Minkä ikäinen mies on vielä hyvännäköinen nuorten mielestä?
Eli jos mies on todella hyvän näköinen ikäisekseen, niin missä iässä tulee se stoppi, milloin hyvännäköisyydestä huolimatta lakkaa olemasta nuorten silmissä hyvän näköinen? Unohdetaan kokonaan status ja dannyt.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän joku 60 lähentelevä Tom Cruisen näköinen mies edelleen kaataisi parikymppisiä helposti limudiskoissa.
Taas tämä Tom Cruise on hottis mies. Enpä usko. On lyhyt ja ei minusta ole koskaan ollut mikään komea. Jos ei olisi megastara niin ihan rauhassa saisi olla
Noniin eli se miehen pituus on taas yhtäkkiä iso miinus. Hauskaa miten mielipiteet muuttuu ketjusta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän joku 60 lähentelevä Tom Cruisen näköinen mies edelleen kaataisi parikymppisiä helposti limudiskoissa.
Taas tämä Tom Cruise on hottis mies. Enpä usko. On lyhyt ja ei minusta ole koskaan ollut mikään komea. Jos ei olisi megastara niin ihan rauhassa saisi olla
Noniin eli se miehen pituus on taas yhtäkkiä iso miinus. Hauskaa miten mielipiteet muuttuu ketjusta toiseen.
Kyllähän monissa ketjuissa on ollut naisia, jotka ovat myöntäneet että lyhyt mies ei heitä viehätä. Tuokin oli vain yhden ihmisen mielipide eikä mitään yhtä mielipidettä tuosta asiasta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lähes 60-vuotias mies menisi limudiskoon eli alle 18-vuotiaiden paikkaan pllua hakemaan? Hyi helvetti, mene pedo HOITOON!
Rauhoitu nyt, akka hyvä.
Niin, toinen puhuu parikymppisistä ja tämä raivopää huutaa alaikäisistä.
Eiköhän se pointti nyt ole siinä onko Tom Cruise hyvännäköinen kasvoiltaan. Ihan yhtä lyhyt hän oli nuorenakin, ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla tarkoitin ala- ja yläasteikäisiä.
ap
Mit vit????????
Mun isoäiti kertoi totuuden: mies on komeimmillaan 40-vuotiaana!
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi olla "nuorten" silmissä hyvännäköinen? (en ymmärrä)
Miksei saisi olla, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lähes 60-vuotias mies menisi limudiskoon eli alle 18-vuotiaiden paikkaan pllua hakemaan? Hyi helvetti, mene pedo HOITOON!
Rauhoitu nyt, akka hyvä.
Niin, toinen puhuu parikymppisistä ja tämä raivopää huutaa alaikäisistä.
Eikä tuolla näytä olevan minkäänlaisia käytöstapojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi olla "nuorten" silmissä hyvännäköinen? (en ymmärrä)
Miksei saisi olla, en ymmärrä.
Niin ja miksei sitä saisi kysyä av-palstalla? En ymmärrä minäkään.
Se riippuu ihan miehestä, mutta julkkiksistakaan ei tule oikein mieleen ketään joka olisi vielä 60+ ikäisenä kuuma. Viisikymppisenä joku komea, saattaa olla vielä rajoilla.
Sean Connery oli vielä 10 vuotta sitten hot. Christopher Lee oli hot loppuun asti. Löytyyhän näitä, mutta harvassa taitavat tällaiset esimerkit olla. Itse olen ~40 ja suunnilleen oman ikäiset kiinnostaa eniten, +/- 10 vuotta.
Aina on omanikäinen näyttänyt komeimmalta, niin nytkin. N51
Meidän kaveriporukan päiväuni paljastui 40-vuotiaaksi. Itse ollaan 19-23v. Luultiin kyllä enintään 30-vuotiaaksi. On silti hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaveriporukan päiväuni paljastui 40-vuotiaaksi. Itse ollaan 19-23v. Luultiin kyllä enintään 30-vuotiaaksi. On silti hyvännäköinen.
Voi jopa 50-v olla hyvännäköinen, esim Jennifer Lopez.
Menekkiä on vielä ainakin 65 vuotiaana. Koko ajan pitää olla kysymässä papereita ettei vaan sekaantuisi alaikäisiin.
Hopeakettu
Lähtökohtahan on se, ettei jokainen nuori mies ole komea. Heidän ulkonäkönsä saattaa kuitenkin ikääntyessä muuttua paremmaksi.
Toisaalta komeat nuoret miehet rapistuvat omaa tahtiaan ja omalla tavallaan. Ei voi tietenkään sanoa mitään maagista ikää, jolloin tapahtuisi jokin ratkaiseva muutos koko joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Menekkiä on vielä ainakin 65 vuotiaana. Koko ajan pitää olla kysymässä papereita ettei vaan sekaantuisi alaikäisiin.
Hopeakettu
Surullista, kun aito hopeakettu ei enää kirjoittele.
Aito hopeakettu ei ikinä olisi kirjoittanut mitään noin tylsää. Eihän aidolle hopikselle olis edes juolahtanut mieleen neitokaisen mahdollinen alaikäisyys.
Toisekseen hopis ei koskaan saanut ketään kellistettyä. Hän vain uskoi olevansa pistämättömän vetävä, jota jokaisen naisen silmät seuraavat ja joka uskoi punastuttavansa tyttösiä pitkillä katseillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jopa 50-v olla hyvännäköinen, esim Jennifer Lopez.
😂
Siltä varalta, ettet tiedä asiaa: Jennifer Lopez on nainen. Tässä ketjussa puhutaan miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Mut hyi, kyl nyt meni silti maku miehestä kun eihän sellaista vanhaa pyllyä voi kuvitella päälleen nousemaan ja laskemaan.
Rauhoitu nyt, akka hyvä.