Miksi naisille ei kelpaa lyhyt mies?
Olen 26-vuotias ja noin 172 cm lyhyt. Miksi naiset eivät kelpuuta lyhyttä miestä? En mahda pituudelleni mitään.
Kommentit (161)
Naiselle on noloa jos mies ei ole pidempi, niin yksinkertaista se.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyille miehille ei kelpaa pitkä nainen. Olen 178cm pitkä ja joku 170cm mies Ok - eivät vaan kelpuuta minua...
oot just hyvän mittainen, ei olisi ainakaan pituuden puolesta ongelmia mulle
Eli joku 180cm missi tai malli ei ole huolinut ap:ta ja se yleistetään sitten kaikkiin naisiin.
Kaverini on lyhyt, hintelä ja kalju. Naisensa pidempi. Ovat olleet vähän yli vuoden verran yhdessä..
Etsi muualtakin kuin siitä omasta (lähi)pitäjästä!
Taitaa harva asia olla mitenkään universaali turn off sukupuolesta riippumatta. Eiköhän kokonaisuus ratkaise, jos yksilö jää ilman kumppania.
Kyllä kelpaa jos mies on joku N'golo Kante, kelpaa vaikka on 168cm. Koska statusta ja vaurautta piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaa jos mies on joku N'golo Kante, kelpaa vaikka on 168cm. Koska statusta ja vaurautta piisaa.
Ei aloiteta heti aamusta, jooko? 😤🤦🏻♂️
Mulle sanoi kerran joku nainen baarissa, että "sori, mutta mun miehen pitää olla yli 190-senttinen..." Sanoin siihen, että eipä mitään, koska mun naisen pitää olla alle 70-kiloinen.
Kaatoi siiderit päähäni.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi kerran joku nainen baarissa, että "sori, mutta mun miehen pitää olla yli 190-senttinen..." Sanoin siihen, että eipä mitään, koska mun naisen pitää olla alle 70-kiloinen.
Kaatoi siiderit päähäni.
Äijä. Vaikka parempi vastaus olisi ollut "alle 55-kiloinen".
Mikä pituudesta puuttuu, sen voi karismalla korvata. Terveisin nainen, joka on onnellinen itseään lyhyemmän miehen kanssa.
Väkisinkin tulee mielikuva, että lyhyellä miehellä on lyhyt kulli joten ei kiitos. N17v
Mun ihastus on 170 cm pitkä. Just hyvä. Kropat sopii hyvin yhteen lähikontaktissa.
Hyvin kelpaa ja on kelvannut jo yli 20v :)
Vierailija kirjoitti:
Väkisinkin tulee mielikuva, että lyhyellä miehellä on lyhyt kulli joten ei kiitos. N17v
Ja tämän kommentin teille tarjoili Pertti peräkammarista
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Töissä ei esimerkiksi naiset puhu minulle kuin pakollisen pahan. Sitten tuli samalle toimistolle töihin varmaan 195cm pitkä, harteikas nuori mies. Tälle lirkuteltiin kyllä, pyydettiin lounaalle jne. Muutaman kuukauden ajan olin itsemurhan partaalla, lähistön rautatie oli jo katseltu, mihin päätän päiväni. Nyt menee vähän paremmin, mutta nämä kesät on edelleen vaikeaa ja tuskaista aikaa., kun näkee muilla pitemmillä miehillä kauniita naisia.
M34, 174cm.
Vtu yhyy.
Mitä ihmettä.
Itse olen 167 cm ja sinkkuaikoinani sain kyllä aloitteita naisilta. Jopa suoria seksiehdotuksia. Tietysti aika on voinut vajaan 15 vuoden aikana muuttua, mutta ei itselläni ollut siis vaikeuksia löytää naisia.
Olin kuulemma useammankin mielestä helposti lähestyttävä. Ulkonäkööni olin myös ihan tyytyväinen, olisin mennyt Kari Ketosen pikkuveljestä.
Mutta pelkkä pituus ei ole syy siihen, ettei naisseuraa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Töissä ei esimerkiksi naiset puhu minulle kuin pakollisen pahan. Sitten tuli samalle toimistolle töihin varmaan 195cm pitkä, harteikas nuori mies. Tälle lirkuteltiin kyllä, pyydettiin lounaalle jne. Muutaman kuukauden ajan olin itsemurhan partaalla, lähistön rautatie oli jo katseltu, mihin päätän päiväni. Nyt menee vähän paremmin, mutta nämä kesät on edelleen vaikeaa ja tuskaista aikaa., kun näkee muilla pitemmillä miehillä kauniita naisia.
M34, 174cm.
Onneks oot sentään niin pitkä et jalat ja pää yltää yhtaikaa kiskoille :D
Pituus on osa miehekästä olemusta. Perustunee varmaan johonkin alkukantaisiin vietteihin. Miehet pitävät pyöreistä rinnoista jotka viestivät hedelmällisyydestä, naiset haluavat kookkaan miehen, joka on turvallinen ja voimakas.
Haluan jonkun, jonka kainaloon käpertyä.
Vierailija kirjoitti:
Kaatoi siiderit päähäni.
Varmaan ihan hyvä että teidän juttu kaatui ihan alkuunsa😄
Jokapäiväinen pituuden itkuvirsi...