Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tämä miehen käytös kertoo?

Vierailija
02.07.2013 |

Olemme olleet naimisissa jo kauan, eli olemme vanha pariskunta.

Nyt on vaan ollut aika paljon kaikkia kyläilyjä ja olemme nähneet kavereita, sukulaisia jne, niin tämä asia nousi taas pintaan.

Mitä teidän mielestänne tarkoittaa miehen käytös, kun olemme toisten seurassa, olen hänelle täysin ilmaa. Hän ikään kuin sulkee mut aivan kokonaan pois.

Jos kerron jotain meidän perheestä tai itsestäni, hän ei reagoi kuinkaan. Saattaa jopa katsella muualle. Jos joku toinen puhuu, hän on keskustelussa mukana.

Jos itse kerron jotain ns. hauskaa, jolle kaikki muut nauravat, hänellä ei ilmekään värähdä. Ja kuten arvata saattaa; muiden jutuille mieheni kyllä nauraa.

Saatan joskus alkaa kertoa miehestäni jotain asiaa (en mitään henkilökohtaista tietenkään) mutta mieheni ei koskaan muiden aikana kerro minusta mitään.

Kuulostan joltain epävarmalta teinitytöltä, mutten sitä todellakaan ole. Minun puolestani olkoot tuollainen, jos haluaa. Mutta haluaisin ymmärtää hänen käytöstään! Mistä tämä voi kertoa?? Ja tätä on siis ollut "aikojen alusta".

Itse omaan käytöstavat ja olen mukana mieheni kertomissa jutuissa ja saatan jotain sanoa mukaan keskusteluun. Olen kyllä tottunut miehen käytökseen, mutta ihmettelen! Ja kyllä joskus rasittaa nähdä muita ihmisiä, kun tiedän jo etukäteen millaista se tulee olemaan.

Selitääkää nyt joku keittiöpsykologi mistä miehen käytös johtuu!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuli pyöreänä minäkin olisin tuollaisesta käytöksestä, varsinkin jos kotona on eloisa, ilmehtivä ja huomaavainen mies. Varmasti ottaisin myös puheeksi miehen käytöksen. Kysyisin, miksi hän käyttäytyy tuolla tavalla, kun muitakin ihmisiä on läsnä. 

Millainen miehesi on kotioloissa? Jättääkö hän silloinkin sinut huomiotta? Onko hän mykkä myös kotona?

Vierailija
2/4 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kotona kovinkaan eloisa ole. Luonteeltaan aika rauhallinen ja vähäpuheinen.

Olen kysynyt mieheltäni miksi ignooraa minut täysin muiden ihmisten aikana pois. Ihmettelee vain kysymystäni ja minä saan kuulla olevani taas hankala, kun tuollaisia mietin. Eli ei itse näe käytöksessään mitään kummallista.

Olen koittanut vedota käytöstapoihinkin. Mutta ei.

Tulee väkisinkin tunne, että jotenkin ärsytän häntä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista kannata miettiä, jos mies kerran on aina sellainen ollut. Sanot, että hän on rauhallinen ja vähäpuheinen.

Usein sellaisille ihmisille ei ole kovinkaan luontaista toimia tilanteissa joissa on useita ihmisiä. Hän voi joutua keskittämään kaikki voimansa tiedostamattaan siihen, että saa kommunikoitua asiallisesti noiden vieraampien kanssa. Kun sinä, oma vaimo, puhut, ei hänen tarvitse keskittyä ja stressata kuten vieraampien kanssa. 

En usko että tuollainen käytös on miehen puolelta mitenkään tietoista tai tarkoittaa mitään. 

Vierailija
4/4 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 14:10"]

Ei tuollaista kannata miettiä, jos mies kerran on aina sellainen ollut. Sanot, että hän on rauhallinen ja vähäpuheinen.

Usein sellaisille ihmisille ei ole kovinkaan luontaista toimia tilanteissa joissa on useita ihmisiä. Hän voi joutua keskittämään kaikki voimansa tiedostamattaan siihen, että saa kommunikoitua asiallisesti noiden vieraampien kanssa. Kun sinä, oma vaimo, puhut, ei hänen tarvitse keskittyä ja stressata kuten vieraampien kanssa. 

En usko että tuollainen käytös on miehen puolelta mitenkään tietoista tai tarkoittaa mitään. 

[/quote]

Tämä olikin hyvä näkökulma, kiitos tästä! Asia saattaa olla juuri noin.

ap