Ahdistaako miestä ihastunut nainen? Pitääkö esittää coolia jos hänet haluan?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos itsellä ei ole kiinnostusta tai jos sitä vaikka aluksi olisi ollutkin joka syystä tai toisesta jo lopahtanut ja olet kertonutkin tuntemusten muuttuneen ja toinen ei suostu uskomaan.
Sama suomeksi: Halusin hänet sänkyyn ja sain. Päämääräni tuli saavutettua joten kiinnostus lopahti. Ja nyt se muikki ei suostu uskomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että miehen ihastus meni jo ohi. Ota ihan rauhassa ja katso eteneekö juttu. Jos mies vaan jatkaa himmaamista, niin on aika etsiä uutta seuraa. :(
Ajattelin ihan alussa kun hänet näin, että "tuohon saatat ihastua mutta varo, hänelle se on on ohimenevää" ja ignoorasin miestä itse, mutta tietysti hän pyrki lähelle. Olen suojellut itseä myös mutta kuitenkin ihastumisen tunne tuli. Käviköhän tässä juuri kuten ajattelinkin!
ap
Mikä miehessä sai sinut ihastumaan? Onko hän sitä tyyppiä, joka yrittää hurmata kaikki naiset ympärillään?
Kun näin hänet, ajattelin "onpa komea mies" ja heti perään että hän saa varmaan huomiota naisilta, minä en siihen kisaan lähde ja unohdin kunnes hän itse leveästi hymyillen tulee sitä minulle antamaan. Tähän menin vaistonvaraisesti mukaan. Sen jälkeen sanoin itselleni, "miksi menit tuohon." Ja ehdin vielä ottaa täysin asiaan keskittyvän asenteen, ei mieheen, en pyrkinyt tekemään mitään vaikutusta, vähän jopa päinvastoin, mistä hän taisi hämmentyä. No, sen jälkeen on tullut pitkiä katseita ja olen tuijottanut vain takaisin. Ehdin ihastua.
ap
Tuo saattaa olla ihan hyvä keinoa saada itselleen hurmaamaan tottuneen miehen huomio. Mutta miksi hän olisi lopettanut sen?
Outoa on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yleistä ohjetta tai sääntöä. Ihmiset ja miehet ovat kaikki yksilöitä. Vetäytyminen voi olla säikähtämisen merkki, mutta sitä ei voi tietää, kumman tunteita mies säikähti. Ehkä innokkaan naisen, josta ei ole vakavasti kiinnostunut. Yhtä lailla saattaa säikähtää myös omia tunteitaan jos ne äkisti ja yllättäen kasvavat suuriksi.
Puhuminen auttaa. Yhteyttä kannattaa pitää yllä, eikä antaa hiipua, ja ottaa sitten asia puheeksi. Kautta rantain voi lähestyä mutta kuitenkin ihan suoraan puhua tunteista.
En ole ikinä kuullut kenenkään sinkkumiehen pelästyneen omia tunteitaan. Tuo on naisten juttu.
Enemmänkin sinkkumies saattaa peitellä panetustaan, jos sen näyttäminen ei jostain syystä ole sopivaa.
Ei kai kukaan nyt tunteitaan pelästy, mutta työpaikalla tai harrasteporukassa ei välttämättä halua ns. keinuttaa venettä, koska kiinnostuksen osoittaminen saattaa vaikuttaa niin moneen muuhunkin ihmiseen, varsinkin jos se ei saa vastakaikua. Ja vaikka se saisikin vastakaikua. Ei monia ihmisiä kiinnosta käyttää työ- tai vapaa-aikaansa siihen, että joutuvat katsomaan kahden ihmisen keskinäistä kiehnausta.
Kannattaa nostaa kissa pöydälle. Sittenhän tiedätte molemmat, mikä on homman nimi. Mitä voit hävitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan nyt tunteitaan pelästy, mutta työpaikalla tai harrasteporukassa ei välttämättä halua ns. keinuttaa venettä, koska kiinnostuksen osoittaminen saattaa vaikuttaa niin moneen muuhunkin ihmiseen, varsinkin jos se ei saa vastakaikua. Ja vaikka se saisikin vastakaikua. Ei monia ihmisiä kiinnosta käyttää työ- tai vapaa-aikaansa siihen, että joutuvat katsomaan kahden ihmisen keskinäistä kiehnausta.
Minä ainakin olen vain onnellinen, jos ihmiset löytävät toisensa työ- tai harrastuspiireistä. Mikä siinä ketään ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa nostaa kissa pöydälle. Sittenhän tiedätte molemmat, mikä on homman nimi. Mitä voit hävitä?
Mitäkö? Noh, sydän voi särkyä joko heti tulevien pakkien muodossa tai mies voi käyttää ihastusta hyväkseen ja pelata mukana vähän aikaa. Voi tulla morkkis ja itsekunnioituksen menetys, kun tunnustaa mahdollisesti yksipuolista ihastustaan. Vaiheilu ja vaikeatulkintaisuus on merkki että miestä ei kiinnosta, ainakaan tarpeeksi. Älä rupea sille avautumaan, kiusallista kaikille.
Kateuttako? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen vain onnellinen, jos ihmiset löytävät toisensa työ- tai harrastuspiireistä. Mikä siinä ketään ärsyttää?
Kateus tai mustasukkaisuus...
AP
oletko värjännyt hiuksesi tummiksi? Ennen blondi.
käytöksen muutos sopisi ajankohtaan nyt kun on pari kertaa viimeksi nähty. Ekalla kerralla sinulla on maailman kaunein hymy, viimeksi jäätä.
Kateuttako? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sivulliset joutuvat tahtomattaan osallistumaan näiden kissa ja hiiri -leikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itsevarmasti ihastunut niin se on vaan kuumaa, mutta sellainen itteänsä vähettelevä jahtaaja saa painelemaan karkuun.
Mulla kävi niin päin, että säikähdin todella itsevarmaa lähestymistä. En ollut tottunut sellaiseen ja hämmennyin.
Voi tulla liian nopeasti miehelle huonoin seurauksin
noon, mikäli "vaimo " oikeasti siis tehnt konkreettista asioiden hteensaattamiseksi tunteellisen järkevän lähestmisen kautta (kuten sosiaalisesti fiksusti), niin onhan se aivan eri asia kuin joku mikälie kiljukaula perässä seurailemassa ja kostop.. jankuttamassa kun ei saa huomiota.
ei ole siis jäänt "kavereidensa" kanssa kikatteluksi ja peitetarinoiden pyörittelksi oman päänsä sekoittamiseksi. itselleen valehtelu ja trollimedian pöriistäminen se vasta omaa myrkkyä itselleen on; mikäli joku toinen viitsii sellaiseen takertujaan nhjätä aikaansa,saa vielä taukin leiman kun esiinty tositaukin seurassa. "se on se lyyli joka juoksi sen toisen perässä ja jne jne."
perässä sekoileva kiljukaula jostain bambumetiköstä on kllä kaikkea muuta kuin itsevarma. perässä pitää rähjätä kunnes partio yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö? Noh, sydän voi särkyä joko heti tulevien pakkien muodossa tai mies voi käyttää ihastusta hyväkseen ja pelata mukana vähän aikaa. Voi tulla morkkis ja itsekunnioituksen menetys, kun tunnustaa mahdollisesti yksipuolista ihastustaan. Vaiheilu ja vaikeatulkintaisuus on merkki että miestä ei kiinnosta, ainakaan tarpeeksi. Älä rupea sille avautumaan, kiusallista kaikille.
Ei kai se sydän voi särkyä jos mitään ei ole vielä ollutkaan, korkeintaan ego ottaa iskun.
Outoa on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yleistä ohjetta tai sääntöä. Ihmiset ja miehet ovat kaikki yksilöitä. Vetäytyminen voi olla säikähtämisen merkki, mutta sitä ei voi tietää, kumman tunteita mies säikähti. Ehkä innokkaan naisen, josta ei ole vakavasti kiinnostunut. Yhtä lailla saattaa säikähtää myös omia tunteitaan jos ne äkisti ja yllättäen kasvavat suuriksi.
Puhuminen auttaa. Yhteyttä kannattaa pitää yllä, eikä antaa hiipua, ja ottaa sitten asia puheeksi. Kautta rantain voi lähestyä mutta kuitenkin ihan suoraan puhua tunteista.
En ole ikinä kuullut kenenkään sinkkumiehen pelästyneen omia tunteitaan. Tuo on naisten juttu.
Sinun kuulonvarainen tulkintasi ei ole koko maailma ja totuus. Harva noista edes kailottaa ympäriinsä. Tuo on silti ihan yleisinhimillinen reaktiomalli. Mies olen itsekin, joka tuon kirjoitti ja ihan kokemuksesta puhun.
Vierailija kirjoitti:
Outoa on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kuulonvarainen tulkintasi ei ole koko maailma ja totuus. Harva noista edes kailottaa ympäriinsä. Tuo on silti ihan yleisinhimillinen reaktiomalli. Mies olen itsekin, joka tuon kirjoitti ja ihan kokemuksesta puhun.
Missä tilanteessa saattaisit pelästyä omia tunteitasi?
Vierailija kirjoitti:
Kateuttako? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sivulliset joutuvat tahtomattaan osallistumaan näiden kissa ja hiiri -leikkiin.
Millä tavalla? Kai nyt aikuiset ihmiset osaavat työpaikalla käyttäytyä, vaikka vipinää olisikin.
Komea mies, jolla on vaihtoehtoja, tuskin on epätoivoinen maanikko.