Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahaa kotiäideille

Vierailija
29.05.2013 |

kotiäitien kummit - rahaa meille kotiäideille

olen rahattomana kotiäitinä kehitellyt ideaa, että kotiäidillä olisi työssä käyviä äitejä kummeina (vrt Plan-kummit). Yhteen piiriin kuuluisi 10-15 kummia/yksi kotiäiti. Nämä antaisivat kuukausittain kummilapselleen 50-100euroa/kuukausi. Niin saisin käytörahaa. Summa on niin mitätön ettei se kirvele mutta antaa 24 t /vrk työskentelevälle kotiäidille omaa rahaa. Työäidin omaatuntoa rauhoittaisi että hän voisi helpottaa toisen oikean äidin elämää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku unohtanut taas ottaa aamulääkkeet...

Vierailija
2/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

dream on, loser!

hyvä vitsihän tämä kyllä on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatan

Vierailija
4/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olen töissä, ettei tarvitse pummia muilta rahaa....

Suosittelen sinullekin.

T. kahden äiti ja kolmas tulossa

Vierailija
5/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, heh. Ja kun työssäkävä hakee ipanat tarhasta niin sehän lasketaan vapaa-ajaksi.. :)

Vierailija
6/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ehdotan, että kotiäidit tulee meille siivomaan ja pyykkäämään sillä aikaa kun mä oon töissä.

Vierailija
7/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kotiäiti, jos haluat rahaa, hoida siinä sivussa työssäkäyvien lapsia. Ei se kotonaolo mitään 24/h työtä ole. Se on normi perhe-elämää.Saat ulkoilla, kahvitella ja käydä kaupassa päivällä kaikessa rauhassa. Olen ollut 10 vuotta kotona ja tiedän. Työn ja perheen yhdistäminen on rankempaa.

Vierailija
8/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olisit aikoinaan voinut toimia omana kumminasi ja säästänyt kotiäiteilyä varten sen 100€ kuussa. Vastaavasti lapsen isä voisi osoittaa solidaarisuustta antamalla sinulle kyseisen summan käyttöösi.

Vierailija
9/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 € – ruokatarpeet viisihenkiselle perheelle kahdeksi viikoksi
Yläpuolella ote paln kummin lahjoituksesta http://www.plan.fi/fi-FI/lahjoita/ Eli pikkuisen mielummin laittaisin mahdolliset ylimääräiset rahani sinne.
T. työssäkäyvä äiti

Vierailija
10/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän kaikki rahoitamme verovaroin kotiäitien elämää ja toimimme tahtomattammekin heidän kummeinaan.

Vierailija
11/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti on ollut palstalla aikaisemmin. Nyt herää enää kysymys, oletko plagioinut jotakuta muuta vai pelkästään itseäsi.

Vierailija
12/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, hyvä idea. Kai yhdellä kotiäidillä sais olla useampiakin kummeja?

Vierailija
13/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vanha mutta mun korvaan särähti tuo työäiti ja oikea äiti. Itse olen hoitovapaalla ja suunnittelen ottavani lapsia hoitoon muttei mileenkään tulisi väheksyä töissäkäyviä äitejä. Itse viihdyn kotona ja lasten kanssa mutta eihän se kaikkien mielestä voi ihanaa olla. 

Hävettäisi olla kotiäiti fanaatikko.

Vierailija
14/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työäiti ja oikea äiti?

:D tervetuloa mamma 2000-luvulle!

t. työäiti

Vierailija
15/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 11:14"]

työäiti ja oikea äiti?

:D tervetuloa mamma 2000-luvulle!

t. työäiti

[/quote]

Joo mäkin olen "työäiti". WTF?

On se kamalaa kun kotona olevilla on aina niin raskasta ja sitten siitä vielä maksetaan huonosti. Olen itsekin hoitovapaalla pienen pätkän ollut ja äitiyslomalle jään taas syksyllä, mutta en oleta että muut maksavat siitä, että vietän normaalia perhe-elämää. Varsinkin kun veroeuroilla jo kotihoidontuet ym maksetaan. Hoh hoijaa. Kaikki muutkin menevät töihin jos rahat ei riitä. Jos perhe on tehnyt tämän valinnan niin kannattaa sit ruveta vaikka jakamaan hesaria aamuöisin, että saa rahaa.

Vierailija
16/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt lähtekö hei tähän vanhaan provoon...

Vierailija
17/17 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toki.

Heti lähden mukaan jos tämä kotiäiti vastavuoroisesti tekee jotakin minun elämäni helpottamiseksi. Vie vaikka lapset aamuisin päiväkotiin, jotta minä saisin lähteä rauhassa aamulla töihin vaikka vähän varhemmin.

Itse hakisimme sitten lapset työpäivän jälkeen päiväkodista kotiin. Vaikka vuoropäivinä. Se helpottaisi todella paljon meidän arkeamme.

Kotiäiti voisi myös hakea pikkukoululaisemme koulusta (matka on vaarallinen lapselle yksin kuljettavaksi) ja vaikka katsoa että hän saa välipalaa ja läksyt tehtyä.

Eihän noista olisi edes vaivaa kotiäidille, hänhän muutenkin ulkoilee lastensa kanssa ja laittaa ruokaa monta kertaa päivässä, siinä samalla hoitaisi nuo pienet hommat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi