Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko kun keväällä ehdotin uimalaseja viruksen torjuntaan? (kaikki pitivät typeränä.

Vierailija
30.07.2020 |

Nyt Faukchi ehdottaa samaa.... Eli älkää naurako viestintuojalle

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan muista.

Vierailija
2/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit oikeassa! Kukaan jolla on rillit ei oo saanu tartuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina tiedetty, että virus leviää myös silmien limakalvoilta nieluun ja siitä eteenpäin. Mutta silmien kautta ei ihminen puhalla ilmaa ja tartuta muita. Ammattikäytössä "uimarinmaski" on ollut käytössä kaiken aikaa.

Vierailija
4/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pyydä anteeksi?

ap

Vierailija
5/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, valitettavasti.

Vierailija
6/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä muistan ja pidin silloinkin järkevänä ajatuksena. En vaan itse hankkinut, mutta maskeja kylläkin. Jos pahenee syksyllä, hankin ne lasitkin.

7/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visiiri riittää.

Vierailija
8/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista,  mutta aikoinaan olin perustamassa Auroran sairaalaan vakavien infektioiden osastoa ja tuli mulle jo silloin harvinaisen selväksi, miten erilaisilta tartunnoilta suojaudutaan. Kun pandemia alkoi viime talvena levitä Eurooppaan, hankin jo silloin riittävästi itseni suojaamiseen tarvittavia välineitä. 

Vierailija
9/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset syyttää tästä toisiaan? Eli keksii lähinnä vitsejä, kun koko asia on ennemminkin pelkkää valetta.

Heidän hyväkseen, joka ovat koko sotkun luoneet, haluan irti siitä!

Nyt tulee RANKKA. On kuva muoviin kääritystä ruumiista, kärryistä jne.

Valeartikkeli väittää, että korona on 100x tappavampi kuin kausi-influenssa. Että koronassa on vielä 100x enemmän kuolleita jokaista tartunan saanutta kohti.

https://www.nationalgeographic.com/science/2020/07/coronavirus-deadlier-...

Lainaus tuolta:

"What’s more, scientists today have a better sense of how to measure COVID-19's lethality, and the numbers are alarming. Using a more sophisticated calculation called the infection-fatality rate, paired with the past few months’ worth of data, the latest best estimates show that COVID-19 is around 50 to 100 times more lethal than the seasonal flu, on average. "

Tämä on se vale. 

Vale on niin suuri.

Tuon mukaan Suomessa pitäisi siis olla kymmeniä ellei satoja tuhansia kuolleita, (vahinkoja) ja Ruotsissa vielä enemman. Vähin määrä, jonka influenssa on Ruotsissa vienyt on noin tuhat henkiloä vuodessa, kerro sadalla, ja katso miten on!

Toteutuuko 100 000 vahinkoa?

Koko artikkeli rakentuu piilottamaan sitä missä vahingot NY:ssä tapahtuivat. Ne tapahtuivat nimenomaan sairaaloissa ja vanhainkodeissa, ja tuo piilottaa pelottelulla todellisen syyn, eli laitosten vahingot, ja syyttää viruksen väitettyä tappavuutta, vaikka se on vahingoksi lähinnä, erityisesti heille, jotka influenssarokote on "pelastanut".

Ei muille. Odottakoot itse rokotetta?

Ihan tarkoituksella julkaisivat tuollaisen?

R

Vierailija
10/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uimassa, ja sain sen. Olisiko uimalasit auttaneet?

Vai tarkoittaako Fauchi jotta katso silmälaseilla. No katsokaa nyt sitten minua syyllistä! Tässä olen.

Vierailija
11/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurostat on aloittanut koronapelottelun ja sortuu valeeseen twiiteissään. 

Eli zoomaa tilastossa koronavahinkopiikkiin ja samalla vertaa sitä edellisten vuosien keskiarvoon. Vaikka edellisiltäkin vuosilta on paljon vahinkoja siis piikkeina. Niistä Eurostat ei kerro, esitä tuossakaan mitään.

Kuolleiden määrä on talvisin huomattavan suuri. Siina on kausivaihtelupiikkeja, ja korona ei ole sellainen kauhistuttava asia kuin Eurostatin twiitit ovat kertoneet.

Jos haluatte hiukan totuutta, ja nähdä edes osan KOKONAISUUTTA, niin avatkaa Euromomo, eurostatin sijasta. 

Korona ei ole paljoa kausittaista nuhaisuutta ihmeellisempi asia! 

Tietysti voi huomata senkin, etta influenssarokote on saanut sen aikaan, ja luonut vaestopyramidin joka on altis nuhaisuudellekin, jos sikseen sattuu.

Vierailija
12/12 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit oikeassa! Kukaan jolla on rillit ei oo saanu tartuntaa.

Joo totta, mulla on otsa täynnä rillejä, eikä ole korona kuoppassu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä