Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pakkomielle tuo matkustelu on tällaisena aikana?

Vierailija
30.07.2020 |

Eikö sitä yhden vuoden jaksa olla ihan kotimaassa? Reissaaminen tuntuu sitten paljon kivemmalta, kun on pidätellyt vuoden puolitoista, saatu rokotteet ja homma balanssiin. Mutta ei. Nyt mennään ulkomaille ja haetaan tautia minkä ehditään. Jotenkin vaikea käsittää. Itse tykkään myös reissaamisesta, mutta kun tämä sonta alkoi, tiesin että nyt tuli vuoden parin tauko siihen hommaan. Että odotellaan rauhassa, kunnes asiat on taas reilassa. Kaikille tämä ei kuitenkaan sovi.

Kommentit (365)

Vierailija
201/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makunsa kullakin, mutta itse en ymmärrä ihmisiä jotka menevät viikoksi tai kahdeksi makaamaan johonkin etelän aurinkorannalle, täällä kotimaassakin olisi niin paljon nähtävää ilman mitään lentokenttä rulianssia.

Sinä et sitten ymmärrä enkä minäkään ymmärrä mitä erityistä nähtävää Suomessa on ja kaikki on niin hiton kallista vielä. Jos ihmiset nauttii niistä palmuista, kirkkaista vesistä, lämmöstä, eksotiikasta ym., niin antaa nauttia. Minä en nauti mistään perähikiän kivikirkosta. Nyt ei tietenkään pidä matkustella ulkomaille enkä oikein kotimaan matkailuakaan katso hyvällä, että ihmiset pyörii siellä täällä välittämättä turvaväleistä ja joku nuhanenä pärskii jossain...

Tässähän se koko asia on hyvin kiteytettynä. On kyse sitten matkustamisesta pandemia-aikaan, eläinten huvitappamisesta ja lihansyönnistä, köyhien ihmisten seksuaalisesta hyväksikäytöstä, puolison pettämisestä, autolla hurjastelusta jne jne jne, niin itsekeskeisten ihmisten päähän ei mahdu mitään muuta kuin että kunhan MINÄ nyt tässä NAUTIN, niin sillä ei ole MITÄÄN VÄLIÄ miten paljon vahinkoa sillä aiheutan muille. Minä ja minun nautintoni on koko universumin keskipiste ja seurauksista viis, minähän en ota mitään vastuuta mistään ettei vaan MINUN NAUTINTONI yhtään vähene.

Puistattavaa.

Miksi sinulla on noin voimakas tarve arvostella toisten elämäntapaa ja valintoja, siitäkin huolimatta että selkeästi olet fiksoitunut tietynlaiseen, hyvin negatiiviseen turistityyppiin joka matkustaa turistirysiin ja toimii kuten kuvailet. Suurin osa matkustavista ei ole tällaisia. Jos haluat vastapuolen kuuntelevan argumenttejasi ja viestisi menevän perille, suosittelen että muutat tapaasi viestiä, provosointi ja vastakkainasettelu vain varmistavat sen, että toinen osapuoli menee puolustysasemiin. Mutta tietysti jos tarkoituksesi onkin vain provosoida niin sitten jatka tällä linjalla. (Mutta älä odota minkään muuttuvan.)

Vierailija
202/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktaa mutu-tiedon sijaan:

https://swprs.org/a-swiss-doctor-on-covid-19/

Lol. Pikkaisen kannattaisi kritiikkiä harjoittaa sen suhteen miltä propagandasivustoilta "tietonsa" hankkii.

Kriittisyys on hyvä asia! Miten arvioisit tuota Swiss Policy Research -sivustoa ja sen tietoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääpiirteittäin ihan osuvaa kritiikkiä matkailun suhteen.

Mikä on kuitenkin se lopputulema jota haetaan, ennen kuin meillä on toimiva rokote? Ei ole realistista, että tartuntamäärät saadaan nolliin edes Euroopassa ennen rokotetta. Kielletäänkö kaikki siihen saakka? Sitten vasta menetetäänkin työpaikkoja.

Kovin epärealistisia odotuksia laittavat ihmiset rokotteelle. Tavallisen inluenssarokotteen suoja on keskimäärin 70 % eli pahimmillaan joka kolmas rokotteen ottanut sairastuu influenssaan. Nyt sitten kuvitellaan, että koronaan kehitetään rokote, joka suojaisi paremmin. Mistä sellainen utopistinen usko tulee? Itse en aio edes ottaa rokotetta kuten en ota influenssarokotteitakaan.

Vierailija
204/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne joiden rakkaat asuu muualla. Miksi ette tuota heitä tänne tai muuta itse sinne? Luulisi tulevan muutenkin halvemmaksi..

Voisiko joku vastata? Miinustaminen ei ole kovinkaan hedelmällistä. Yleensä rakkaiden kanssa halutaan viettää mahdollisimman paljon aikaa, ellei kyseessä satu olemaan online suhde.

Kyllä, yhdessä asuminen tulisi halvemmaksi kuin kahden maan välin lentäminen X kertaa vuodessa. Olisi ihanaa elää tavallista arkea yhdessä. Vaan kun molemmat ollaan oltu ihan aikuisia tavatessamme ja ehditty rakentaa elämä ja arki työpaikkoineen ja asuntoineen omiin kotimaihimme, niin se muuttaminen toiseen maahan ilman varmuutta työpaikasta ei ole juttu, joka toteutetaan hetken mielijohteesta tai toisen osapuolen käskystä. Luulisi tyhmemmänkin tajuavan...

Ja mä lensin miehen luo heti, kun hänen kotimaa luopui Suomesta saapuvien karanteenista. Samoin mies lensi lomallaan Suomeen, kun rajat sai ylittää parisuhteen perusteella eikä enää vaadittu avioliittoa perusteluksi. Yhdessä käytiin Riiassakin! Ei paljon kiinnosta, paheksuuko joku tätä. Korona erotti meidät yli kolmeksi kuukaudeksi, joten tuli todella tarpeeseen nämä matkat. No, se Riian-reissu oli ihan puhdas huvimatka, kun meidän kesän reissusuunnitelmat meni muuten plörinäksi.

Täytyy olla hyvin naiivi tai vapaamielinen ihminen, joka kuvittelee olevansa parisuhteessa tuollaisessa tilanteessa.

Kyllä etäsuhde on ihan oikea parisuhde riippumatta siitä, mitä sä asiasta ajattelet. Itse asiassa tämä on ensimmäinen kerta kahdeksaan vuoteen, kun kuulen jonkun väittävän, ettei meidän suhde oo parisuhde. Tietysti alussa oltiin itsekin epäileväisiä, että voiko tästä mitään tulla, mutta itse asiassa juuri tänään tulee se kahdeksan vuotta täyteen!

Mietipä sitä, että meidän suhde on jopa hallituksen mielestä ihan oikea parisuhde, kun tosiaan niitä rajoituksia höllennettäessä tuli mukaan maahanpääsyn kategoria "parisuhteessa suomalaisen tai Suomessa asuvan kanssa" :O 

Eli naiivisti luotat tähän toiseen osapuoleen. Eihän siinä mitään, mutta ei kannata sitten pettyä kun suhteesi todellinen luonne paljastuu sinullekin.

Yhtä naiivisti hän luottaa minuun :D Mutta nyt on kyllä pakko kysyä, että mikä meidän suhteen (ei pelkästään mun suhteeni, kun meitä on tässä kaksi) todellinen luonne on, kun sä tunnut sen tietävän paremmin kuin minä tai mies.

Satunnainen panosuhde tietty. Vai kuullostaako yksi suomalainen rakastajatar paremmalta.

Panosuhdehan kannattaakin hankkia mahdollisimman kaukaa, että saa harvoin ja joutuu vielä maksamaan satoja euroja saadakseen :D Kävisi kotimaassaan vaikka bordellissa, niin tulisi halvemmaksi. Me ei sitä paitsi edes jakseta nykyään hommailla hirveästi, kun jopa etäsuhteessa himot hiipuu ajan mittaan. Että siinäpä lensi sun teoria lepikkoon. Oisko sulla lisää arvauksia? Aika viihdyttävää tämä.

Vierailija
205/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle tehdä tällaisia aloituksia joka päivä?

Kertokaa muuten mistä maasta rippileirillä todettu tartunta oli tullut. Se joka altisti kymmeniä ihmisiä ympäri Suomea.

Kiinastahan se on peräisin.

Vierailija
206/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäsi kuoli koronaan ja silti haluat lähteä tällaisena aikana maailmalle hamuamaan itsellesikin saman kohtalon?

Eikä pelkästään itsellesi. Kun sinä sairastut, tartutat myös lukuisia muitakin ja saatat heidät hengenvaaraan.

Vai kävikö jo näin isäsi suhteen? Saiko hän koronaviruksen sinulta?

Sanoinko että kuoli koronaan, en.  Keuhkot pettivät kuten koronassakin ja hoito vastaavaa, mutta johtui muusta pitkäaikaisesta sairaudesta.

ja nuo muut diipadaapa mussutukset... ei kiinnosta, musta sielu nääs...

No niin. Et siis pysty keskustelemaan asiallisesti tämän pidempään.

Jos isäsi on kuollut keuhko-ongelmien vuoksi ja sai viime hetkillään tuskiensa lievitykseksi morfiinia, niin mikä saa sinut luulemaan, että koronan viimevaiheen hoito ja siihen kuoleminen olisi samanlaista?

Vierailija
207/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne joiden rakkaat asuu muualla. Miksi ette tuota heitä tänne tai muuta itse sinne? Luulisi tulevan muutenkin halvemmaksi..

Voisiko joku vastata? Miinustaminen ei ole kovinkaan hedelmällistä. Yleensä rakkaiden kanssa halutaan viettää mahdollisimman paljon aikaa, ellei kyseessä satu olemaan online suhde.

Kyllä, yhdessä asuminen tulisi halvemmaksi kuin kahden maan välin lentäminen X kertaa vuodessa. Olisi ihanaa elää tavallista arkea yhdessä. Vaan kun molemmat ollaan oltu ihan aikuisia tavatessamme ja ehditty rakentaa elämä ja arki työpaikkoineen ja asuntoineen omiin kotimaihimme, niin se muuttaminen toiseen maahan ilman varmuutta työpaikasta ei ole juttu, joka toteutetaan hetken mielijohteesta tai toisen osapuolen käskystä. Luulisi tyhmemmänkin tajuavan...

Ja mä lensin miehen luo heti, kun hänen kotimaa luopui Suomesta saapuvien karanteenista. Samoin mies lensi lomallaan Suomeen, kun rajat sai ylittää parisuhteen perusteella eikä enää vaadittu avioliittoa perusteluksi. Yhdessä käytiin Riiassakin! Ei paljon kiinnosta, paheksuuko joku tätä. Korona erotti meidät yli kolmeksi kuukaudeksi, joten tuli todella tarpeeseen nämä matkat. No, se Riian-reissu oli ihan puhdas huvimatka, kun meidän kesän reissusuunnitelmat meni muuten plörinäksi.

Täytyy olla hyvin naiivi tai vapaamielinen ihminen, joka kuvittelee olevansa parisuhteessa tuollaisessa tilanteessa.

Kyllä etäsuhde on ihan oikea parisuhde riippumatta siitä, mitä sä asiasta ajattelet. Itse asiassa tämä on ensimmäinen kerta kahdeksaan vuoteen, kun kuulen jonkun väittävän, ettei meidän suhde oo parisuhde. Tietysti alussa oltiin itsekin epäileväisiä, että voiko tästä mitään tulla, mutta itse asiassa juuri tänään tulee se kahdeksan vuotta täyteen!

Mietipä sitä, että meidän suhde on jopa hallituksen mielestä ihan oikea parisuhde, kun tosiaan niitä rajoituksia höllennettäessä tuli mukaan maahanpääsyn kategoria "parisuhteessa suomalaisen tai Suomessa asuvan kanssa" :O 

Eli naiivisti luotat tähän toiseen osapuoleen. Eihän siinä mitään, mutta ei kannata sitten pettyä kun suhteesi todellinen luonne paljastuu sinullekin.

Yhtä naiivisti hän luottaa minuun :D Mutta nyt on kyllä pakko kysyä, että mikä meidän suhteen (ei pelkästään mun suhteeni, kun meitä on tässä kaksi) todellinen luonne on, kun sä tunnut sen tietävän paremmin kuin minä tai mies.

Off topic. Tällä palstalla ihmiset aina haluavat uskoa ennemmin pahaa kuin hyvää.

Monen on vaikea ymmärtää, että on olemassa syviä ja aitoja ihmissuhteita, joissa on todellista rakkautta, luottamusta ja sitoutuneisuutta.

Toivon, että kohdallesi on sattunut tällainen suhde.

Juu, tuo boldaamani kohta on totta, on tullut huomattua. Lueskelen täällä useinkin, kirjoitan hyyyyyvin harvoin, mutta negatiivisuus on tosiaan tullut tutuksi. Tosin ihan live-elämässäkin tulee törmättyä perusnegatiivisiin ihmisiin, joten ne varmaan kaikki kerääntyy tänne pahaa oloaan oksentamaan, kun livenä ei kukaan enää jaksa kuunnella.

Mä aion luottaa mieheeni, kunnes saan todisteita siitä, ettei hän ole luotettava. Yksinkertaista.

Vierailija
208/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kuitenkin se lopputulema jota haetaan, ennen kuin meillä on toimiva rokote? Ei ole realistista, että tartuntamäärät saadaan nolliin edes Euroopassa ennen rokotetta. Kielletäänkö kaikki siihen saakka? Sitten vasta menetetäänkin työpaikkoja.

Kovin epärealistisia odotuksia laittavat ihmiset rokotteelle. Tavallisen inluenssarokotteen suoja on keskimäärin 70 % eli pahimmillaan joka kolmas rokotteen ottanut sairastuu influenssaan. Nyt sitten kuvitellaan, että koronaan kehitetään rokote, joka suojaisi paremmin. Mistä sellainen utopistinen usko tulee? Itse en aio edes ottaa rokotetta kuten en ota influenssarokotteitakaan.

Luuletko, että aggressiiviseen koronapsykoosiin vajonneet henkilöt kykenevät analyyttiseen ajatteluun tai tilastojen tutkimiseen? Kiilusilmäinen ideologia ajaa eteenpäin.

Ihmisiä kuolee kuin kärpäsiä ja ruumisrekat kuljettavat raatoja joukkohautoihin... mutta kenelläkään ei ole käynyt mielessä tutkia tilastoja, jotka kiistattomasti osoittavat, että kuolleisuus ei ole maailmassa kasvanut. Kyse on hulluudesta ja propagandasta, johon tyhmimmät yksilöt sukeltavat hullunlailla mukaan.

Vierailija
209/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol. Pikkaisen kannattaisi kritiikkiä harjoittaa sen suhteen miltä propagandasivustoilta "tietonsa" hankkii.

Kerrohan meille, mitä arveluttavaa on tuossa em. lähteessä.

Based on its largely conspiratorial contents and its cherry picking of questionable scientific studies, it has been categorised by some as an anti-establishment propaganda site.[2] The editors of the website are unknown, but they state that "SPR is composed of independent academics and receives no external funding."[1] Contrary to what the name 'Swiss Propaganda Research' suggests, it has been speculated that the site might not actually be managed by people from Switzerland.[3]

The site has been criticised for spreading conspiracy theories and especially so during the times of the COVID-19 pandemic when it has become a source of misinformation and disinformation internationally.[4] SPR has been categorized by some as a tool of propaganda.[2]

In 2017 a University of Zurich report on media in Switzerland analyzed "six of the most discussed alternative media", including SPR. Daniel Vogler concluded that SPR "resorts to conspiracy theories", and its contents are mostly "pseudo-scientific".[5]

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Swiss_Propaganda_Research

Wikipedian tuossa mainitut lähteet

https://www.tagesschau.de/faktenfinder/ausland/schweiz-desinformation-1…

https://www.beobachter.ch/digital/verschworungstheorien-anonyme-warner-…

https://www.br.de/nachrichten/deutschland-welt/faktenfuchs-wie-glaubwue…

Vogler, Daniel (2017). Medienstrukturen (PDF). Zurich Open Repository and Archive.

Ja SPRn omat nettisivut(aiemmin siis Swiss Propaganda Research)

Vierailija
210/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin auringosta, valosta ja lämmöstä, mikä Suomessa on harvinaista herkkua pääsääntöisesti. Lisäksi suomalainen kulttuuri, luonne ja ihmiset olemuksiltaan on aika... no en sano mitään. Kyllä, muutan heti pois kun se on mahdollista.

Jos kaikki suomalaiset olisivat sellaisia kuin sinä, niin minäkin muuttaisin pois Suomesta. Ja minulle se on mahdollista koska tahansa.

Kummallista, miten minä tapaan eri puolilla Suomea enimmäkseen mukavia ihmisiä, kun taas sinun tiellesi sattuu vain samanlaisia, mitä itse olet.

Noh, ne sinun mukavat ihmiset ovat tod.näk. niitä, joista minä en välitä enkä halua tutustua. Ja mistä tiedät mitä mieltä tapaamasi ihmiset ovat sinusta oikeesti, ollaan hemmetin hyviä pitämään kulissia yllä kun sitä vaaditaan. Ja minä pidän samanlaisista ihmisistä kuin itse olen, ja sellaisilla ystävillä olen itseni ympäröinyt. Ollaan vaan omissa ympyröissämme ja tehdään mitä pystytään jotta oltaisiin tyytyväisiä tahoillamme.

Yritä olla tyytyväinen omiin ympyröihisi! Kyllä me ymmärretään, että se on kurjaa, kun niin mielellään lähtisit pois Suomesta.

Tavallaan on lohdullista, että sinulla ei ole mahdollisuutta lähteä. Voit elätellä sitä harhaluuloa, että ihmiset ulkomailla olisivat jotenkin mukavampia kuin Suomessa. Sellaisia, jotka eivät ole hemmetin hyviä pitämään kulisseja yllä ja jotka kohtaisivat sinut aidosti ja vielä pitäisivät näkemästään.

Ulkomailla pitkään asuneena ja työskennelleenä rohkenen kuitenkin olla eri mieltä erityisesti ihmisten aitoudesta. Monessa maassa niitä kohteliaita kulisseja pidetään yllä ihan kulttuurisista syistä. Kun sen suojakuoren alle pääsee, löytää samanlaisia ihmisiä kuin Suomessakin.

Vierailija
211/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että aggressiiviseen koronapsykoosiin vajonneet henkilöt kykenevät analyyttiseen ajatteluun tai tilastojen tutkimiseen? Kiilusilmäinen ideologia ajaa eteenpäin.

Ihmisiä kuolee kuin kärpäsiä ja ruumisrekat kuljettavat raatoja joukkohautoihin... mutta kenelläkään ei ole käynyt mielessä tutkia tilastoja, jotka kiistattomasti osoittavat, että kuolleisuus ei ole maailmassa kasvanut. Kyse on hulluudesta ja propagandasta, johon tyhmimmät yksilöt sukeltavat hullunlailla mukaan.

Vieläkö joku muistaa maaliskuun ja videot Kiinasta. Ne videot, joilla koronaa alettiin markkinoimaan maailmalle. Ihmisiä kuoli kaduille... kyllä varmaan joo. Missäs ne kaduille kuolleet nyt on. Nopeasti unohdettiin kaikki tuo p aska mutta hysteria elää ja voi hyvin.

Vierailija
212/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perehdyhän hieman termiin laumasuoja. Vapaamatkustajat (rokotevastaiset) selviävät usein siksi taudeista, kun muut ovat rokotteen ottaneet. Tällainen vapaamatkustajuus ei kuitenkaan toimi, jos siihen lähtee liian moni.

Vierailija
213/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka on sairastuneet matkusteluun. Anoppini 50-v. lankomies on tällainen. Viettivät ekan lomaviikon Kolilla ja Lapissa, ja hyyyyyyijyijyijyi kun oli ankeaa. Heti sen jälkeen piti päästä Alpeille, hinnasta viis.

Vierailija
214/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiryhmäläiset etunenässä...

Appivanhemmilta peruuntui keski-Euroopan matka ja nyt kun kohdemaa ainakin vielä hetken on sallittujen listalla, ollaan kovalla höökällä puuhaamassa taas reissua. Vissiinkin se on niin, että sitä tärkeämmäksi matkat tulee kun lähestytään sitä klassista viimeistä matkaa. Appi on jo niin huonossa kunnossa että voi keikahtaa kesken matkan, haluaisinpa tietää miten matkavakuutukset sun muut asennoituu siihen jos tarvitsee erityishoitoa kohdemaassa, kuljetuksia tai kalmontuontia kotimaahan.

Vierailija
215/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, en tiedä. Olisiko edes teoriassa mahdollista, että rajat olisivat pitkälti kiinni, ja sillä tapaa Suomen tilanne pysyisi hyvänä? Jos Suomen sisäiset tartunnat saataisiin lähelle nollaa, ja vähäiset ulkomailta tulijat testattaisiin ja olisivat sen 2 viikkoa karanteenissa. Suomessa ilmenevät tapaukset jäljitettäisiin ja voisivat jossain tapauksissa aiheuttaa paikallisia, parin viikon sulkuja? Ja siten tilanne pysyisi niin hyvin hallinnassa, että niissä aamiaisbuffeteissakin voisi hyvällä mielellä käydä. Ja nämä käsienpesut, oireisena kotiinjäämiset jne.

Mutta en tiedä onko se realismia. Niin monet myös elävät ulkomaanmatkailusta, että paine saada turisteja liikkeelle on kova.

Vierailija
216/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ju, tottakai kannattaa ennemmin lukea vaikka vauvapalstan kaikkitietäviä hysteerikkoja.

Vierailija
217/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaan joka kolmas sairastuu, niin loput selviää raskaasta taudista, joka vie kuukausiksi huonoon kuntoon ja vaikuttaa pitkään jaksamiseen, niin kannattaa rokote ottaa. Joillekin influenssa on lopullisen kohtalokas. Muillakin rokote lieventää tautia huomattavasti. Älkää levittäkö väärää tietoa.

Vierailija
218/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70% on parempi kuin 0. Lisäksi tauti yleensä tulee rokotetuille lievempänä vaikka osoisukin tulemaan.

Vierailija
219/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronamatkailjoille kysymys. Jos saatte reissultanne koronan ja ajaudutte tosi huonoon kuntoon, oletatteko saavanne terveydenhuollosta hoitoa sairaalassa ja tarvittaessa teho-osastollakin? Jos vastaatte kyllä, niin millä perustelet ansaitsevasi julkisin varoin kustannettava hoitoa tautiin, jonka on tarkoituksella hankkinut itselleen?

Vierailija
220/365 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satunnainen panosuhde tietty. Vai kuullostaako yksi suomalainen rakastajatar paremmalta.

Panosuhdehan kannattaakin hankkia mahdollisimman kaukaa, että saa harvoin ja joutuu vielä maksamaan satoja euroja saadakseen :D Kävisi kotimaassaan vaikka bordellissa, niin tulisi halvemmaksi. Me ei sitä paitsi edes jakseta nykyään hommailla hirveästi, kun jopa etäsuhteessa himot hiipuu ajan mittaan. Että siinäpä lensi sun teoria lepikkoon. Oisko sulla lisää arvauksia? Aika viihdyttävää tämä.

Aivan. Eli teidän panosuhde on hiipumaan päin. Toki miehen on kätevämpi panna nitä lähempänä olevia kuten itsekin totesit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän