Menen naimisiin enoni kanssa...
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:48"]
... haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Öö... en.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 15:16"]
hyi, ette voi olla 33 ja 32
[/quote]
Miten niin eivät voisi olla?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 13:59"]
Onko kellään muulla hyvää pitsareseptiä?
[/quote]
Mä laitan joskus perunamuusijauhetta pohjaan, siis pikkupitsoihin, kannattaa kokeilla!
Hyi vittu. Toivottavasti tajuutte erota mahd. pian... toivon todella että oot trolli.
No mikä tässä on niin ällöttävää? Ap on varmasti miettinyt asiaa ja yrittänyt kieltää tunteensa yhteisön painostuksesta, elänyt jo vuosikausia niin kuin muut odottavat. Jos kaksi aikuista ihmistä haluaa toisensa, siitä vain, se ei kuulu kenellekään varsinkaan jos ette ole lapsia hankkimassa. Olette onnenne varmasti ansainneet. Viettäkää iloiset häät!
Mä tiedän naisen, joka teki sedälleen useammankin lapsen. En tiedä, olivatko naimisissa mutta useita vuosia suhteessa kuitenkin.
Ja lapsilla ei ole ainakaan mitään päällepäin näkyvää vammaa :D Sisäsiittoisuushan alkaa näkyä yleensä myöhemmissa sukupolvissa, jos jatkuvasti sukulaisiaan nai. Tai sisarusliitoissa aiemmin.
toi perunamuussijauhe pitsapohjassa kuulostaa myös tosi hyvälle, kokeilenpa sitä. onko se mummon muusi jauhe sopiva? mä muute paan tänään pitsaan täytteeks broileria, artisokkaa ja aurajuustoa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 15:16"]
[/quote]
Miten niin eivät voisi olla?
[/quote]
Samaa ihmettelen. Oman lapseni ja hänen enonsa ikäero on vain viisi vuotta.
Mä olen aivan sairaan järkytyksessä tästä ketjusta :(( Ei Suomessa voi tällaista tapahtua!
Ihanko te oikeesti meinaatte, että joku pakastepitsa vois olla lähelläkään itseleivottua(tattarijauhoista)?
Ihan oksettavaa!
kuules rakas 56, pakastepitsoista en oo varma onko joku avannu suutaan, pohjista lähinnä on puhuttu. pakastepohjat on lytätty ja erilaisia variaatioita pitsapohjan valmistukseen tässä on vaihdettu reseptejä =) <3
porvoossa voi mennä naimisiin vaikka isä ja tytär ;)
Onko sulla sisaruksia, joiden kanssa lapsesi voisivat mennä naimisiin? Ei noin hyvää ideaa kannata tähän vain sukupolveen jättää.
Tässä sulle vielä linkki Espanjan kuninkaallisten sukupuuhun 1600-luvulta. Siellä enot nai siskontyttäriä oikein urakalla.
http://learnearnandreturn.files.wordpress.com/2011/07/777px-carlos_segundo801.png
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 18:32"]
Onko sulla sisaruksia, joiden kanssa lapsesi voisivat mennä naimisiin? Ei noin hyvää ideaa kannata tähän vain sukupolveen jättää.
Tässä sulle vielä linkki Espanjan kuninkaallisten sukupuuhun 1600-luvulta. Siellä enot nai siskontyttäriä oikein urakalla.
http://learnearnandreturn.files.wordpress.com/2011/07/777px-carlos_segundo801.png
[/quote]
Joo, ja kannattaa googlata tuo "tulos", Charles, ei oo kovin hehkeä kaveri.
Kannattaa googlata Mark Bello ja pizza recipe, ehkä löytyy myös suomeksi toisenlaisella haulla. Maku noissa kotipitsapohjissa nyt varmaan on aina sama, mutta tuolla saan ainakin itse aina todella helposti muotoiltavaa taikinaa. Olen jopa melkein oppinut pyörittämään sitä sillai sormien päällä. Tosin jos tekee tosi ohueksi, niin helposti tuo menee liiankin rapeaksi, ainakin meidän uunissa.
Yritän olla tosi avarakatseinen, mut jotenki tosi ällöttävää kaikesta huolimatta.. En vaan voi mitään, että alkaa oksettaaa vaikka kaks aikuista ihmistä rakastaa toisiaan pyyteettömästi.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 12:40"]
Onko häihin muuten tulossa yhtään sukulaista?
[/quote]
.. No pun intended...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:52"]
Äitisi biologisen veljen?
[/quote]Kyllä, äitini pikkuveljen.