Ru:ssa tyttöarvio rv 20+0, kuinka todnäk että tyttö on?
Rakenneultrassa käytiin rv20+0, kätilö veikkasi tytöksi. Tuon jälkeen ei enää olla ylimääräisissä ultrissa käyty. Kuinka todennäköisesti tämä tyttölupaus pitää paikkansa? Onko monellekin käynyt niin, että tulikin poika? Tuolla yhdessä ketjussa kun oltiin sitä mieltä, että rv24 paikkeilla on saattanutkin sitten vasta näkyä pojan sukukalleudet? :D
Sukupuolella ei meille merkitystä, vauvan vaatteetkin on kaikki merkkiä "unisex", mitänyt anoppi on innostunut ostelemaan prinsessaröyhelövaatteita 🙈 :D
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko itelläs mikä fiilis sukupuolesta?
Äidin oma tunne on useimmin oikea!
No ei kyllä oo mitään tunnetta suuntaan tai toiseen!? Mulle tämä on vaan jälkeläinen, en osaa yhtään sanoa onko tyttö vai poika.
Ap
Miksi sitten edes mietit mitään todennäköisyyksiä? Mitä merkitystä sillä on? Arvio on vain arvio ja todennäköisyyskin on vain todennäköisyys. Anopeille ei muutenkaan kannata ikinä kertoa liian tarkkaan mitään sukupuolia ennen syntymää.
Ei se äidin vaistokaan aina ole oikeassa. Itse olin varma, että eka on tyttö, mutta olikin poika. Seuraavissa oli ihan sama, kunhan syntyvät elävänä ja ovat terveitä.
Huvikseni pohdin, ja kiinnostaa kuulla kokemuksia! :)
Kyllä, kaduttaa tuo, että kerroimme lähipiirille tuon veikkauksen sukupuolesta. Paha virhe, myönnän! :D esikoinen kyseessä, niin jotenkin sitä meni ihan sekaisin välillä, halusi jakaa kaiken tiedon mitä raskaudessa tapahtuu :D
Ap
Tämä sama itsellänikin, tyttöveikkaus ultrassa ja vaikka meitä ei mieheni kanssa asia hetkeuta, niin tulevat mummot on ihan seonneet. Puhuttelevat jo nyt kohdussa olevaa lasta "prinsessaksi" ja neulovat mekkoja!
Meille tämä on lapsi, oma yksilönsä eikä mikään pelkkä sukupuolensa vanki...
Vaikka veikkaus ois oikea, en näe tarvetta pukea lasta pelkkiin prinsessahepeneisiin. Voihan olla, että hän ei todellakaan tykkää prinsessaleikeistä ja nukeista. Huoh. Tämä sukupuolen paljastus siis paljasti myös vanhempiemme vanhoilliset asenteet :( ärsyttävää. Seuraavasta lapsesta ei kerrota, kumpi tulossa!
Aika pienenä lapset jo haluavat valita vaatteensa kaupasta eli muutaman vuoden se äiti niitä mekkoja voi valita. 3-vuotiaana jo moni lapsi haluaa itse päättää mikä mekko ostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko itelläs mikä fiilis sukupuolesta?
Äidin oma tunne on useimmin oikea!
No ei kyllä oo mitään tunnetta suuntaan tai toiseen!? Mulle tämä on vaan jälkeläinen, en osaa yhtään sanoa onko tyttö vai poika.
Ap
Miksi sitten edes mietit mitään todennäköisyyksiä? Mitä merkitystä sillä on? Arvio on vain arvio ja todennäköisyyskin on vain todennäköisyys. Anopeille ei muutenkaan kannata ikinä kertoa liian tarkkaan mitään sukupuolia ennen syntymää.
Ei se äidin vaistokaan aina ole oikeassa. Itse olin varma, että eka on tyttö, mutta olikin poika. Seuraavissa oli ihan sama, kunhan syntyvät elävänä ja ovat terveitä.
Huvikseni pohdin, ja kiinnostaa kuulla kokemuksia! :)
Kyllä, kaduttaa tuo, että kerroimme lähipiirille tuon veikkauksen sukupuolesta. Paha virhe, myönnän! :D esikoinen kyseessä, niin jotenkin sitä meni ihan sekaisin välillä, halusi jakaa kaiken tiedon mitä raskaudessa tapahtuu :D
Ap
Tämä sama itsellänikin, tyttöveikkaus ultrassa ja vaikka meitä ei mieheni kanssa asia hetkeuta, niin tulevat mummot on ihan seonneet. Puhuttelevat jo nyt kohdussa olevaa lasta "prinsessaksi" ja neulovat mekkoja!
Meille tämä on lapsi, oma yksilönsä eikä mikään pelkkä sukupuolensa vanki...
Vaikka veikkaus ois oikea, en näe tarvetta pukea lasta pelkkiin prinsessahepeneisiin. Voihan olla, että hän ei todellakaan tykkää prinsessaleikeistä ja nukeista. Huoh. Tämä sukupuolen paljastus siis paljasti myös vanhempiemme vanhoilliset asenteet :( ärsyttävää. Seuraavasta lapsesta ei kerrota, kumpi tulossa!
Aika pienenä lapset jo haluavat valita vaatteensa kaupasta eli muutaman vuoden se äiti niitä mekkoja voi valita. 3-vuotiaana jo moni lapsi haluaa itse päättää mikä mekko ostetaan.
Ala-asteen loppu luokilla haluavat mennä vaateostoksille kavereiden kanssa eli rahaa mukaan vaan.
Mä en ihan ymmärrä tuota, miten ei muka rv 20 näe, vai onko katsojassa vaiko laitteessa vika? Itse kävin ihan erikoislääkärillä kylläkin, joka katsonut noita vuosikymmeniä, ja se näki siis sikiön munasarjat ja kohdun ym. siinä vaiheessa eli varma tyttö, niin kuin olikin.
Onko kenellekään käynyt niin, että rakenneultrassa (rv20+jotain) näyttäis pojalta mutta olisikin lopulta tyttö? Pari viikkoa sitten käytiin, ja toi ultraajan veikkaus pojasta tuli siis siitä, että jalkojen välissä olisi pieni uloke ja kuulemma kivekset näkyisi, mutta se kuvakulma (jotenkin takaa/alhaalta päin) oli sellainen että kai se uloke voisi ihan yhtä hyvin olla napanuora. Ja eikai kivekset noin aikaisin vielä näy?
Eipä sillä niin väliä, mutta tuo veikkaus on vaan niin ristiriidassa omien tuntemusten kanssa, että oon ihan hämmentynyt! Ensimmäisen lapsen kohdalla ainakin oma vaisto osui oikeaan.