Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskaltaisitko hankkia lapsia teininä ihmisen tappaneen kanssa?

Vierailija
02.07.2013 |

teko olisi tehty täydessä ymmärryksessä, mutta tekijällä olisi epävakaa persoonallisuushäiriö

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, odottelin jo että joku pääsee sanomaan, että entä ne 10 000 ihmistä, jotka tapetaan joka vuosi mukavuusaborteissa?

Miksi joku seurustelee tai lisääntyy näiden tappajien kanssa?

Sehän on vähä katsojasta kiinni, et mikä on tappo.

Vierailija
2/22 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Tappo on aina suunnittelematon, mutta jos on siihen pentunakin pystynyt, niin mitähän kaikkea se mieli pystyy aikuisena.

Onnettomuuksista tulee kuoleman tuottamus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Jo epävakaa persoonallisuushäiriö lopahduttaisi kiinnostukseni, puhumattakaan taposta.

Vierailija
4/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en tosiaankaan. Paitsi, jos se persoonallisuushäiriö olisi oikeasti hoidettu psykoterapialla. Ja silloinkaan en varmaan uskaltaisi.

Pyrin pysyttelemään etäällä epävakaista ja narsisteista.

Vierailija
5/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushåiriö pelottaisi - useimmissa sairaanhoitopiireissä siihen ei ole tepsivää hoitoa. Tappaminen välttämättä ei olisi este, jos muutn näkisin ihmisen ja tuntisin hämet luotettavaksi. Olen itse ollut teininä hyvin erilainen kuin nykyään ja vaikken minä silloin ollut väkivaltainen enkä huora -ne kaksi kai peläty intä ongelmaa - en ole samanlainen enkä toivoisi itseäni vaikeiden teiniaikojen perusteella enää arvioitavan. Eli arvioidin ihmistä lähtökohtaisesti sen perusteella, mitä hän NYT on, einkä sen perrusteella, mitä hän oli 10-20 vuotta sitten.

Vierailija
6/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes seurustelisi.

Vierailija
7/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi enkä edes haluaisi. Maailmassa ja jopa Suomessa on paljon puolisoehdokkaita, jotka eivät ole tappaneet ketään, joten miksi väenvängällä valita tuollaiseen väkivaltaan kykenevä?

Vierailija
8/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Voi tietysti olla, että olisin eri mieltä jos tuntisin tämän henkilön. Kyllä mua pelottaisi pelkä tuon kertomasi perusteella jo pelkästään parisuhde, saati sitten lapset, tuollaisen historian omaavan persoonallisuushäiriöisen kanssa.

Jos siihen ryhtyisin niin vasta todella pitkän seurustelun jälkeen, jotta tietäisin varmasti mihin olen ryhtymässä.

Vierailija
9/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkokysymykseen vastaus on kyllä - olen itsekin tappanut ihmisen, mutta vahingossa tapaturmaisesti. Tahallaan tappaneen kanssa sen sijaan en olisi missään tekemisissä. Enkä tekisi lapsia henkilön kanssa, jolla on epävakaa persoonallisuushäiriö.

Vierailija
10/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, en edes seurustelisi sellaisen henkilön kanssa, eihän sellainen ole terve. En olisi sellaisen kanssa missään tekemisissä, en ikinä!

Vierailija
11/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 21:00"]

Otsikkokysymykseen vastaus on kyllä - olen itsekin tappanut ihmisen, mutta vahingossa tapaturmaisesti. Tahallaan tappaneen kanssa sen sijaan en olisi missään tekemisissä. Enkä tekisi lapsia henkilön kanssa, jolla on epävakaa persoonallisuushäiriö.

Oliko tää liikenneonnettomuus - ajoit jonkun päälle?

[/quote]

Vierailija
12/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En vaikka olisi miten ollut hoidossa/vankilassa tai tullut uskoon tms. tms. tms. En ikinä edes seurustelisi tappajan kanssa. En koskaan.

Vierailija
13/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi enkä ainakaan ikinä sekoittaisi geenejäni kummankaan tapauksen kanssa. Lynkatkaa vain, mutta mielisairaudet ja rikollisuus periytyvät osittain geenien kautta tai ainakin niille altistavat tekijät ja sitten iso osa tulee myös kasvatuksesta, suoraan tai välillisesti.

Työssäni olen kyllä rikollisten parissa päivittäin ja tulen heidän kanssaan ihan hyvin toimeen, mutta onneksi lapseni isä on aivan eri maata ja tasapainoinen ihminen.

Vierailija
14/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 21:00"]

Oliko tää liikenneonnettomuus - ajoit jonkun päälle?

[/quote]

[/quote]

Ei vaan työtapaturma, mutta yhtä vaikea ennakoida ja estää. Voisi kyllä verrata siihen, että joku juoksee jostain tienvieruspuskasta auton eteen.

Vierailija
15/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miksi tappoi ja millaisessa tilanteessa, millainen hän on nykyään, miten sietää stressaavia tilanteita, miten tuo sairaus oirehtii jne

En kyllä heti kättelyssä haluaisi tietää tällaisia asioita kenestäkään, vaan haluan tutustua siihen ihmiseen joka hän on. En siis hänen menneisyyteensä, enkä hänen diagnoosiinsa.

Ja paljastanpa vielä että itselläni on ks. diagnoosi :)

Luuletteko oikeasti että se lukee otsassa?

Vierailija
16/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN! En todellakaan!

Vierailija
17/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

On olemassa joitain virheitä, joita ei voi pois pyyhkiä. Onnettomuuksia tapahtuu, mutta tahallinen teko on eri asia.

Vierailija
18/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan!

Vierailija
19/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. 

Vierailija
20/22 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ainoa tietämäni teininä tappanut tappoi uudelleen aikuisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi