Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako miestä ihastunut nainen? Pitääkö esittää coolia jos hänet haluan?

Vierailija
30.07.2020 |

Miten on?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista, jos mieskin on ihastunut sinuun. Ilman merkkejä siitä en omiakaan tunteita esittelisi.

Aika epävakaisia merkkejä näyttää. Alussa oli todella ihastuneen oloinen mutta nyt jotenkin vetäytynyt, juuri kun jäin koukkuun.

ap

Monet miehet vetäytyvät, kun oikeasti ihastuvat. Oleellinen kysymys on, kohteleeko hän sinua jotenkin erilailla kuin muita naisia.

Kyllä, todella huomioiden ja nyt suurinpiirtein ignooraa.

ap

Vierailija
22/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän kyllä myös jarrutella kiinnostukseni näyttämistä, mutta onhan se vaikeaa kun oikeasti pitää toisesta. Mies on flirtti ja naisiin menevä, mutta pohjimmiltaan haavoittuvainen. Yritän pitää flirtin hänen kanssaan samalla tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies varattu?

Eihän kukaan terve järkinen nyt edes yritä varattua. Koska tietää, että seuraukset eivät voi olla hyvät.

Vierailija
24/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista, jos mieskin on ihastunut sinuun. Ilman merkkejä siitä en omiakaan tunteita esittelisi.

Aika epävakaisia merkkejä näyttää. Alussa oli todella ihastuneen oloinen mutta nyt jotenkin vetäytynyt, juuri kun jäin koukkuun.

ap

Monet miehet vetäytyvät, kun oikeasti ihastuvat. Oleellinen kysymys on, kohteleeko hän sinua jotenkin erilailla kuin muita naisia.

Kyllä, todella huomioiden ja nyt suurinpiirtein ignooraa.

ap

Tarkoitatko, että aimmin hän huomioi sinua ja ignoorasi muut naiset ja nyt ignooraa sinut ja huomioi muita naisia? Vai että hän yhtäkkiä ignooraa vain sinua? Jälkimmäisessä tapauksessa sinun on katsottava, vilkuileeko hän sinuun päin flirttaillessaan muiden naisten kanssa.

Vierailija
25/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että miehen ihastus meni jo ohi. Ota ihan rauhassa ja katso eteneekö juttu. Jos mies vaan jatkaa himmaamista, niin on aika etsiä uutta seuraa. :(

Tää on kyllä totta. Jos mies haluaa sinut, hän tekee jossain vaiheessa jotain sen eteen.

Vierailija
26/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos itsellä ei ole kiinnostusta tai jos sitä vaikka aluksi olisi ollutkin joka syystä tai toisesta jo lopahtanut ja olet kertonutkin tuntemusten muuttuneen ja toinen ei suostu uskomaan.

Vierailija
27/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että miehen ihastus meni jo ohi. Ota ihan rauhassa ja katso eteneekö juttu. Jos mies vaan jatkaa himmaamista, niin on aika etsiä uutta seuraa. :(

Ajattelin ihan alussa kun hänet näin, että "tuohon saatat ihastua mutta varo, hänelle se on on ohimenevää" ja ignoorasin miestä itse, mutta tietysti hän pyrki lähelle. Olen suojellut itseä myös mutta kuitenkin ihastumisen tunne tuli. Käviköhän tässä juuri kuten ajattelinkin!

ap

Vierailija
28/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mulle on joskus käynyt niin. Silloin olen ystävällisesti, mutta päättäväisesti kertonut, että en tunne yhtään mitään kaveruutta tms. enempää. En halua, että toiselle jää pienkinkään toivonkipinä ihan itsensä vuoksi, vaikka se itsetuntoani onkin hivellyt

Vierailija
29/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ihan alussa kun hänet näin, että "tuohon saatat ihastua mutta varo, hänelle se on on ohimenevää" ja ignoorasin miestä itse, mutta tietysti hän pyrki lähelle. Olen suojellut itseä myös mutta kuitenkin ihastumisen tunne tuli. Käviköhän tässä juuri kuten ajattelinkin!

ap

Mikä miehessä sai sinut ihastumaan? Onko hän sitä tyyppiä, joka yrittää hurmata kaikki naiset ympärillään?

Vierailija
30/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Mulle on joskus käynyt niin. Silloin olen ystävällisesti, mutta päättäväisesti kertonut, että en tunne yhtään mitään kaveruutta tms. enempää. En halua, että toiselle jää pienkinkään toivonkipinä ihan itsensä vuoksi, vaikka se itsetuntoani onkin hivellyt

Varsin ystävällistä. Toimisivatpa kaikki miehet näin.

Vierailija
31/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos itsellä ei ole kiinnostusta tai jos sitä vaikka aluksi olisi ollutkin joka syystä tai toisesta jo lopahtanut ja olet kertonutkin tuntemusten muuttuneen ja toinen ei suostu uskomaan.

Miten helposti mies huomaa naisen kiinnostuksen?

Vierailija
32/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mikä miehessä sai sinut ihastumaan? Onko hän sitä tyyppiä, joka yrittää hurmata kaikki naiset ympärillään?

Kun näin hänet, ajattelin "onpa komea mies" ja heti perään että hän saa varmaan huomiota naisilta, minä en siihen kisaan lähde ja unohdin kunnes hän itse leveästi hymyillen tulee sitä minulle antamaan. Tähän menin vaistonvaraisesti mukaan. Sen jälkeen sanoin itselleni, "miksi menit tuohon." Ja ehdin vielä ottaa täysin asiaan keskittyvän asenteen, ei mieheen, en pyrkinyt tekemään mitään vaikutusta, vähän jopa päinvastoin, mistä hän taisi hämmentyä. No, sen jälkeen on tullut pitkiä katseita ja olen tuijottanut vain takaisin. Ehdin ihastua.

ap

Vierailija
33/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yleistä ohjetta tai sääntöä. Ihmiset ja miehet ovat kaikki yksilöitä. Vetäytyminen voi olla säikähtämisen merkki, mutta sitä ei voi tietää, kumman tunteita mies säikähti. Ehkä innokkaan naisen, josta ei ole vakavasti kiinnostunut. Yhtä lailla saattaa säikähtää myös omia tunteitaan jos ne äkisti ja yllättäen kasvavat suuriksi.

Puhuminen auttaa. Yhteyttä kannattaa pitää yllä, eikä antaa hiipua, ja ottaa sitten asia puheeksi. Kautta rantain voi lähestyä mutta kuitenkin ihan suoraan puhua tunteista.

Vierailija
34/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hieno ihminen. Olisipa kaikki miehet tuollaisia. Omalle kohdalle sattunut vain näitä, jotka alkaneet vältellä ja kadonneet yhteydestä kokonaan, selityksittä. Spitaalisena kohtelua.

Vierailija
35/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on komea, ei automaattisesti tarkoita että on ilkeä peluri. Komeat miehet on varmaan tottuneita saamaan mitä haluavat, mutta olen kyllä monta komeaa sydämellistä miestä tavannut joidenka vanhempia täytyisi palkita hienosti tehdystä kasvatustyöstä !!

Ehkä hän oikeastikin kiinnostui sinusta, mutta jos annoit vaikutelman ettet tunne samoin, hän totesi ettei kannata?

Vierailija
36/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei sitä kiinnosta, ainakaan enää.

Vierailija
37/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kun näin hänet, ajattelin "onpa komea mies" ja heti perään että hän saa varmaan huomiota naisilta, minä en siihen kisaan lähde ja unohdin kunnes hän itse leveästi hymyillen tulee sitä minulle antamaan. Tähän menin vaistonvaraisesti mukaan. Sen jälkeen sanoin itselleni, "miksi menit tuohon." Ja ehdin vielä ottaa täysin asiaan keskittyvän asenteen, ei mieheen, en pyrkinyt tekemään mitään vaikutusta, vähän jopa päinvastoin, mistä hän taisi hämmentyä. No, sen jälkeen on tullut pitkiä katseita ja olen tuijottanut vain takaisin. Ehdin ihastua.

ap

Eli mies teki itsensä tykö, mutta sinä ignoorasit. Nyt on sinun siirtosi aika, ellei mies ole epätoivoinen maanikko.

Vierailija
38/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yleistä ohjetta tai sääntöä. Ihmiset ja miehet ovat kaikki yksilöitä. Vetäytyminen voi olla säikähtämisen merkki, mutta sitä ei voi tietää, kumman tunteita mies säikähti. Ehkä innokkaan naisen, josta ei ole vakavasti kiinnostunut. Yhtä lailla saattaa säikähtää myös omia tunteitaan jos ne äkisti ja yllättäen kasvavat suuriksi.

Puhuminen auttaa. Yhteyttä kannattaa pitää yllä, eikä antaa hiipua, ja ottaa sitten asia puheeksi. Kautta rantain voi lähestyä mutta kuitenkin ihan suoraan puhua tunteista.

Älä viitsi... Oletko kenties lukenut hieman liikaa Harlekiineja tai jotain. Tuollaista ilmiötä ole olemassakaan, toiveajattelua.

Vierailija
39/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut kenenkään sinkkumiehen pelästyneen omia tunteitaan. Tuo on naisten juttu.

Vierailija
40/86 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet suoraan sanoisi tai kantaisi isoa kylttiä ”Olen ihastunut suhun”, niin en luultavasti tajuaisi ihastumistasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi