 168cm. Koska statusta ja vaurautta piisaa.

Vierailija
48/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaa jos mies on joku N'golo Kante, kelpaa vaikka on 168cm. Koska statusta ja vaurautta piisaa.

Ei aloiteta heti aamusta, jooko? 😤🤦🏻‍♂️

Vierailija
49/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi kerran joku nainen baarissa, että "sori, mutta mun miehen pitää olla yli 190-senttinen..." Sanoin siihen, että eipä mitään, koska mun naisen pitää olla alle 70-kiloinen.

Kaatoi siiderit päähäni.

Vierailija
50/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi kerran joku nainen baarissa, että "sori, mutta mun miehen pitää olla yli 190-senttinen..." Sanoin siihen, että eipä mitään, koska mun naisen pitää olla alle 70-kiloinen.

Kaatoi siiderit päähäni.

Äijä. Vaikka parempi vastaus olisi ollut "alle 55-kiloinen".

Vierailija
51/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pituudesta puuttuu, sen voi karismalla korvata. Terveisin nainen, joka on onnellinen itseään lyhyemmän miehen kanssa.

Vierailija
52/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkin tulee mielikuva, että lyhyellä miehellä on lyhyt kulli joten ei kiitos. N17v

Vierailija
53/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastus on 170 cm pitkä. Just hyvä. Kropat sopii hyvin yhteen lähikontaktissa.

Vierailija
54/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kelpaa ja on kelvannut jo yli 20v :)

Vierailija
55/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkisinkin tulee mielikuva, että lyhyellä miehellä on lyhyt kulli joten ei kiitos. N17v

Ja tämän kommentin teille tarjoili Pertti peräkammarista

Vierailija
56/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Töissä ei esimerkiksi naiset puhu minulle kuin pakollisen pahan. Sitten tuli samalle toimistolle töihin varmaan 195cm pitkä, harteikas nuori mies. Tälle lirkuteltiin kyllä, pyydettiin lounaalle jne. Muutaman kuukauden ajan olin itsemurhan partaalla, lähistön rautatie oli jo katseltu, mihin päätän päiväni. Nyt menee vähän paremmin, mutta nämä kesät on edelleen vaikeaa ja tuskaista aikaa., kun näkee muilla pitemmillä miehillä kauniita naisia. 

M34, 174cm. 

Vtu yhyy.

Vierailija
57/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä.

Itse olen 167 cm ja sinkkuaikoinani sain kyllä aloitteita naisilta. Jopa suoria seksiehdotuksia. Tietysti aika on voinut vajaan 15 vuoden aikana muuttua, mutta ei itselläni ollut siis vaikeuksia löytää naisia.

Olin kuulemma useammankin mielestä helposti lähestyttävä. Ulkonäkööni olin myös ihan tyytyväinen, olisin mennyt Kari Ketosen pikkuveljestä.

Mutta pelkkä pituus ei ole syy siihen, ettei naisseuraa löydy.

Vierailija
58/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Töissä ei esimerkiksi naiset puhu minulle kuin pakollisen pahan. Sitten tuli samalle toimistolle töihin varmaan 195cm pitkä, harteikas nuori mies. Tälle lirkuteltiin kyllä, pyydettiin lounaalle jne. Muutaman kuukauden ajan olin itsemurhan partaalla, lähistön rautatie oli jo katseltu, mihin päätän päiväni. Nyt menee vähän paremmin, mutta nämä kesät on edelleen vaikeaa ja tuskaista aikaa., kun näkee muilla pitemmillä miehillä kauniita naisia. 

M34, 174cm. 

Onneks oot sentään niin pitkä et jalat ja pää yltää yhtaikaa kiskoille :D

Vierailija
59/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on osa miehekästä olemusta. Perustunee varmaan johonkin alkukantaisiin vietteihin. Miehet pitävät pyöreistä rinnoista jotka viestivät hedelmällisyydestä, naiset haluavat kookkaan miehen, joka on turvallinen ja voimakas.

Haluan jonkun, jonka kainaloon käpertyä.

Vierailija
60/161 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaatoi siiderit päähäni.

Varmaan ihan hyvä että teidän juttu kaatui ihan alkuunsa😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän