Hypoteesi. 16v. teinisi kysyy mikä on tekopenis, mitä vastaat?
Käsi sydämelle mammat. Nuoresi kysyy spontaanisti Kaalimadon mainokseen viitaten mikä tekopenis on, mitä vastaat?
Kommentit (14)
Ensin ihmettelisin eikö ole sellaista nähnyt jo koulun terveystiedon tunnilla, jos ei niin kaivaisin omani makuuhuoneen laatikosta ja näyttäisin minkälainen dildo on.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 12:45"]
Ensin ihmettelisin eikö ole sellaista nähnyt jo koulun terveystiedon tunnilla, jos ei niin kaivaisin omani makuuhuoneen laatikosta ja näyttäisin minkälainen dildo on.
[/quote]
Kaivaisitko? Heh :)
Käskisin huoneeseensa lukemaan Raamattua.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 12:45"]
[/quote]
Kaivaisitko? Heh :)
[/quote]
Kyllähän sellaisen voisi näyttää. Ja samalla kertoa, ettei sellainen ole suinkaan pakollinen seksielämässä, mutta ei se syntiäkään ole. Voisin kuvitella teinini reagoivan tyyliin " Hyi, äiti, mikä toi on?!" ja sitten nauraisimme yhdessä asialle jatkaen joko juttelua asiasta tai jättäen asian siihen. Miten teini itse haluaisi. Tosin kysyisin kyllä haluaako nähdä dildon, ennen kuin menisin sellaisen hakemaan, sillä pahinta olisi vaivaannuttava keskustelutuokio.
Ihmettelisin todella, jos 16v ei tiedä mikä se on. Voisin odottaa tuollaista kysymystä 8-12-vuotiaalta. Sitä vanhemmat kyllä järjestään tietää seksileluista.
Että mikä on tekopenis.
Paitsi että mun 16-vuotias ei tuollaista kysyisi, kun on kysynyt sitä 12-vuotiaana ;)
Jos 16v ei tiedä mikä on tekopenis niin huhhuh
Mä olisin tosi ihmeissäni jos 16-vuotias ei tietäisi mikä se on. Vastaisin kuitenkin, että se on seksilelu.
Pyärtyisin, ettei hän sitä itse tiedä, sitten kertoisin seksileluista vähän enemmänkin...
No, en ole nähnyt tuota mainosta. Todennäköisesti kysyisin nuorelta ensin, että mitä hän arvelee sen olevan. Voihan nuorella tulla mieleen, että se on jokin keinotekoinen laite, jolla korvataan aito penis samaantapaan kuin sydämentahdistin, proteesi yms.
Sitten kertoisin, että se on väline, joka saattaa surista tai hurista, ja tuottaa seksuaalista mielihyvää. Yleensä jollain tavalla peniksen malliseksi tehty. Sitä voi yleensä käyttää joko yksin tai yhdessä.
Itse asiassa minun varmaan pitäisi guuglata, koska en ole varma siitä, että pitääkö edellä mainittu teksti paikkaansa.
Yhdyssanan eka osa on teko- ja toinen osa penis, eli kyllä tietämättömänkin pitäisi noista osata loogisesti päätellä mistä on kyse. Ellei ihan kehari ole.
No tehty penis, ei aito. Eikö se semmonen ole?