Minkä ikäinen mies on vielä hyvännäköinen nuorten mielestä?
Eli jos mies on todella hyvän näköinen ikäisekseen, niin missä iässä tulee se stoppi, milloin hyvännäköisyydestä huolimatta lakkaa olemasta nuorten silmissä hyvän näköinen? Unohdetaan kokonaan status ja dannyt.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä minustakin ovat. Itse olin juuri eräällä nettideittipalstoilla, ja siellä 50+ miehet laittavat naisille alaikärajaksi 30-vuotta, jotkut jopa 20-vuotta. Ihanko ne oikeasti kuvittelevat että nuoret naiset haluaa olla vaarin ikäisten ja näköisten miesten kanssa? Heidän oman ikäiset naiset eivät tämmöisille miehille viestiä laita tuosta syystä. Ja samat miehet ovat tuollakin palstalla roikkuneet vuosikausia. Harhaisia ovat, ja kukapa haluaisi olla varhaisen miehen kanssa?
En oikein ymmärrä tätä kommenttia muuta kuin osana haukkumiskampanjaasi. Alaikärajaksi tuo on ihan ok, on sen ikäisissä jo ihan kypsiä ja aikuisena kun iällä ei ole enää mitään merkitystä, jos ei olla perhettä perustamassa. Sen sijaan jos tuo olisi yläikäraja voisin ymmärtää kommenttisi.
Oivoi, vai että 50-vuotiaan sedän mielestä 20-vuotias alkaa jo olemaan ihan kypsä aikuisena että voi ihan seuraksi kelpuuttaa. Hyi stana miten oksettavaa
Sehän on unelmamatch, kun NUOREKAS 50-v ja KYPSÄ 20-v ovat löytäneet toisensa.
Kun olin 18-20-vuotias, pidin hyvännäköisinä noin 5-8 vuotta itseäni vanhempia miehiä. Ja tietysti myös omanikäisiä. En pitänyt yli kolmekymppisiä millään tavalla seksuaalisesti viehättävinä, he tuntuivat auttamattoman vanhoilta. Joku viisikymppinen oli jo ikäloppu.
Nyt olen itse hieman alle kolmekymppinen ja itseasiassa tuo sama korkeintaan 5-8 vuotta itseäni vanhempi pitää edelleen paikkansa. Oman aviomiehenikin ikä asettuu tuolle välille.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on viisikymppinen mies ja hän on ihan jäätävän komea. Siis komein näkemäni mies ikinä:)
------------
Miehen kirjoittama... :D
Näin kolmekymppisenä miehenä olen huomannut ettei nuoret naiset juurikaan enää katsele. Muutama vuosi sitten oli tilanne aivan eri, joten kai tässä jokin rupsahtaminen on käynyt, vaikka omasta mielestä olen elämäni kunnossa. :D
Vierailija kirjoitti:
No mulla on viisikymppinen mies ja hän on ihan jäätävän komea. Siis komein näkemäni mies ikinä:)
N23
Olen nähnyt näitä suhteita ennenkin. Onhan viiskymppinen vielä komea, ja ihanan kokenut. Kun muut seukkaavat nuorien, ja lapsellisten räkänokkien kanssa. Menee 15 vuotta, ja se oma ukko onkin jo 65v "vanhus", joka ei olekaan enään niin komea. Ja näistä muiden räkänokista onkin kasvanut komeita miehiä, joilla paikat vielä toimii. Tässä vaiheessa se ero sitten on yleensä tullut näissä tapauksissa joita itse olen seurannut.
Kannattaa pysyä omanikäiaissä, niin onnistuminen on todennäköisempää, ja saa vanheta yhdessä. Koskee molempia sukupuolia. Itse olen nelikymppinen mies.
Kyllä se +50v olla pitää, ihanan kestäviä ja kokeneita aikuisia miehiä.. NAM.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä minustakin ovat. Itse olin juuri eräällä nettideittipalstoilla, ja siellä 50+ miehet laittavat naisille alaikärajaksi 30-vuotta, jotkut jopa 20-vuotta. Ihanko ne oikeasti kuvittelevat että nuoret naiset haluaa olla vaarin ikäisten ja näköisten miesten kanssa? Heidän oman ikäiset naiset eivät tämmöisille miehille viestiä laita tuosta syystä. Ja samat miehet ovat tuollakin palstalla roikkuneet vuosikausia. Harhaisia ovat, ja kukapa haluaisi olla varhaisen miehen kanssa?
En oikein ymmärrä tätä kommenttia muuta kuin osana haukkumiskampanjaasi. Alaikärajaksi tuo on ihan ok, on sen ikäisissä jo ihan kypsiä ja aikuisena kun iällä ei ole enää mitään merkitystä, jos ei olla perhettä perustamassa. Sen sijaan jos tuo olisi yläikäraja voisin ymmärtää kommenttisi.
Oivoi, vai että 50-vuotiaan sedän mielestä 20-vuotias alkaa jo olemaan ihan kypsä aikuisena että voi ihan seuraksi kelpuuttaa. Hyi stana miten oksettavaa
Tarkoitin tuota 30-vuoden rajaa. En huomannutkaan, että olit maininnut myös kahdenkympin rajan. Itselle 30 on aika ehdoton alaraja, mielellään huomattavasti vanhempi saisi olla, mutta toisaalta kuten sanoin, aikuisena iällä ei mielestäni ole mitään merkitystä.
Älä viitsi. Tarkoitit todellakin 20-vuoden rajaa, ennenkuin huomasin mikä p@skamysky asiasta nousee. Tajusit että menee pllunsaantisaumat myös vanhoihin kurppiin eli oman ikäisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on unelmamatch, kun NUOREKAS 50-v ja KYPSÄ 20-v ovat löytäneet toisensa.
Nuorekas 50-vuotias eli Prostata höylätty vain kerran :D
Jokainen itse tekee valintansa, mutta jos haluaa tosiaan yhdessä elää pitkään ja mahdollisimman antoisasti, niin oman ikäinen ilman muuta.
Kertokaa Pia miehet kun kerran iällä ei ole teidän mielestä väliä ja kokemus on kerta valttia, niin miksi ette laita naisten ikärajaa -30 ja +30 vuotta omasta iästänne?
Vastaushan on se, että ei haluta vanhusta, ikälopoua, rupsahtanut, kurppaa jne, mutta naisten sitten pitäisi huolia vastaava.
Ai niin mutta miehillä hän se vaan on sitä kokemusta ja sehän se on sitä kuuminta valuuttaa naismarkkinoilla. Jepjep
Eiköhän joku 60 lähentelevä Tom Cruisen näköinen mies edelleen kaataisi parikymppisiä helposti limudiskoissa.
M36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
------------
Miehen kirjoittama... :DEi muuten ollut:) Haluaisin sanoa vielä seuraavaa. Jos viisikymppinen mies hakee aktiivisesti seuraa mun ikäisistä, se on todella vastenmielistä. En siis tahtoisi koskea sellaiseen mieheen pitkällä tikullakaan. Sama pätee miehiin, jotka huomattavasti vanhempina yrittävät käydä useita kymmeniä vuosia nuoremmista. Minä olin omassa suhteessani aloitteellinen ja niinpä mulla on nyt maailman ihanin, paras ja komein mies ikinä:)
N23
Tämä onkin ainut hyvä puoli betana olossa.kun ei ole koskaan ollut naistenmielestä hyvännäköinen, ei iän karttuessa putoa korkealta.
Miesten haukkumiseksihan se meni taas. Miksiköhän näin tapahtuu, oli aihe mikä hyvänsä?
Täytyy sanoo...mä en kyl kolmekymppisenäkään naisena olisi 50 v miehen kans...oma mies 5 v vanhempi ja se on just hyvä... 10 v max sais olla mua vanhempi..tulee väkisinkin mieleen että näillä naisilla on joku henkinen ongelma/joku ihme isä-juttu, jotka haluaa 30 v vanhemman miehen...
Kuinka monta vuotta tuo N23 on ollut 23V ?
Olen 25 vuotias nainen ja ihan oman ikäiset miehet kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän joku 60 lähentelevä Tom Cruisen näköinen mies edelleen kaataisi parikymppisiä helposti limudiskoissa.
Vaikka hollywood-tomppa näin tekisikin (enkä nyt tiedä ihan parikymppisistä.. 😅), niin naapurin-pertti ei tekisi.
Korkeintaan 23 vuotias, esim 25-vuotias on tooooosi vanha
T. N21
Voi kassaneitiparkoja, kun nämä vanhat siat heitä kyttää.