Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen mies on vielä hyvännäköinen nuorten mielestä?

Vierailija
29.07.2020 |

Eli jos mies on todella hyvän näköinen ikäisekseen, niin missä iässä tulee se stoppi, milloin hyvännäköisyydestä huolimatta lakkaa olemasta nuorten silmissä hyvän näköinen? Unohdetaan kokonaan status ja dannyt.

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on viisikymppinen mies ja hän on ihan jäätävän komea. Siis komein näkemäni mies ikinä:)

------------

Miehen kirjoittama... :D

Ei muuten ollut:) Haluaisin sanoa vielä seuraavaa. Jos viisikymppinen mies hakee aktiivisesti seuraa mun ikäisistä, se on todella vastenmielistä. En siis tahtoisi koskea sellaiseen mieheen pitkällä tikullakaan. Sama pätee miehiin, jotka huomattavasti vanhempina yrittävät käydä useita kymmeniä vuosia nuoremmista. Minä olin omassa suhteessani aloitteellinen ja niinpä mulla on nyt maailman ihanin, paras ja komein mies ikinä:)

No jos tämä on totta, niin isäsi ja äitisi ovat varmaan iki-onnellisia vävyehdokkaastaan... 😂😂😂

N23

Vierailija
122/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten haukkumiseksihan se meni taas. Miksiköhän näin tapahtuu, oli aihe mikä hyvänsä?

Ja naisiako ei täällä muka haukuta!?!?! Ihan jo alkaa palsta-mamma-nimityksestä. Koetappa kestää, samaa lokaa lentää ja ihan yhtä paljon naisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta vuotta tuo N23 on ollut 23V ?

Siis what?!! Viime synttäreistäni saakka tietenkin:D

N23

Vierailija
124/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten haukkumiseksihan se meni taas. Miksiköhän näin tapahtuu, oli aihe mikä hyvänsä?

Ja naisiako ei täällä muka haukuta!?!?! Ihan jo alkaa palsta-mamma-nimityksestä. Koetappa kestää, samaa lokaa lentää ja ihan yhtä paljon naisiin

No miksi haukut naisia?

Vierailija
125/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Joopa, joo.....

Vierailija
126/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän joku 60 lähentelevä Tom Cruisen näköinen mies edelleen kaataisi parikymppisiä helposti  limudiskoissa.

Taas tämä Tom Cruise on hottis mies. Enpä usko. On lyhyt ja ei minusta ole koskaan ollut mikään komea. Jos ei olisi megastara niin ihan rauhassa saisi olla

Vierailija
127/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias.

Vierailija
128/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän joku 60 lähentelevä Tom Cruisen näköinen mies edelleen kaataisi parikymppisiä helposti  limudiskoissa.

Eli lähes 60-vuotias mies menisi limudiskoon eli alle 18-vuotiaiden paikkaan pllua hakemaan? Hyi helvetti, mene pedo HOITOON!

Vierailija
129/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka hollywood-tomppa näin tekisikin (enkä nyt tiedä ihan parikymppisistä.. 😅), niin naapurin-pertti ei tekisi.

No mikä ettei. Saahan sieltä Muumi-limpsaa ja pimps@@ varmasti?

Vierailija
130/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 18-20-vuotias, pidin hyvännäköisinä noin 5-8 vuotta itseäni vanhempia miehiä. Ja tietysti myös omanikäisiä. En pitänyt yli kolmekymppisiä millään tavalla seksuaalisesti viehättävinä, he tuntuivat auttamattoman vanhoilta. Joku viisikymppinen oli jo ikäloppu.

Nyt olen itse hieman alle kolmekymppinen ja itseasiassa tuo sama korkeintaan 5-8 vuotta itseäni vanhempi pitää edelleen paikkansa. Oman aviomiehenikin ikä asettuu tuolle välille.

Olen myös huomannut kiinnostuvani useimmiten miehistä tuolla ikäerolla. Vähintään se 5 vuotta mutta alle 10. Ja näin on ollut aina. Omaikäiseni miehet eivät herätä kiinnostusta, eivätkä myöskään reilusti vanhemmat.

Vierailija
131/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tämähän nyt riippuu ihan siitä kuinka komea mies on. Olen itse 25. No, sanotaan nyt että oli kuinka komea vaan, 70-vuotias ei todnäk enää ole komea vaikka olisi komea :D 

Kotihoidon harjoittelussa kävimme muutaman kerran sellaisten vanhusmiesten luona, joista heti katsoin että oho, on ollut varmaan komea poika nuorena. Nimenomaan ollut - näkyy se vielä kasvoista, mutta vanhus ei enää komeaksi muutu

Vierailija
132/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Joopa, joo.....

Onhan se todennäköistä, että täällä monikin on 23-v nainen! On minunkin ikäisiä täällä monta muutakin. N50

Vierailija
133/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen hetki nuoruudesta, kun 19-vuotiaana neitona suutelin 29-vuotiasta miestä, niin hän maistui VANHALTA. Kaduttaa vieläkin... 😅

Vierailija
134/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä ei väliä, kun on statusta. Dannyn uusin naisystävä on "ylioppilas", eli todella nuori. Juuri ja juuri edes aikuinen. Varmastikin henkisesti lapsi, mutta niin lienee Dannykin nykyisin?

Vierailija
135/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa varmaan max 8 vuotta vanhempi. Joku poikkeuksellisen komea, George Clooney esim, ei tietenkään muutu rumaksi vanhetessaan, mutta on "vanhempi komea", josta en olisi itse kiinnostunut, mutta sopisi äidille tai tädille.

N 28v

Vierailija
136/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on viisikymppinen mies ja hän on ihan jäätävän komea. Siis komein näkemäni mies ikinä:)

N23

Hyvä yritys Pertti

Vierailija
137/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

------------

Miehen kirjoittama... :D

Ei muuten ollut:) Haluaisin sanoa vielä seuraavaa. Jos viisikymppinen mies hakee aktiivisesti seuraa mun ikäisistä, se on todella vastenmielistä. En siis tahtoisi koskea sellaiseen mieheen pitkällä tikullakaan. Sama pätee miehiin, jotka huomattavasti vanhempina yrittävät käydä useita kymmeniä vuosia nuoremmista. Minä olin omassa suhteessani aloitteellinen ja niinpä mulla on nyt maailman ihanin, paras ja komein mies ikinä:)

No jos tämä on totta, niin isäsi ja äitisi ovat varmaan iki-onnellisia vävyehdokkaastaan... 😂😂😂

N23

Ajattelin kyllä ihan omaa onnellisuuttani. Ja tietenkin myös sitä, että mun rinnalla on mies, joka on mun sielunkumppani, paras ystävä ja mun elämän suuri rakkaus:)

N23

Vierailija
138/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kolmekymppisenä miehenä olen huomannut ettei nuoret naiset juurikaan enää katsele. Muutama vuosi sitten oli tilanne aivan eri, joten kai tässä jokin rupsahtaminen on käynyt, vaikka omasta mielestä olen elämäni kunnossa. :D

Minkä ikäisen sinä sitten lasket nuoreksi naiseksi?

Vierailija
139/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Hyvä yritys Pertti

No vaikka sitten niin, jos saat siitä itsellesi mielenrauhan. Ei se silti totuutta miksikään muuta:)

N23

Vierailija
140/162 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka hollywood-tomppa näin tekisikin (enkä nyt tiedä ihan parikymppisistä.. 😅), niin naapurin-pertti ei tekisi.

Eiköhän tuo pelonsekainen hirnuntasi lopu kun avaat uusimman seiskan. Jos Dannykin, niin aika moni muukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän