Sivelin yöllä hellästi vaimoni rintaa ja ehdotin rakastelua...
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 13:45"]
Mutta vaimo sanoi: "Älä viitti!"
[/quote]
Olipa kurja tilanne! :( Minä en sano koskaan niin, tosin mieskään ei sano ääneen mitään, eletaan vaan rakastella, aina kun mies vaan haluaa.
Tosi kurja vaimo sinulla. Jos joskus joudun vastaavaan tilanteeseen käännän paljaan peppuni miehen tarjolle. Ei siinä tarvitse mitenkään täysillä mukana olla, mutta on mukavaa tarjota miehelle vartalonsa käyttöön panetuksen yllättäessä. Vaikka keskellä yötä.
törkee muija sulla
terveisin aina halukas
Mitä tarkoittaa hively, ja mikä oli tarkka sanamuoto rakastelun ehdottamisessa? Nopea kouraisu ja korvaan kuiskattu "pannaanks?" ei toimi täälläkään
Mäkin tykkään seksistä mieluummin silloin kun olen hereillä. Mut silloin ukko katsoo telkkarista jotain metsien miehiä ja varastonmetsästäjiä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 13:53"]
Tosi kurja vaimo sinulla. Jos joskus joudun vastaavaan tilanteeseen käännän paljaan peppuni miehen tarjolle. Ei siinä tarvitse mitenkään täysillä mukana olla, mutta on mukavaa tarjota miehelle vartalonsa käyttöön panetuksen yllättäessä. Vaikka keskellä yötä.
[/quote]
Toi on niin miehen kirjoittama. Tai tyhmän naisen...
Mikä ihme se on,oletatko että vaimo on "käytettävissä" 24/7 kun sulla nyt sattuu tekeen mieli?
No mä olisin antanut. Tyhmä vaimo.
Tiedoksesi, ap, että halukkaita naisiakin on olemassa. Menemme mieheni kanssa niin eri aikaan nukkumaan, että tuollainen tilanne on meillä aivan normaali. Siis se, että ehdotuksia tulee (jos tulee joskus) mitä kummallisimpiin aikoihin. Puolen tunnin jumppa ja taas nukkuu makeasti.
Itse aloin viime yönä lähentelemään miestäni ja viidessä minutissa pääsin jo päälle pomppimaan, jee! Vai Olikos tähän siis tarkotus kommentoida tuota vai kertoa omasta edellisyöstä?
Yleensä, jos mun mies tekee noin ja olen jo nukahtanut, alan huutaa ja hakata sitä mihin sattuu osumaan. Sitten nukahdan heti uudestaan.
Minulla on yöpöytäkaapissa keinopimpero. Avaan kaapin oven, otan sen esille ja ojennan miehelle. Jos en kelpaa ollessani hereillä, ei nukkuvaa tarvitse häiritä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 14:06"]
Mikä ihme se on,oletatko että vaimo on "käytettävissä" 24/7 kun sulla nyt sattuu tekeen mieli?
[/quote]
Ilman muuta. Minunkin kaluni on vastaavasti hänen käytettävissään ja aina 100% tyytyväisyystakuu kovana.
nainen on seksiä varten nimi NAInenkin sen sanoo.
Nainen on kuitenkin NAINEN. mies on VAAN mies. pitäkää Naiset puolenne.
höh. mua ei herätetä seksiin sen mies tietää. mutta mä saaan kuulemma koska vaan herättää hänet jos himo iskee. en todellakaan halua että mies hivelee ensimmäiseksi rintoja tai alapäätä. kiihotus syntyy just siitä että hivelee kaikkia muita paikkoja kunnes en enää kestä =)
höh. mua ei herätetä seksiin sen mies tietää. mutta mä saaan kuulemma koska vaan herättää hänet jos himo iskee. en todellakaan halua että mies hivelee ensimmäiseksi rintoja tai alapäätä. kiihotus syntyy just siitä että hivelee kaikkia muita paikkoja kunnes en enää kestä =)
Niin minäkin olisin keskellä yötä sanonut =) Minä nukun yöllä, seksiä harrastetaan päiväsaikaan kun ollaan hereillä