Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitäisi edetä naisen kanssa

Pulassa
29.07.2020 |

Olen tapaillut naista n. 4kk ja hän on alusta asti ollut todella varautunut menneidensä takia. Itselläni on tullut 4kk kovia tunteita häntä kohtaan, hän välillä uskaltanut sanoa samaa. Hänellä ollut todella kova tunne lukko ja sanonut tästä johtuen vaikea saada sanottua mitään ihanaa takaisin.

Hän on ollut nähdessä todella läheinen ja teoilla näyttänyt välittävänsä mutta sanoja ei uskalla tuoda ilmi. Nyt hän ilmoitti haluavansa taukoa että saisi oman päänsä kasaan, ennen sitä ei voi antaa kaikkeaan jonka johdosta halua satuttaa minua.

Ei kumminkaan halunnut lopullisesti sanoa että tämä oli tässä kun kysyin suoraan, vaan haluaa pitää tauon. Pitäisikö tässä odotella häntä vai jatkaa vain omaa elämää?

Hän kyllä tietää että välitän kovasti ja olen sen näyttänyt teoilla ja sanoilla. Olen myös selkeästi että olen kyllä hänelle tukena, että pääsisi ongelmistaan eroon.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitän hieman eri näkökulman. Jos kyseessä olisi mies, tuo tarkoittaisi 100 pros varmuudella, että hän ei ole kiinnostunut. Miehillä on jotenkin hyvin selkeä "joo / ehhh..." -asteikko, ja teot puhuvat. Kiinnostunut mies hakisi vaikka kuun taivaalta. Nainen sen sijaan voi oikeastikin olla sekaisin ajatustensa kanssa.

Mutta olennaisinta on, että sinä teet kantasi selväksi. Kopioi vapaasti: "Sun pitää tietää, että pidän susta juuri tuollaisena. En voi kuitenkaan jäädä tähän himmailemaan. Mä aion jatkaa elämääni."

Tää on totta. Miesten ajatusten juoksu on usein hyvin suoraviivaista, ovat yksinkertaisia. Naiset ovat monimutkaisempia otuksia ja ajatukset ja tunteet saattavat risteillä usein moneenkin suuntaan.

Sun pitää vain miettiä mitä haluat. Haluatko olla tämän naisen kanssa ja odottaa? Vai oletko valmis siirtymään heti uuteen tunteistasi huolimatta? Kunhan et sitten ketään laastarina hyväksikäytä.

Vierailija
22/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kahdessa suhteessa joutunut pettymään raskaasti. Voisin kuvitella itseni tuon naisen asemaan, jossa alkaa tosissaan pelkäämään voiko tässäkin jutussa sattua pahasti. Luottamus ihmisiin ja elämään on kokenut kolauksen. Neuvoisin että anna aikaa naiselle, älä ota yhteyttä. Jos etsit heti uuden naisen, tämä ei tule enää ikinä olemaan tekemisissä kanssasi. Jos olet tosissasi hänen suhteen, odottele jonkin aikaa ennen kuin jatkat eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulassa kirjoitti:

Näin vähän veikkailinkin neuvoiksi. Jännä vain miten uskalla suoraa sanoa vaikka suoraan kysyin kahteen kertaan. Aikaisemmin sanonut ärsyttää kun kerrankin mies jonka kanssa voisi onnistua mutta pelkää

Miksi muka teidän mielestänne ei voi olla mahdollista, että nainen oikeasti pelkää? Voi olla huonoja kokemuksia aikaisemmista suhteista, avautumisista ym. Ihmisiähän me naisetkin vain ollaan.

Itse uskon, että voi olla mahdollista, mutta en oikein tajua miten etäisyys voisi auttaa tähän pelkoon. Äkkiseltään tuntuisi, että juuri yhdessäoloa se pelko vaatisi. Siis jos nainen todella haluaisi olla tämän miehen kanssa. Voi olla, että tämä nainen on epävarma miehen suhteen, mutta ei vielä huomaa sitä itse tai uskalla tunnustaa sitä edes itselleen tai sitten vaan on jotenkin nyt hämmentynyt. Ehkä hänellä onkin vakavia haasteita mielenterveyden kanssa, kuten väsymystä ja masennusta? Joka tapauksessa odottaisin varmaan jonkun aikaa ja juttelisin sitten naisen kanssa ja jos edelleen ei tiedä, niin jatkaisin elämääni.

Vierailija
24/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt kahdessa suhteessa joutunut pettymään raskaasti. Voisin kuvitella itseni tuon naisen asemaan, jossa alkaa tosissaan pelkäämään voiko tässäkin jutussa sattua pahasti. Luottamus ihmisiin ja elämään on kokenut kolauksen. Neuvoisin että anna aikaa naiselle, älä ota yhteyttä. Jos etsit heti uuden naisen, tämä ei tule enää ikinä olemaan tekemisissä kanssasi. Jos olet tosissasi hänen suhteen, odottele jonkin aikaa ennen kuin jatkat eteenpäin.

Jos nainen on noin epävarma miesten suhteen ja pelkää noin kovasti, niin minusta hän ei ole todellakaan valmis mihinkään suhteeseen pitkään aikaan. Voisi olla melkoisen raskastakin seuraa, jos nainen koko ajan epäilisi ap:ta. Toki voisi ajan myötä päästä sen ylikin, mutta minusta tuo etäisyyden otto ja puheet on nyt red flag.

Vierailija
25/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on noin epävarma miesten suhteen ja pelkää noin kovasti, niin minusta hän ei ole todellakaan valmis mihinkään suhteeseen pitkään aikaan. Voisi olla melkoisen raskastakin seuraa, jos nainen koko ajan epäilisi ap:ta. Toki voisi ajan myötä päästä sen ylikin, mutta minusta tuo etäisyyden otto ja puheet on nyt red flag.

Säkö olet sitten kuin höyryveturi, joka paahtaa vaan eteenpäin mistään mitään välittämättä ja antamatta minkään koskettaa itseäsi?

-eri

Vierailija
26/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei kannusteta sanomaan suoraan asioita, siksi se on joillekin todella vaikeaa. Eivät he pahalla sitä tee, eivät vain halua loukata. Tauko on yhtä kuin ero.

Vierailija
27/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen läheisyys ja ylenpaattinen läsnäolo ilman henkistä läsnäoloa tai vastakaikua on usein merkki jonkun tyyppisestä persoonallisuushäiriöstä. Ole varovainen ja luota intuitioosi.

Vierailija
28/28 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säkö olet sitten kuin höyryveturi, joka paahtaa vaan eteenpäin mistään mitään välittämättä ja antamatta minkään koskettaa itseäsi?

-eri

Enhän niin sanonut, ethän laita sanoja suuhuni, eri :) Nämä olivat vain minun pohdintojani. Olen nimittäin tavannut tällaisia naisia, jotka jäävät vuosikausiksi sellaiseen pelon tilaan eivätkä uskalla lähteä uuteen suhteeseen menneisyyden kokemusten takia. Se on surullista, koska se pahimmillaan katkeroittaa ihmisen ja siinä jää helposti yksin. Tunnen yhdenkin tällaisen ihmisen. Hän syyttää muita ihmisiä ja maailmaa kaikista edesottamuksistaan, ei ota itse vastuuta mistään tai yritä parantaa asioita. Tätä on jatkunut jo yli 10 vuotta.

Voihan olla, että ap:n nainen on erilainen, mene ja tiedä. Tulevaisuus kai sen vain voi näyttää. Jos olisin ap kuuntelisin sydäntäni tässä. Jos naisesta ja hänen tunteistaan tulee sellainen olo, että ne ovat aitoja, odottaisin kyllä. Nimittäin rakkautta ei ole helppo löytää.

t. N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme