Minkä ikäinen mies on vielä hyvännäköinen nuorten mielestä?
Eli jos mies on todella hyvän näköinen ikäisekseen, niin missä iässä tulee se stoppi, milloin hyvännäköisyydestä huolimatta lakkaa olemasta nuorten silmissä hyvän näköinen? Unohdetaan kokonaan status ja dannyt.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Kun harmaata on enemmän kuin vähäsen, niin alkaa näyttää papalta. Ylipaino ja viinaturvotus vanhentaa myös. Mun on vaikeaa löytää 50v miestä, joka ei näytä 70-vuotiaalta.
Kamalin minusta on semmoinen harmaa risuparta ja puolijalju-kaljuuntuva-combo...
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä minustakin ovat. Itse olin juuri eräällä nettideittipalstoilla, ja siellä 50+ miehet laittavat naisille alaikärajaksi 30-vuotta, jotkut jopa 20-vuotta. Ihanko ne oikeasti kuvittelevat että nuoret naiset haluaa olla vaarin ikäisten ja näköisten miesten kanssa? Heidän oman ikäiset naiset eivät tämmöisille miehille viestiä laita tuosta syystä. Ja samat miehet ovat tuollakin palstalla roikkuneet vuosikausia. Harhaisia ovat, ja kukapa haluaisi olla varhaisen miehen kanssa?
Toisaalta se kätevästi karsii, kun noin 50-v mies hakee seuraa alkaen 20-30-v... Että tietää jättää nämä herrat rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisen iästä.
Kun olin 16, mun mielestä 21 oli viimeinen raja ja näytti liian vanhalta. Ihmettelin niitä tyttöjä, jotka viitsivät hengata niin vanhojen miesten seurassa autokyytien ja alkoholin toivossa.
Kun olin 18–22, ikäloppu tarkoitti yli kaksvitosta.
Kun olin 23–25, joku 28-vuotias oli mielestäni oikea vanhus. Kolmosella alkavaa en olisi voinut kuvitellakaan parikseni.
Kun olin 26–30, itseäni neljä tai viisi vuotta vanhempi oli liian vanha.
Tämän jälkeen en taida olla enää palstamiesten kirjoissa ollut nuori? Eli ole hyvä.
Palstamiesten mielestä jo 17v alkaa olla vanha. Sanohan ap:kin tarkoittavansa alakoululaisia. Ihmettelen vain, että miksi pedosedät hakeutuvat tänne vanhempien naisten sekaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä minustakin ovat. Itse olin juuri eräällä nettideittipalstoilla, ja siellä 50+ miehet laittavat naisille alaikärajaksi 30-vuotta, jotkut jopa 20-vuotta. Ihanko ne oikeasti kuvittelevat että nuoret naiset haluaa olla vaarin ikäisten ja näköisten miesten kanssa? Heidän oman ikäiset naiset eivät tämmöisille miehille viestiä laita tuosta syystä. Ja samat miehet ovat tuollakin palstalla roikkuneet vuosikausia. Harhaisia ovat, ja kukapa haluaisi olla varhaisen miehen kanssa?
En oikein ymmärrä tätä kommenttia muuta kuin osana haukkumiskampanjaasi. Alaikärajaksi tuo on ihan ok, on sen ikäisissä jo ihan kypsiä ja aikuisena kun iällä ei ole enää mitään merkitystä, jos ei olla perhettä perustamassa. Sen sijaan jos tuo olisi yläikäraja voisin ymmärtää kommenttisi.
50+ ja nyt vasta perustamassa perhettä....Just joo, Hei Älä viitsi, jos ilmoituksissa lukee että ei halua lapsia
Miksi nämä.miehet eivät laita ikärajaksi +/- 20 vuotta, jännä juttu
Tottakai miesten mielestä ei iällä ole väliä, kunhan nainen on 20 vuotta nuorempi, mutta toisinpäin on.
Että mikä haukkumiskampanja, ihan vaan faktojen esittäminen. Tottakai se ikävältä tuntuu kun totuus tulee ilmi
Miehen ikä versus ulkonäön miellyttävyys joidenkin (!) nuorten naisten mielestä riippuu siitä, millaisen auton, asunnon, veneen, kellon, kledjut ja kengät mies omistaa.
Se on niiin nähty, se. Ja kuultu: "Me oltiin sen veneellä, sillä on jotenkin vähän paksut posket, mut se on kai aika rikas.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta se kätevästi karsii, kun noin 50-v mies hakee seuraa alkaen 20-30-v... Että tietää jättää nämä herrat rauhaan.
Todellakin. Ystäväni laittoi ilmoituksen S24 ja siellä oli näitä miehiä paljon. Usea oli laittanut Ystävälleni viestiä, ja sitten kovasti ihmettelivät että miksi ei lämpene heille. No, löytyi sitten hyvä. Vaihtoehtoja tuolla löytyy naisille onneksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin tuon yhden mainitsemalla s24treffit palstalla joku aika sitten. Tapasin useita miehiä. Täytyy sanoa, että ne ääliöimmät miehet oli juuri näitä ,jotka hakivat 20 jopa 30 vuotta nuorempia. Olen 48 vuotias. Fiksuimmat miehet oli niitä jotka etsivät itseään vanhempaa seuraa. Sieltä löytyi oma mies
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on hyvännäköinen hän on hyvännäköinen iästä riippumatta. Sama myös silloin, jos mies ei ole hyvännäköinen. Ikä ei liity hyvännäköisyyteen mitenkään.
Yläasteikäisenä näin leffan, jonka pääosassa oli mielestäni vanha mies, jota siis pidin silloin vain vanhana miehenä. Kun näin nelikymppisenä leffan uudelleen, sama näyttelijä oli silmissäni komea kuin mikä. Elokuvan tekohetkellä mies oli 42.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä tätä kommenttia muuta kuin osana haukkumiskampanjaasi. Alaikärajaksi tuo on ihan ok, on sen ikäisissä jo ihan kypsiä ja aikuisena kun iällä ei ole enää mitään merkitystä, jos ei olla perhettä perustamassa. Sen sijaan jos tuo olisi yläikäraja voisin ymmärtää kommenttisi.
On aivan fakta, että esim Treffit24:ssä on aina samoja 50-v vanhoja äijiä (ikä ilmoitettu tietenkin muutamalla vuodella alakanttiin), jotka ovat laittaneet hakukriteeriksi naiselle iäksi esim 20-v alkaen. No nämä 50-v tyypit laittaa samaa copy paste-viestiä varmaan lähes kaikille naisille... Ollaan siis kavereiden kanssa saatu täsmälleen samanlaisia viestejä. (ällöjä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oivoi, vai että 50-vuotiaan sedän mielestä 20-vuotias alkaa jo olemaan ihan kypsä aikuisena että voi ihan seuraksi kelpuuttaa. Hyi stana miten oksettavaa
No siinä iässä kun alkaa olla harmaita hiuksia. Silloin nuoremmille naisille olet papparainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aivan fakta, että esim Treffit24:ssä on aina samoja 50-v vanhoja äijiä (ikä ilmoitettu tietenkin muutamalla vuodella alakanttiin), jotka ovat laittaneet hakukriteeriksi naiselle iäksi esim 20-v alkaen. No nämä 50-v tyypit laittaa samaa copy paste-viestiä varmaan lähes kaikille naisille... Ollaan siis kavereiden kanssa saatu täsmälleen samanlaisia viestejä. (ällöjä)
No nämä ällötykset laittavat näitä samoja viestejä varmaan kaikille naisille. Se todellinen ikä on vähintään 5-10 enemmän
Tietyntyyppiset miehet hei laittaa noita viestejä minkä tahansa ikäisenä. Eikä ne nuorempanakaan mitään lumienkeleitä halua sen naisen kanssa tehdä vaan ihan samaa kuin vanhemmatkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ikä versus ulkonäön miellyttävyys joidenkin (!) nuorten naisten mielestä riippuu siitä, millaisen auton, asunnon, veneen, kellon, kledjut ja kengät mies omistaa.
Se on niiin nähty, se. Ja kuultu: "Me oltiin sen veneellä, sillä on jotenkin vähän paksut posket, mut se on kai aika rikas.."
Hei, ei se ikä ole tuossa se ratkaiseva tekijä vaan raha. Onhan tänä tuttu asia ihan viime aikojen seiskalööeistäkin. Eikä kaikilla papoaraisilla ole vtusti rahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oivoi, vai että 50-vuotiaan sedän mielestä 20-vuotias alkaa jo olemaan ihan kypsä aikuisena että voi ihan seuraksi kelpuuttaa. Hyi stana miten oksettavaa
Tarkoitin tuota 30-vuoden rajaa. En huomannutkaan, että olit maininnut myös kahdenkympin rajan. Itselle 30 on aika ehdoton alaraja, mielellään huomattavasti vanhempi saisi olla, mutta toisaalta kuten sanoin, aikuisena iällä ei mielestäni ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Tietyntyyppiset miehet hei laittaa noita viestejä minkä tahansa ikäisenä. Eikä ne nuorempanakaan mitään lumienkeleitä halua sen naisen kanssa tehdä vaan ihan samaa kuin vanhemmatkin.
Pidätkö meitä ihan tyhminä? Tottakai , sitähän suurin osa, lähes kaikki miehet haluaa
Eikös tällä palstalla Tinderi ole nimitetty p*nopalstaksi.
Vierailija kirjoitti:
Itseeni on ollut parin vuoden sisään voimakkaasti ihastuneita useampikin alle 30v työ-/harrastettu ja papereita on viimeksi kysytty vajaa vuosi sitten (kysyjänä reilu 20v kassaneiti). Mulla on ikää 42v. Nykyisin oletusarvo on että iän myötä tulee kiloja ja kun rikot tätä kaavaa, niin iän määrittäminen ei ole enää selvää (koskee myös naisia). Miehillä kasvojen pienet virheet saa peitettyä huolitellun sänkiparran alle, hyvä ryhti, iloinen elämänasenne, sopivan itsevarma käytös ja kohtuullinen lihaskunto, niin kyllä seuraa tuntuu löytyvän.
Ei kyllä saa. Jos mies on kovin rasvaton, niin vaikutelma on helposti kuiva. Ja se mikä useimmilla vanhemmilla miehillä on ongelma:roikkuvat pakarat, jotka tekevät tosi pappa-vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oon nelikymppinen treenaaba ja hyväkuntoinen mies, ja saan kaikkein eniten vihjailevia kommentteja ja katseita about 25-vuotiailta.
40v kirjoittaa noin.
Vihjailevat katseet, voi luoja. Kuulostaa entiseltä nuorelta naiselta.
Prisman kassa on kysynyt silleen vihjailevasti, "onko sulla S-korttia".
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen mies taas tykkää puumista.
Sukupuolen perusteella näyttää mielipiteet hajoavan.
Suurin osa parikymppisistä miehistä pitää parikymppisistä naisista. Jokunen harva poikkeus haluaa ns. puuman. Mutta kyllä se on vähemmistöä.